Merhabalar,
Eksantrik bir Bence ile karşınızdayım! Bazı üyeler var acayip dikkatimi çekiyor, onlar için bir yazı hazırlamasam gözlerim açık gidebilirdi. Kişisel olarak algılamayın lütfen, sadece moderasyon bakımından inceliyorum.
Medan'ın radarına neler takılıyor?

Sitede ünvan almak için emek harcarız, vakit ayırırız ama bunu çok yanlış anlayan üyeleri gördüm. Anlıyorum, mis gibi hazırlanmış yazıları çoğaltmak istiyorlar, esas sahibine tamamen yardımcı olmaktan başka bir şey değil yani yoksa niye zahmete girip parmaklarını yorsunlar.😊 Kanalıma abone olmayı unutmayın, demeleri yeterli. Orjinal olmayanı bulmakta çok usta üyeler var neyse ki...
Bizden kaçmaz abi, GBT'sini çıkartırız!

Bazı üyelerin fotoğraflarına takmış bazı üyeleri görmek mümkün. Uzun paragraf halinde bir soru hazırlanıyor, şiirsel bir anlatım ve güm! Moderatör ve admincanlar hiç anlamıyor zaten, ıq seviyemiz düşük ya hani.😊 Bir üyenin hesabına kıymasına değer mi? Ya da onun kim olduğunu araştırmak sizin üstünüze vazife mi? Ama çok başarılısınız, FBI sizi bağrına basar.
Gördüm onu işte bir mod, engel!

Malum moderatör üyeler engel yemeye müsait ve görüşler dahil göremiyoruz bu sayede. Ama sizi gören KS ekibi var, hani haberiniz olsun. Tüm admin ekibi olması gereken yerde gerekli aksiyonu alabilecek yetkilere sahip.😉 Burada esas konu neden bizi engellemek zorunda kaldığınız, ihtiyacınız var buna demek ki.
Böyle bir şey olabilir mi, durduk yere kaldırıyorlar ya, kafalarını göre işler!

Durduk yere hesabı kapatılan mavi üyeler var ve nedeni hiç bilmiyor. Yapılan uyarıları dikkate almaz, moderasyon bildirimlerini görmez, bilmiyorum haberim yok diyengilleri çok seviyorum. Hep mağdurlar yahu. Sonra beni bul kız, gel buraya diye soru açar? Şimdi bu soruyu kaldırınca durduk yere mi oluyor? 😂
Şu soruyu kaldırabilir misin?

Bazen gizlemem için paylaşım atıyorlar, inceliyorum anında. Paylaşım düzgün oluyor, görüşlere bakayım diyorum soruyu gizlemem için mesaj atan epey sohbet etmiş oluyor. Şikayet ettiği soruda görüş yorumu üstüne yorum...
İşlem yapamam dediğimde ise benden kötüsü yok. Karar verilmeli önce soru mu rahatsız ediyor, sorudaki sohbetini görecek olanlar mı?🙄 Mesaj olarak atılınca özel işlem yapmıyoruz maalesef, kural neyse o.😊
Özelimde neler oluyor neler!

Pembeli, mavili hesap farketmiyor, bir özel mesaj ifşadır gidiyor. Kızlar bana acayip yürüyor temalı, ortalıkta nezih erkek görünümlü üyelerimizi heyecanla izliyorum. Pembe hesaplara akın edenlerin hali zaten ortada, fotoğraf bile koymamış kız yahu. Merhabalar, burası kasıyor başka sosyal medyaya geçsek mi? Sağlama almak lazım.😊
Bir şekilde içimi dökmüş oldum, hoşçakalın.🤟🕴️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar