İşte KS Analizim ve KS nin "En"leri ve Sevdiğim Üyeler

Sitenin EtiPufu olarak, bu gün bu benceyi hazırlamaya karar verdim ve harbi harbi oturdum bilgisayarın başına sizleri analiz ettim :D Bunlar en çok karşılaştığım ve aklımda kalan üyeler :) 2.si de gelicek :) başlayalımm bakalım...


İşte KS analizim ve KS nin enlerii, sevdiğim üyeler :)



@kurubaklava - Mantıklı yorumları olan bir beyefendi, sevin bu arkadaşı :D en saçma sorularımı bile ciddiye alıp cevap verenlerden :)



@Rusasigi - Bu arkadaşı her soruda görürsünüz, olumlu yorumu yok denecek kadar azdır, berbat , olmamış , iğrenç , gibi kelimeleri bool bol kullanır , '' - '' si çoktur :D ne kadar gıcık olsada sempatik biri ama hiç değilse sinsi değil :D



@mavisyan - Seviyorum bu kızı çok sempatik , güzel yaklaşımları var , en azından bana karşı öyle :D



@SinirliBiber - En sevdiğim üyelerden birisidir kendisi, sorular ne kadar saçma olsa bile kırıcı incitici cevaplardan kaçınır , kendine has imzaları var birde :D



@Romiyo_ - İyi bir guru ama çok sevmiyo beni :D romeooooykende yıldızlarımız uyuşmuyodu zaten..



@maviışık -Bu adamda tam bir standupçı tipi yok mu Allaseeen..



@igrencapacheçikoo - Nickini bir türlü okuyamadığım , iğrenç pikaçu diye hitap ettiğim üyemiz :D yahuu zor olmuyo mu öyle..



@ekipya - bu kızın kuzu lafına bitiyorum :) sempatiiik insan :*



@splinter_ - Gerçekten beğendiğim bir hatun , çok samimi canayakın yorumları var..



@RabbimeŞükürAteistim - ahhahahah her gördüğümde nickindenn dolayı kahkahalara boğulduğum üyeemiz :)



@_Robinhood - Abi bu kadar hoş bir pp olamaaaz ya maşallahh tüüü tüh :)



@LovelyCrazyAngel - Bak bu kızı seviyorum :) Objektif yorumlar yapıyo hep, yerimm , kızıl saçlarımıda çok beğenmişti :)



@myd1oez - PufluEtitamlamasının mucidiiiii... O bir kahramann :)



@emir134 - Sitenin en yürekli en tatlı üyelerinden biri, fişneli puf diyo bana :D



Kısa zamanda çok insan tanıdım burada :) iyisiyle kötüsüyle sizleri seviyorum..


sitein sapıklarını da başka bir bencemde ifşa edeceğimm çünkü liste bir hayli kalabalık :D



Tekrar görüşmek üzereee, kalbinizi etipufun pufu kadar yumuşak tutun..



sevgilerr..



İşte KS Analizim ve KS nin "En"leri ve Sevdiğim Üyeler
Cevapla