Sitede en çok ve sürekli sorulan sorulara topluca cevap olabilecek bu hikayeyi sizler için yazmak istedim 🤓
Hadi efsane sorudan başlayalım jdjsks
Sitenin Adı Neden KızlarSoruyor?
Evet erkekler de soruyor, evet erkekler de var bu sitede, Moderatör de var Fenomen de var BiBilen de var Admin de var o zaman neden böyle?
Şöyle ki site aslında ilk bizim ülkede kurulmadı. İlk ABD'de kuruldu ve ismi de https://www.girlsaskguys.com/ yani "Kızlar Erkeklere Soruyor." Soru soran varsa bir de cevap veren olmalı o yüzden biz de varız 😂
Peki neden böyle olmadı? Bence "www.kizlarerkekleresoruyor.com" göreceğiniz gibi hem okuması hem yazması fazlasıyla uzun 🥴 O sebeple kısaltılmış olmalı ki çok mantıklı ve ayrıca bu ülke için anlamlı...

Sitenin Kuruluş Amacı Neydi?
Bir gün bir mekanda sitenin kurucularından Tolga Bey oradaki iletişimlerden yola çıkıp, kendisi de deneyip, test edip bu platformu kuruyor.
Peki nedir bu?
Şu ki kadın ve erkeklerin birbirlerine doğrudan soramadıkları özel sorular oluyor ve bunu başkasına sormak işe yarıyor 😀 (Erkeğin kadın, kadının da erkek kankası olmalı ifadesinin sebebi bu aslında jdkdk)
O yüzden hem kadın erkek ilişkileri ile ilgili hem de bu tarz niş yani çok sorulmayan soruların sorulabileceği bir platformu kuruyorlar. Çok da iyi yapıyorlar 😎

Neden ErkeklerSoruyor Yok?
Aslında var
https://www.erkeklersoruyor.com/
Fakat şu anda pek paylaşım yok. Tahminen yeterli miktarda paylaşım olmayınca oraya kaynak ayrılmamaya karar verildi. Bu da mantıklı ki zaten erkekler soramayan tarafta pek değil 🙃
Yani bu siteden de belli olduğu gibi genelde hemen hemen her şeyi sorabiliyorlar. Sorabilmeye ihtiyacı olan, baskı altında büyüyenler kadınlar.
O yüzden de eleştirilen gizli soru sorabilme bence çoook önemli ki açıktan sorunca ne olduğu sitede az çok zaman geçiren herkesin malumu...

Neden Farklı Tercihlere İzin Verilmiyor?
Aslında 3 madde yazıyorum biliyorsunuz ama bu da bonus olsun 😂
Durum tam tersi. Ben bu siteden önce ülkede bu kadar farklı tercihte insanımız olduğunu bilmiyordum mesela. Nerdeyse her tercihten insan var. Hatta hem logo hem de sitedeki renge bakarsak kırmızı ve mavi yerine mor kullanılmaya başlandı. Yani ikisinin karışımı.
Bu çok güzel bir değişim bence ki cinsiyetsiz Yapay Zekalara da zemin hazırlıyor.

Son Söz
Sitenin isminin, kuruluş niyetinin, sonraki sürecinin hikayesi budur efenim. Bence hem çıkış fikri hem de sonraki gelişim süreci gayet güzel. Daha iyi olabilir mi? Tabi ki evet.
Bu hepimizin zihninde ve elinde...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer