
Bundan aylar önce KizlarSoruyor Maceram bencesini yayınladığında mesaj kutusu resmen tecavüze uğradı. Özelden tüzelden herkes sitenin bu sevilen üyesinin hesabını kapatmaması için ikna etmeye uğraştı. .Bir kaç gün önce ise hızlı bir dönüş yaptı ve sohbetimiz benceye dönüverdi.
Teşekkürler ve hoşgeldin @ToxicS :)
Gözlerimiz yollarda kaldı neden gittin neden döndün?

KizlarSoruyor Maceram adlı bence ’de aslında pek çok şeye değinmiştim. Fakat kendi şirketimi kurma ve ticari hayatımı bir nebze olsun rayına oturtmak için sistemden ayrılmam gerekiyordu. Siteden ayrılırken hesabımı tamamen sileceğimi söylemiştim ve arkadaşlarım silmemem konusunda ikna ettiler. Bunlardan biri biliyorsun ki sensin... Artık şirketim ve iş arkadaşlarım belli bir raya oturdu ve belirli bir düzeyde ilerliyor. Omuzumdaki yükler ortadan kalktı ve artık rahatım. Ama istersen tekrar gidebilirim 😉
4 ayda neler değişti hayatında

Pek çok insana az bir süre dilimi gelebilir fakat benim için çok büyük yenilikler ve hedefler oluşturdu. Birkaç eğitim aldım ve kişisel gelişime yöneldim. Hayatımın mottosu planlamadır ve plansız hayat beni mutsuz ediyor. Hayatımı ileriye dönük planladım ve bu planlara bağlı kalacağıma kendime söz verdim.
Motorları çok sevdiğini ve özlediğini biliyorum :) Motorla bir seyahat planın var mı?

Motosiklet görünce veya sesini duyduğumda içim gıdıklanıyor. Şu an iki model arasında gidip geliyorum ve sanıyorum ki 1 ay içinde alacağım. İlk seyahat rotam şu an Avusturya gözüküyor ve bir sonraki rotam şu an belli değil. Türkiye’de adım atmadığım hemen hemen bir şehir kalmadı.
Aşk ilişkileri fenomeni olarak sitede yolunu gözleyen hayranlarına söyle bakalım:) Nasıl bir kadın tam sana göredir?

Ben kimim ki insanlar benim yolumu gözlesin? Hiçbir zaman bu tür bir egom ve burnu büyüklük yaşamadım. Yorum ve sorularıma, bencelerime karşı bir beğeni var fakat bu gözlem mi bilemem. Nasıl bir kadın bana göredir? Bu sorunun cevabını aslında vermek istemesem de biraz çıtlatabilirim. Ailem ve çevrem bir konuyu iki defa konuşmayı sevmediğimi, hatta kişilerden soğuma sebebim olduğunu biliyor. Her şey karşılıklıdır hayatta, görmediğim bir şeyi hiçbir kimseye vermem. Şu an yalnızlık kendi seçimim. Sitede dahi günde 100 defa görebileceğiniz bir soru türü var; ilgi, saygı, sevgi ve fedakarlık.. Hepsini bir arada bulamayacağımı biliyorum. Ya hepsi olur, ya da hiç olmaz. Bu konuda çok netim ve umurum da bile değil.
Neden bu kadar ilgililer seninle pembeler :) Gerçek hayatta da böyle mi yoksa sosyal medyanın tuhaf ortamı yüzünden mi?

Sosyal medya başlı başına bir hayal ürünüdür. İnsanlar dışarıda olmak isteyip olamadıkları kimliği, bu tür platformlar aracılığı ile yaşamaya çalışır. İnsanlar birbirinden etkilenebilir veya ilgi duyabilir, bu çok normal bir durum. Bu durumu ÖCÜ gibi göstermek bana göre acizliktir. Çok yakında zamanda çevre detoksu yaptım ve artık neredeyse görüştüğüm 3-5 kişi kalmıştır. Şu an kafam çok rahat ve memnunum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
"Ben kimim ki insanlar benim yolumu gözlesin"
Okuduğum röportajdan şu sonucu çıkardım.
Mütevazı ve özgüvenli olmak güzel bir şey.
Çünkü genellikle insanlar "ben kimim ki" diyemez.
Ve gerçekten sosyal medya da bence de bir hayal ürünü.
Güzel bir röportaj olmuş. Emeğine sağlık
Sana çok ama çok teşekkür ederim. Satırları yazarken biraz utandım biraz duygulandım diyebilirim. Bu son 4-5 ay benim için oldukça zor ve tempolu geçti. Fakat yeniden aranızda olmak güzel. :)
İyi ki varsın. ! :)
Sitede yeni olmam sebebi ile tanımadığım, yuvaya dönüş hikayesi vesilesiyle varlığından haberdar olduğum arkadaşımıza hoşgeldin sefalar getirdin diyor, haberdar olmamı sağladığınız için de size teşekkür ediyorum.
O bir karizmaaaaa,
O bir centilmen,
O bir toksik,
O bir adamın dibiii
Kimleri görüyorum 🤣🤣
Aaaa yıkıklar toplandı :D
Aaa engelim gitmiş oha ahaha :D
@alphonse55 Kim engellemiş seni ben mi 😂😂😂
Otomatik engellemeyi açık bırakmıştım bir ara :D :D
Bu vatandaşı tanıyorum sanki bende...
Güzel benceleri vardı vs.
Hoşgelmiş...
Seninde eline sağlık 🌸
Hayırlı olsun bol kazançlar dilerim arkadaşa. Yanlız ne üzerine bir işletme bari onuda yazsaydınız belki bir yararımız olur.
samimi olmus ama az olmus ya inssan başlamısken biraz cene calar dı cabuk bitti
Siz daha uzun bir sohbet yaparsınız...
ay üşenirim ben
keyifli sohbet olmuş artık darısı diğerlerinin başına
Anlamadım ne demek saygı sevgi hiç olmasa da umrumda olmaz ://
Eline sağlık güzel bir soru cevap olmuş
Eğlenceliydi. Teşekkürler
özlenen bir arkadaş ile sohbet tadından yenmez bence
Hoşgeldin iyi ki geldin özlemiştik gerçekten🌺
Teşekkür ederim.
Güzel bence sohbetinize sağlık
bende hasret kaldım sohbete ohoooooo
Güzel bir sohbet olmuş
Güzel olmuş. Emeğine sağlık
Başarılar ne güzel düşüncelere sahipsiniz 👏👏👏
Arkadaş hayatı güzelce anlatmış..
Güzel bir sohbet olmuş
İkinizinde emeğine sağlık
Başarılı bir sohbet
Emeğinize sağlık.
güzel olmuş
Başarılı olmuş gerçekten
Güzel olmuş bence hoş
Başarılı çalışmalar. Tebrikler.
Başarılar dilerim
Bu soruya cvp yazınca 6 xper veriyola
Hatıralar başka
Birgün gitsen bile hatıran yeter
eline sağlık
Emeğine sağlık.
Emeğine sağlık
Emeğinize sağlık.
Hoş olmuş
Keyifli sohbetler
Güzel bir sohbet
tebrik ederim
Emeğinize sağlık