Selam
Herkes şöyle bir düşünmüştür acaba arkadaş olan kişi de sevgili olur mu diye?
Çünkü ilişki böyle oldukça normal başlar arkadaşsınızdır başka bir şey yoktur ortada ama daha sonra farklı boyuta gitmeye başlar.
Kendi kendinize şöyle dersiniz acaba sevgili olabilir miyiz?

Sonra bunu tekrar onaylamazsınız filan.
Peki sizce gerçekten arkadaşta sevgili olur mu mantıksal olarak biraz bunu cevaplamaya çalışacağız birlikte.
Olmaz diye tahmin ediyorum çünkü bir insan arkadaş olarak bir kere arkadaşlık edildiyse daha sonradan ilişki sevgililik olmaz.

Ya da mesela sevgili olduysa eğer bir çift daha sonra kolay kolay arkadaş olarak da devam edemez.
Eskiler sürekli eser durur çünkü.
Kısacası bir kişi hayatımıza arkadaş olarak giriyorsa arkadaştır sevgili olarak giriyorsa sevgilidir.

Şimdi kesinlikle şöyle diyorsunuzdur bunu okurken yani böyle bir şey olabilir mi her insan farklıdır evet öyle.
Ama karma diye bir şey var ve her zaman aynı şekilde işliyor insanlar ne kadar farklı olursa olsun genelde hep şöyle olur evet sevgililik bitti mesela arkadaşlar ya da arkadaşlar normalde ama sevgililik gibi bir durum oluştu.
Yürümez elbette mutlaka çevrenizde örneklerini görmüşsünüzdür.

Bugün böyle bir soruya cevap vermek istedim umarım açıklayıcı olmuştur hayatta bu konularda size yardımcı olacak bir içerik olmuştur beğenmeyi unutmayın…
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar