Sanaldan Arkadaş Olmaz Diyenlere İnat Arkadaşlığımızı Reele Taşıdık!

O kadar çok okuyorum ki: "Şu siteyi ciddiye almayın! Buradan arkadaş olmaz" diyenleri. Sadece gülüyorum okurken. O kadar güzel arkadaşlar edindim ki. Saatlerce derdimi dinleyen, benimle gülüp benimle ağlayan. Bunlardan birisi de @Zlatan_red'di. 😊😊Ama bu arkadaşlık öyle kolay kurulmadı. 😂😂

Engelle başlayan ilk tanışma...

Sanaldan Arkadaş Olmaz Diyenlere İnat Arkadaşlığımızı Reele Taşıdık!

Evet evet yanlış okumadınız! Tanıdıktan üç gün sonra engel atmıştım. @Zlatan_red'e. Neden mi? Çok soru soruyordu. Ve "Nargile içelim mi?" diye sorduğu için. Bana mı yürüyorsun birader deyip basmıştım engeli. Aynı şehirde yaşadığım insanların hepsini engellemişken bence yeterli bir sebepti. 😂

Herkes iyi bir insan diyordu.

Sanaldan Arkadaş Olmaz Diyenlere İnat Arkadaşlığımızı Reele Taşıdık!

Sürekli birilerinin şöyle iyi böyle iyi demesine şaşırmıştım. Tabii ki zavallı baya bir kötü olmuştu. Ne saygısızlık ettim şimdi diye. 😂😂😂 Sonra baktım. Sürekli herkes iyi diyor. Dedim en iyisi engeli kaldırayım. Eeee insan burç yorumunu merak ediyor. 😂😂😂

Bir ay sonra tekrar arkadaş olduk.

Sanaldan Arkadaş Olmaz Diyenlere İnat Arkadaşlığımızı Reele Taşıdık!

Tekrar takipleşip arkadaş olduk. En baş kuralım sakın bana soru sorma olmuştu. Sıkılırım engellerim nemelazım. 😂😂😂 Bir ay sonra için çay sözü verdik.

Bir ay sonra mı dedim? 🤔🤔

Sanaldan Arkadaş Olmaz Diyenlere İnat Arkadaşlığımızı Reele Taşıdık!

Aslında bir ay sonrasına söz verip tam 3 ay ektim. Evet üç ay boyunca tamam deyip salladım. Çünkü ben dengesiz bir insanım. 🤔🤔Söz verebilir sözümü geri alabilirim. 😂😂😂

Siz siz olun bir boğa ile inatlaşmayın!

Zlodoşun kahvesini bile beklemedim resim çektim. 😂😂
Zlodoşun kahvesini bile beklemedim resim çektim. 😂😂

En sonunda verdiğim sözden dolayı buluşmaya ikna oldum. Beni bir saat çarşıda ağaç ettikten sonra geldiler. Bu defa da nerede buluşup nerede oturacağımız konusunda tartışmaya başladık. En son ikimizinde dediği yer olmadı ve başka bir yere oturup limonata içtik. Siteden arkadaş olmaz diyen arkadaşlarımızı da yanımızda getirip dört kişi çok güzel eğlendik. Bol gır gırlı geçen dakikalarda, arkadaşlarımız yüz tane laf soktu ve zor bıraktık canım Ks'mizi. 😍

Veee bu arada @Zlatan_red benden çok korkuyormuş bunu da öğrenmiş oldum. 😂

Sanaldan Arkadaş Olmaz Diyenlere İnat Arkadaşlığımızı Reele Taşıdık!
Cevapla