Bazı durumlar vardır anlam veremeyiz ama hep karşımıza çıkar. Site içinde de uzun süredir söylenenleri göz önüne alıp bir Bence yazayım dedim. 2020 nin uğursuzluğunu ben güzel bitirdim ama bitiremeyenler de var demek ki. Haydi bakalım siz anlam verecek misiniz bakalım.

Canlı derse girmek yerine siteye gelen gençlik

Gençlik her yerde olmalı tabi sınırlar çerçevesinde. Gençlik bize ilham verir diye düşünüp, aklımdan geçirmeme rağmen durum hiç de düşündüğüm gibi olmuyor. Gençliğin çivisi çıkmış gibi geliyor bana. Nere de bu gençlik gören var mı?
''Seni ne mühendisler, doktorlar istedi ama vermedim'' diyen anneye kızdan yanıt; ''Merak etme anne ben hepsine verdim''

Site içinde anlam veremediğim durumlardan biri de bu. Yahu vermek veya vermemek tüm mesela bu mu? Ama vermeyince kimse oralı olmuyor illa vermesini istiyor. Bence öyle olmamalı. Çok samimi arkadaş, dost ismini ne koyarsanız koyun kimse kimseye telefon numarasını vermek zorunda değil. Zaten verecek olan kişi de veriyor. Israrla telefon istemek karşısındakini zora sokar ve sizden şüphelenir unutmayın.
Kalabalık aile ortamına, tuzlu kahvelere, isteme merasimine gerek yok. Evlenelim işte, hemen bugün.

Höstt lan :) ''Yangından mal mı kaçırıyorsun'' derler adama. Özellikle pembiş üyelerimize gelen bir tekliftir bu. Yahu ne ara gördün, sevdin bilmem ne de hemen evlenmek istiyorsun. La oğlum manyak mısınız? Vallahi sizi ıslak sopa ile döverler. Hiç anlam veremediğim bir durum da budur. Biri açıklayabiliyorsa söylesin bana.
Özele özel ile dalmak. Nefes alsın yeter

Hiç anlam veremediğim durumların başında geliyor. Selam sabah yok o da ne :) gözümün önünde bir çift meme. Ne oldu yani ''dur geliyorum mu diyeceğim.'' Aynı şey kızlar içinde geçerli. Bir bakıyorlar, bakmak istemiyorlar vs vs. Ama böyle düşen yoktur bence. Varsa bize de söyleyin :D :D
Ahhh komşular bende bir gelin var düşman başına.

Her yerde olduğu gibi burada da çok fazla bulunuyor. Anlam veremiyorum yahu işinize bakın milleti bırakın. Kendimden örnek vereyim, daha ismimin tek harfini bilmeden her şeyi söyleyebiliyor ve bilebiliyorlar ya buna şaşırıyorum :) Söylemeden geçmeyeyim sitede tam anlamıyla beni bilen sadece bir kişi var :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar