Yazılarını ayıla bayıla okuduğumuz, her birini ay sonunda tüm kalbimizle tebrik ettiğimiz Fenomenlerimizle bir buluşma ayarlamaya karar verdik ve 18 Mart günü bunu gerçekleştirdik!
Herkesin kullanıcı adını biliyoruz elbet ama isimler olmazsa olmaz, Fenomenlerimizin yaka kartları onlar gelmeden hazırlandı.

Öncelikle bizimle olan ve bize şeref veren Fenomenlerimize bir teşekkürü borç biliriz, sol baştan sayalım. :) @SonyaRose, @bendeakrebim, @Blossom_, @canerozkum, @DüşbaZ__, @pocomotoist, @volkankimki, @Pobelter, @merveingerle @Kawasaki_Ninja, @Pastameg, @DarkCat_, @colkaplani34 hepinize bol bol teşekkürlerimizi sunuyoruz KScanlar <3
Ekibimizden 2 kişi Fenomenlerimizi girişte karşılamaya başladı bile. Evet, bazen biz de heyecanlı olabiliyoruz. :)





Kaç yıllık hasret bitmiş Fenomenlerimizle, sadece bir iki fotoğrafla yetinemezdik tabii ki, yemek salonunda da fotoğraflarımız devam etti.


Eh biraz sohbet zamanı şimdi, hazırsak Fenomenlerin soruları gelsin!


Şehir dışından gelen Fenomenlerimiz bile varken aç kalmak olur mu, asla!

Yemekler ve sorular bittiyse, anılar biriktirmeye devam o zaman. <3




Siz bir Rehber Yöneticinin Fenomeniyle buluşmasındaki o mutluluğu bilir misiniz? Yüzlerinden anlayabilirsiniz. :)

Kahveler kapatılmış, fallar bakılmaya hazırlanılmış gibi duruyor... 3 vakte kadar ne çıktı acaba?

Balkon sohbetleri bile yaptık, konusunu anlatmamıza gerek yok görüyorsunuz...


Fenomenimiz @merveingerle'nin videosundan da buluşmanın bir kısmını izleyebilirsiniz.
Bir sonraki buluşmada daha da kalabalık olmak, hepinize ulaşmak dileğiyle <3
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar