4 adet 5 litrelik paket suyu asansörsüz 5. Kata çıkarıyorsan ve denge kaynı olmaadan bunu motorda taşıya biliyorsan ve bir de bunu yağmurda kaygan asfaltda yapa biliyorsan neden olmasın... Bu arada bu kolay tarafı. Zor tarafı bunu yaptıktan sonra müşteri paranı yüzüne fırlatır geç kaldın diye...
04 Yorumla
Soran2 ayBaron ne demek?
Soran2 ayKral demek
En İyi Cevaplar
yani bu düşünce toplumda niye var anlamıyorum. kzı erkek hani eşitti. ziihinlerde değil o zaman. hani kız gücü vardı hani kızlar erkek işlerini de yapardı. bu arada fiziken yapabilirsin tabi eğer motor kullanmayı bilyiorsan. agır bişey yok motor tasıyo zaten. ama agır yuk olur bazen parca parca tasırsın olmazsa. sıkıntı olmaz. koca koca agır yük bence olmaz yani zaten asansorlu co gu ev. ama atletle acılan kapılar gorebilirsin. kimisi boxerla acabilir bilmiyorum. o kişinin evi yani. senin ısınde cilvesi diyelim. gevsek konusan da cıkaiblir. en güzeli parası onden odenmiş siparişlere gitmen. obur turlu bi sohbet gerekiyor. işte o işi erkeklere bırakırsın. yine bak erkekler agır kısmını yasıcak
00 Yorumla
2 ayHayır tamamen motor kullanma becerine bağlı
12 Yorumla
Soran2 ayDiğer sorumda çok detaylı bir cevap aldım sizden ✨️😊
- 2 ay
😇😇 memnuniyet duydum
2 ayFiziksel olarak ağır olacak bir şey yok genelde olsa da yapamayacağın bir şey değil, zihinsel yükü fazla o yorabilir ama üstesinden gelemeyeceğin bir şey değil merak etme mentalini ona göre ayarlarsın.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba ✨
Kurye olarak çalışan birkaç genç kadınla projede tanıştım, inan bana hepsi “yaparım” diyen her kızın altından kalkabileceği bir iş olduğunu söylüyor 💪🏻✨ Fiziksel olarak zorlayıcı, evet; ama bisiklet ya da motor kullanmayı seviyorsan, ekipmanını doğru seçip kendine iyi bakarsan gayet yapılabilir. Önemli olan güvenlik, iş koşulları ve senin bedenini dinlemen. “Kız” olduğun için değil, “insan” olduğun için sınırlarını bilmen yeterli ✨ Unutma, hiçbir meslek cinsiyetle sınırlı değil, cesaretin en büyük gücün 💛 #BirAdımÖne ✨00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
Akşam saat 5’e kadar çalışıyordum. En rahat olduğum iş kuryelik. Daha hızlı yoruluyorsun sürekli yüzüne serin hava vurduğu için ama sorun etmeyeceksen problem olmaz. Sürekli motorun üstündeydim zaten. Motorla geliyorum, motorla gidiyorum. Beni tek yoran şey uyku.
00 YorumlaBoyun kaç?
Zurna dürümü geçiyorsun değil mi?
16 Yorumla
Soran2 ayNesin sen
Soran2 ayZurnanın sonu
Soran2 ayZurnanın sonu sadece boş lavaş
2 ayValla motokurye kızlarla tanıştım gördüm ama çok yakın arkadaş olamadık ve sohbet o konuya girmedi. Hani nasıl işin zor mu diye sorduğumda bile iyiyim işim iyi cevabını aldim. Her işin kendine has zorlukları var tabi.
00 Yorumla
2 ayAkıl var mantık var şimdi sen kaldırımdan git hep bisiklet gibi zaten teslim ediceğin adreside telefondan konumdan bulursun basit iş zaten kaldırımdan dikkatli git kim yicek seni
11 Yorumla- 2 ay
He he aynen basit iş
1 ayKurye işi genelde hızlı ve hafif paket taşıma üzerine kuruluyor, 5-10 kg’lık paketler normal. Düzenli egzersiz ve doğru kaldırma teknikleriyle rahatça üstesinden gelmek mümkün.
00 YorumlaEvet. Çünkü karı var, kışı var. Damacana sipariş edebilirsiniz var. 30 dk geciktin deyip parasını vermeyeni var. Haa atıyorum tek bir müessese olur, hafif ürünler olur. O zaman olabilir
00 Yorumla
2 ayMigros gibi yerde kurye olursan işin daha rahat olur bizim buradaki migrosun kadın kuryeleri vardı hem trendyol kuryesine göre daha rahat en azından siparişi alacağın yer belli oluyor
00 YorumlaYoo neden olsun götüreceği yemekse sıkıntı olmaz ama atak ve çevik olması lazım yemeğin sıcak gitmesi için ama mağaza işi toplu siparişler zorlayabilir
00 Yorumla
2 ayKadınına göre değişir. Kassız, sürüşü kötü ve refleksleri zayıf biriysen zor. Bu erkekler için de geçerli.
10 Yorumla
2 aySadece fiziksel anlamda değil genel olarak ağır olur. Trafikte bin çeşit değişik insan var heleki İstanbul'da yaşıyorsan başka bir işe yönel derim
10 Yorumla
2 ayBence biraz ağır. Yaz mevsimi neyse de kışın erkekler bile çok zorlanıyor.
14 Yorumla
Soran2 ayMaaşını baya iyi buldum 80 k teklif edenler var. Mesai saatlerini bilmiyorum ama
- 2 ay
Mesai saati değil de paket hesabı sanırım. Belli bir firmaysa tabi şartları değişir. Dene istersen 😋 belli mi olur
Soran2 ayAraştırıcammm :)
- 2 ay
Dikkat et kendine 🥰 bol şans
Riskli bir iş bu. Taşımak sorun olmaz, tek sorun trafik kazaları. Çocuğum olsaydın kesinlikle buna müsade etmezdim.
00 Yorumla
2 ayPonçik Sen bu soruyu daha önce de sormuştun sanki Bence yapabilirsin Yeter ki motor kullanmayı bil
00 Yorumla
2 ayAşırı bir fiziksel ağırlığı yok. Tanıdığım birçok kadın kurye var.
02 Yorumla
Soran2 ayİyi kazanıyorlar mı
- 2 ay
Evet, hiç fena değil kazançları.
2 ayHayır tabi ki de neden ağır olsun Bende kurye kızları çok tatlı oluyorum hatta nedense :D
02 Yorumla
Soran2 ay😊 maaşını iyi buldum bende ayrı şehire yerleşmek istiyorum anca kurye maaşı aklıma yattı
- 2 ay
gayet tatlı dert Etmene gerek yok o yüzden
Fizikten ziyade düşünce olarak ağır. Kaza korkusu, yetiştiremem, yorgunluk ve fazla mesai.
10 Yorumla
2 ayZor olanilir trafikte malum saygisiz sürücü çok
00 Yorumla
2 ayFizikselden ziyade insanlar açısından ağır olur bence
00 Yorumla
2 ayBulmiyoru ama yorucu olabilir
Belkide vardır yapan ama zor sanırım00 YorumlaYani zor yanları var ama kuryeliğe de bakınca heryerde zor hangi il de yapıcsn da önemli tabi
00 Yorumla
2 ayHayır nefen ağır olsunki , Parana kazancına bak sen
00 Yorumla
2 ayHer işin zorlukları vardır. Kız ya da erkek olması fark etmez. İsterse bir kız da yapabilir.
00 Yorumla
2 ayzpr değil sadece dikkat gerektiren bir iş sürüş esnasında
00 YorumlaGıda kuryeliği evet yapılır ama paket taksi gibi eşya taşıdığın kuryeler zor olur
00 Yorumla
2 ayEvet ağır olur, bir mağazada satış temsilcisi veya bir markette kasiyerlik daha cazip
00 Yorumla
2 ayfiziksel ağırlığı taşıdıklarına bağlı ama enerji isteyen bir iş
00 YorumlaYaşlı yaşlı dedeler bile yapıyo. İlk zorlanirsin sonra alisir bedenin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayKadınların %90 kuriye gibi çalışıp kazanıcağına. İlan verip Evinden beylere hizmet vermeyi tercih ediyor. Çünkü kolay aç bitti gitti.
02 Yorumla- 2 ay
İşte onlar şeref yoksunu kişiler, bak hanım kızımız nasıl da helalinden para kazanma derdinde onun gibi kadınlar var olsun
Cevap sahibi2 ayÇoğunluk kadın çok kolay para kazandığından. Helal kazanan kadınların da aklına giriyorlar. Kadın neşesi diyip çıkartıyorlar gece hayatına alıştırıp salıyorlar piyasaya.
Gizli Üye(30-35)2 ayYo yapabilir ama ortalama bi erkeğe göre daha az paket götürür heralde gün içinde.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayKızlar her şeyin ustesinden gelirler. Lafa gelince biz her şeyi yaparız dersiniz alın yapın
00 Yorumla
2 ayBen yaptim sayilir zor insanlarla ugrasmak yani yasim. Kucuk ama zorr allah yardim etsin
00 Yorumla
2 ayBence de ağır. Sadece yemek sektöründe gayet iyi ve çok para kazanır
00 Yorumla
2 ayNeden agır olsun ki, zamanın ve motor kabiliyetin varsa olur
00 Yorumla
2 ayEvet sapık çok var seni evine davet edenler olacaktır
00 YorumlaYemek kuryesi işine girebilirisn
01 Yorumla
Soran2 ayYemek künyesi eve dağıtım olduğundan sıkıntı olabilir gibi geldi bir yerde bana ilaç firması kuryesi mümkün mü acaba
2 ayYapan tanıdıklarım var memnunlar
04 Yorumla
Soran2 ayİyi kazanıyorlar mı temposu yorucu mu
Soran2 ayBenim amcam motorcu ona dedim oda öyle dedi sıkıntılı kuryelikte girecegin yer sokak belli değil motor bu şakası olmaz dikkatsizin birinin çarpar geçer bunun yağmuru karı buzu da var diye. Kısacası gözümü korkuttuu
2 ayYemek kuryesiyse hayır
00 Yorumla
2 ayAğır olur. Yapanlar var ama
00 YorumlaOlabilir her meslek zor
00 Yorumla
2 aynereye bağlı yaptığın önemlidir.
00 Yorumlakızdan kıza değişir
00 Yorumla
2 ayGücü olan yapsın bunun cinsiyeti falan boş
00 Yorumla
2 ayAbazalar disinda olmaz yani onlar het yerde yani
00 YorumlaBence ağır olmaz rahatlıkla yapılır..
00 Yorumla
2 ayYani evet kendini çok da yormaya gerek yok
00 Yorumla
2 ayNeden ağır olsun ki? Olmaz bence..
00 Yorumla
2 ayBana korkunç geliyor. İnsanlar çok kötü
00 Yorumla
2 ayMotor kurye mi olacaksın
00 Yorumla
2 ayAğır değil trafikte çok dikkatli motor kullan
00 Yorumla
2 ayOldukça yorucu olacağı kesin
00 Yorumla
2 ayDeğil kızlar inşaatta bile çalışabilir
00 Yorumla
2 ayAgir ve dikkatli olmalisin devir kotu
00 YorumlaFeminist sus motor sür.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayArabalar falan sıkıştırır diye korkuyorum
01 Yorumla
Soran2 ayBenim amcam motorcu ona dedim oda öyle dedi sıkıntılı kuryelikte girecegin yer sokak belli değil motor bu şakası olmaz dikkatsizin birinin çarpar geçer bunun yağmuru karı buzu da var diye. Kısacası gözümü korkuttuu
2 ayÇalışan var dene nolcak
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 ayYapan var ama olmaz bence ya zorlamaz o kadar yani
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)2 ayAğır değil de tehlikeli olabilir...
00 YorumlaBir kadın için zor ve yorucu olabilir
00 Yorumla
s 2 ayMotokurye gibi mi?
12 Yorumla
Soran2 ayEvet
- 2 ay
Çalıştığın firma ve dağıtım oranına göre değişir; ama ehliyetin müsaitse ve ailevi bir engelin yoksa denenebilir
Biraz ağır evet
04 Yorumla
Soran2 ayNeden ki
Soran2 ayKarabük küçük yer zaten sorun olur mu ki büyük yer gibi
Soran2 ayÇalışma saatlerini kuryeler kendi mi belirliyor acaba gündüz tercihim ama gece de çalışmak gerekiyor mu
- Devamını Gör (33)
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer