Sayısalım sıfırken mühendis olma hayalimi neden hala unutamıyorum, normal mi?

Hayalim makine/kimya/maden mühendisi olmak ama ilkokuldan beri sayısalım aşırı kötü ki şu yaşımda bile dört işlem yapamamaktan aşırı utanıyorum. Gerçekleşmemesine en çok içerlediğim ve kendime asla yediremeğim hayalim bu. Gerçekleştiremediğim bir sürü hayalim oldu hepsini kabullendim ama buna resmen yas tutuyorum.💔

Kendi mesleğimde de tüm mühendislerle birlikte çalışıyorum ve sürekli onlarla olmak daha çok imrendiriyor beni. Keşke bir sihirli değneğim olsa ve şu sayısal denen zıkkım şeyleri şıp diye anlayabilsem. Şimşek çarptıktan sonra matematik dehası olan abi gibi.😅

Sayısalım sıfırken mühendis olma hayalimi neden hala unutamıyorum, normal mi?
Sayısalım sıfırken mühendis olma hayalimi neden hala unutamıyorum, normal mi?
Cevapla