26 yaşındayım, 29-30 yaşına kadar kariyere yüklenip sonra mı aşk ve sosyal çevreye odaklanmalıyım?

Yapayalnizim çevremde benden başka kimsem yok sevgilim de yok hiç olmadı sanal haricinde. Yeni iş kurdum ama hoşuma gitmedi eski işim daha iyiydi ve biraz özgüvensizim çok çabuk gerilip strese giriyorum heryerde. Şöyle bişey yapsam mantıkli olur mu?

Bu iki yılı mesleki gelişim yılı olarak geçirsem askerliğimi yapsam ayına kadar sürdürsem o zamana kadar da kişisel olarak benliğimi geliştirsem 2028 yılında da full odak sosyalleşmeye odaklansam ne olur?

26 yaşındayım, 29-30 yaşına kadar kariyere yüklenip sonra mı aşk ve sosyal çevreye odaklanmalıyım?
Cevapla