Kadınlar neden hep iş yapıyor gibi görülüyor, emekleri neden bu kadar değersizleşiyor?

Kadının hep iş mi yapması gerekiyor 7/24 Saat kadın dinlenemez mi kadın çocuk doğuruyor kadın insanların ezmesine Katlanıyor bir kadın bile bir kadına kötü davranıyor kadın doğuruyor büyütüyor yapıyor yediriyor Ama ne hikmetse erkekler memnun olmuyor, yap , yıka , sil , süpür , fit olmaya calış evde camış gibi oturan kocana katlanmaya çalış durmayan çocuğa koş susmayan akrabalara görümceler kaynana derdini çek yemek yap yıka gün sonunda da eşin gelsin sana desin sen ne iş yapıyorsun öldürür sokakta yürümeye kork sadece kadın oldun diye kendini korudun diye dışlan küçümsen eşin çablanma diyor sen de çabalamadığın için hakkını aradığın için haksız ol yeter kardeşim

Kadınlar neden hep iş yapıyor gibi görülüyor, emekleri neden bu kadar değersizleşiyor?
Cevapla