Ailem emeklerimi ve başarılarımı neden küçümsüyor, hevesimi neden kırıyor?

Merhabalar ben 21 yaşındayım. 7 ay önce 20 yaşında sağlık bakanlığına memur olarak atandım ve İstanbul'da tek başıma yaşıyorum. Ailem atandığımdan beri eminevime gir birikimin olsun diye baskı yapıyordu. Bugün girdim ve onlara söylediğimde zorlanacağımı ve geri çıkmamı söylediler. Eminevim planına göre tam 22. yaş günümde yani ağustosta arabam elimde olacak. Ben bunu aileme sevinçle anlatırken onlar beni küçümsedi boşa masraf yapıyorsun dediler çelişkilerine anlam veremiyorum. Biliyorum bu süreçte biraz sıkışacağımı ben bunu kabul ettim ve az parayla da idare edebilirim aydan aya. Atandığımda da başta sevindiler sonra ben çok mutlu olunca abartma dediler. Sizce neden kendi emeğimle kazandıklarımı kutlamak yerine küçümseyip hevesimi kırıyorlar? Ne yapmam gerek yeterli olmam için?

Güncellemeler
4 ay
Eğer sıkışırsam onlardan para isterim diye araba almamı istemiyorlar çünkü sürekli sıkışırsan bizim de paramız yok diyorlar halbuki gayette var harçlığımı da çok az veriyorlardı zaten
Ailem emeklerimi ve başarılarımı neden küçümsüyor, hevesimi neden kırıyor?
Cevapla