Kadınlar neden en çok sabrettikleri yerde tükenir?

Bir ilişki ya da hayatta en çok emek verilen yerde kopuş yaşanıyor. Sizce bunun sebebi fazla beklenti mi, karşılık görememek mi?
Kadınlar neden en çok sabrettikleri yerde tükenir?
Cevapla