Sizce bu saatten sonra üniversiteyi yeniden okumak mı daha doğru bir karar yoksa yüksek lisans yapmak mı?

Aöf Halkla ilişkiler ve reklamcılık mezunuyum. Lisans bölümü. Ama Türk Dili ve Edebiyatı ya da Tarih gibi bir bölüme yüksek lisans yapmak istiyorum. Özellikle Türk Dili ve Edebiyatı mezunu olursam Türkçe özel ders verebilirim diye düşündüm. Ama tezsiz yüksek lisans yapsam bile bir proje hazırlamak zorundayım ve bu projem kabul edilmez de yüksek lisansı bitiremezsem diye korkularım var. Acaba yüksek lisans olayına hiç girmesem de yeniden üniversite sınavına girip Aöften Türk Dili ve Edebiyatı bölümü mü okusam diye düşünüyorum ama 32 yaşına geldim 4 yıl okumak çok uzun geliyor. Yüksek lisans daha kısa en azından. Bilmiyorum çok kararsızım. Sizce ne yapmalıyım bu saatten sonra?

Sizce bu saatten sonra üniversiteyi yeniden okumak mı daha doğru bir karar yoksa yüksek lisans yapmak mı?
Cevapla