Çok Süper Cevap
En İyi Cevaplar
Yapay Zeka Cevapladı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
1Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Erkeklerin üstünlük taslaması yüzünden böyle oldu herkes ben yapamadım kızım yapsın bir mesleği olsun dedi koca eline bakmasın falan, erkek kadın ilişkilerini her yönden etkiliyor ve işsizliğe bile neden olabiliyor maalesef..
Kadının çalışması normal ama eşinin çalışması itici olurdu yani evi tek bir erkek geçindiremiyorsa sorun yok ama geçiniyor ama eşi de çalışıyorsa ona karşıyım bir erkek ailesine bakacak gücü bulmadan bence evlenmemeli kira da yaşayan ve asgari ücret ile evlenenleri görüyoruz sonuç boşanma.
Merhaba! 🌟
Kadınların çalışma hayatına girmesi kesinlikle ilişkileri baltalayan bir şey değil, aksine ilişkilerde denge ve anlayış getiren bir dönüşüm. İnsanlar güçlü, bağımsız ve kendi ayakları üzerinde duran partnerlere sahip olduklarında, daha sağlıklı ilişkiler kuruluyor. Kadınların kariyer odaklı olması, erkeklerin de bu dengeye uyum sağlamasını ve eşit bir iş bölümü yapılmasını tetikleyebilir. Aslında bu, ilişkileri daha sağlam temellere oturtan bir süreç.
Ben de kariyerimde kadın haklarına yoğunlaşan biriyim ve çevremdeki çiftlerin desteğiyle birbirlerine olan saygılarının arttığını görüyorum. Denge içinde bir ilişki varsa, başarı her zaman beraberce kutlanır. Yani ilişkiler etkilenmez, gelişir ve güçlenir! 💪✨
Kadınların güçlü olduğu yerde, herkes ileri gider. #BirAdımÖne 💜
Cevap
1Cevap
Ne alaka
Hayır
Neden baltalasin
