Kızlar Bir Adım Öne İşletme açmak istiyorum, riski fazla mı? (Sayfa 2) Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 47 Yapay Zekaya Sor İşletme açmak istiyorum, riski fazla mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
MassiveStroke00 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 9 ay Ekonomi çok kötü piyasada para dönmüyor risk büyük 0 0 Yorumla
sedameydan Takip Et Xper 1 Yaş: 26 9 ay Bu devirde küçük esnaflık zor bence 1 3 Yorumla Zevkli_dokunuşlar 9 ay @sedameydan aynen Yorumla Soran 9 ay Teşekkür ederim Yorumla Security_mann 9 ay Neden zor olsun guzumm Yorumla
heskste Takip Et Xper 5 Yaş: 29 9 ay Devlet memuru işletme acamaz. 0 2 Yorumla Soran 9 ay memur değilim ve olmayı düşünmüyorum ki Yorumla heskste 9 ay Öğretmenim diyince atanmış öğretmen sandim Yorumla
NullException Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 100% 9 ay Hangi şehirden 0 3 Yorumla Soran 9 ay osmaniye Yorumla NullException 9 ay Oralımısın Yorumla Soran 9 ay hayır değilim Yorumla
kerimm23 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 9 ay Kosgepe başvur araştır 0 1 Yorumla Soran 9 ay teşekkür ederim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Memur ticaret yapamaz
Tabi ki fazla batmakta var
Memursan bulaşma sana tavsiyem
Kimi işleteceksin?
Paran varsa değil yoksa risk çok
Ekonomi çok kötü piyasada para dönmüyor risk büyük
Ticari zekan varsa kıvırırsın işi valla
1 haftada kapatırsın
Bu devirde küçük esnaflık zor bence
@sedameydan aynen
Teşekkür ederim
Neden zor olsun guzumm
Devlet memuru işletme acamaz.
memur değilim ve olmayı düşünmüyorum ki
Öğretmenim diyince atanmış öğretmen sandim
Hangi şehirden
osmaniye
Oralımısın
hayır değilim
Kosgepe başvur araştır
teşekkür ederim
risksiz iş yeri acmak zor
Risk her zaman vardır.
Hemde nasıl fazla 🤦
Biraz
Tabi ama alınmaya değer bi risk
Evet
Bence ac arz tapel var çünkü
Fazla
Uğraşma bence
Hayırlısı olsun
Evet
Aç ama borçla açma
Denemye değer
evet
yapra yedin
Cokkk
Biraz
başarılar