Erkekler neden toplumda kadınlar kadar hakka sahip değil?

Kanunen kadının maddeleri bile var, kadın erkeği taciz etse sesini çıkarsa kimse bişey etmez, erkek hep çalıştırılıyor hep güçlü göstergesi yapılıyor kadınlar erkekler hakkında sen erkeksin tabi yapıcaksın deniliyor dinende kadının hakları çok cennet annelerin ayaklarındadır deniliyor.. Kadınlar kadınlığını kullanıp bile haklı çıkabiliyorlar. O zaman kadınlar erkeklerden 1-0 hep söz hakkına sahip ise adalet nerde?
Güncellemeler
1 yıl
Ne gibi hakları varmış diyen kızlar diğer yorumlara baksın ordan söyledim uğraşamam yazmakla boşa gidiceğini biliyorum.
Erkekler neden toplumda kadınlar kadar hakka sahip değil?
Cevapla