Kızlar Bir Adım Öne 30 yaşına geldiğim için kimse işe almıyor, şimdiden sonra ne yapabilirim? (Sayfa 2) Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 19 Yapay Zekaya Sor 30 yaşına geldiğim için kimse işe almıyor, şimdiden sonra ne yapabilirim? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
Gizli Üye (30-35) 1 yıl neden almıyolar 1 9 Yorumla Soran 1 yıl Tecrübeden ya da ihtiyaç sahibi görmüyorlar Yorumla Cevap sahibi 1 yıl alakası yok bence Yorumla Soran 1 yıl Mülakatta nişan düğün var mı diye sordu niye soruluyor sence Yorumla Cevap sahibi 1 yıl bilmiyom. şey olabilir çocuk sıkıntısı Yorumla Soran 1 yıl İşte çalışmak için bir gerekçen olmalı ailemin durumun iyi diye çalışamam mı Yorumla Cevap sahibi 1 yıl sen de yalan söyle Yorumla Soran 1 yıl aaaa hiç aklıma gelmemişti bu Yorumla Cevap sahibi 1 yıl yardımcı olmaya çalışıyom Yorumla Soran 1 yıl doğru haklısın da yalan söylemiyorum 🤧 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl O tarz işler kalıyor istersen yardım ederim 0 1 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Olur Yorumla
VetOlanBirOgrenci Takip Et Xper 4 Yaş: 22 1 yıl evlen abla 0 3 Yorumla Soran 1 yıl Nooooooopp Yorumla VetOlanBirOgrenci 1 yıl evlenme ozaman citir kovala para yersin Yorumla Soran 1 yıl 🤔🤔🤔 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
Ataşehir de iş var
Meslegin yoksa oyle olur
Kendini keşfet
Meslek nedir?
Vardir
neden almıyolar
Tecrübeden ya da ihtiyaç sahibi görmüyorlar
alakası yok bence
Mülakatta nişan düğün var mı diye sordu niye soruluyor sence
bilmiyom. şey olabilir çocuk sıkıntısı
İşte çalışmak için bir gerekçen olmalı ailemin durumun iyi diye çalışamam mı
sen de yalan söyle
aaaa hiç aklıma gelmemişti bu
yardımcı olmaya çalışıyom
doğru haklısın da yalan söylemiyorum 🤧
Meslek var mı
Nasıl bir iş
O tarz işler kalıyor istersen yardım ederim
Olur
Evlen kocaya calis
evlen abla
Nooooooopp
evlenme ozaman citir kovala para yersin
🤔🤔🤔
Hangi ilde ariyorsun
Alırlar ya
Memur olabilirsin
Yooo alırlar
Ne alakaaa
Çok kötü ya
Üüüühühühüühühühügügüügügü