30 yaşına geldiğim için kimse işe almıyor, şimdiden sonra ne yapabilirim?

Güncellemeler
1 yıl
bütün yorumu yazanlara teşekkür ederim dua edelim birbirimize
30 yaşına geldiğim için kimse işe almıyor, şimdiden sonra ne yapabilirim?
Cevapla