Çalışan kadınlar, eşlerine maaş kartını vermeli mi?

Ben çalışıyorum ekonomik özgürlüğüm var Rabbime çok şükür babamdan bile para almıyorum. Kocamdan da harçlık istemek istemem açıkçası tamam evlendikten sonra para ortak olur ben onun ne kadar aldığını bilirim o benim ne kadar aldığımı bilir ne bileyim evin ihtiyaçları falan beraber karşılanır ama maaş kartım bende kalmalı o bir yerde benim özgürlüğüm gibi algılıyorum ben. siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Haksız mıyım sizce?

Çalışan kadınlar, eşlerine maaş kartını vermeli mi?
Cevapla