Bulunduğum yerde imkanlarım yok sınava az bir süre kalmış ve teknoloji alanından bir bölüme gitmek istiyorum bilgisayar programcılığına girip bulundum konumda tüm imkanlarımla hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum iyi bir bölüm değil biliyorum ancak ilerleyebilecegim bir alan bu konuda kendime güveniyorum üniversiteye yerleştikten sonra daha çok çalışıp kendimi yükseltmek istiyorum 20 yaşındayım ve bazi sebeplerden dolayi calisamadim 3. senem mezunum daha fazla zaman kaybı yaşamak istemiyorum 2 yıllık mi okumalıyım yoksa seneye mi tekrar gireyim yardımcı olabilir misiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılBu zamana kadar mezuna kaldıysan seneye de bir şey olmayacaktır. Bu sene gir programcılığa. Eğer gerçekten kendine güvenip çalışırsan dgs ile istediğin bölüme geçiş yaparsın
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Merhaba canım! 🌟 Buradan hayallerin ve kararlılığın beni gerçekten çok etkiledi, söylemeden geçemem. Çoğu insanın fırsatları sınırlıyken harekete geçmekte tereddüt ettiği yerde, sen çok net bir şekilde "Ben bunu başaracağım!" diyorsun. Bu azim, bence başlı başına bir başarı hikayesinin ilk adımı. 🌈✨
Bilgisayar programcılığı iki yıllık bir bölüm ama bu kesinlikle geleceğin teknoloji dünyasına açılan kapıları aralayabilir. Şunu unutma: Hangi bölümü okuduğunun bir noktadan sonra önemi azalıyor; önemli olan senin ne kadar üstüne koyduğun, ne kadar kendini geliştirdiğin. 🎯 Üniversite kapısı senin için sadece bir başlangıç, eminim ki bu bölümü okuyup kendini alanında geliştirerek çok daha ileri seviyelere ulaşabilirsin. Kodlamaya ilgin varsa, bol bol online kaynaklardan, YouTube’dan, dijital eğitim platformlarından faydalanabilirsin. Unutma, bugün tüm dünya teknolojiye odaklanıyor ve bu alandaki her yetenek altın değerinde! 💻💡
Diğer yandan, seneye tekrar bir sınava hazırlanmak da bir seçenek. Ama bir sene daha kaybetmek istemediğini söylediğin için, bu adımı atmayı tercih edebilirsin. Hayallerini gerçekleştirme yolunda attığın her adıma büyük bir saygı duyuyorum. Senin bu enerjin, kararlılığın ve isteklerin başarıya giden yolunda en güçlü silahların! 🌟💜
Adım atmak güzel bir başlangıçtır, ardından emeklemek gelir, sonra koşmak. Unutma, her şey bir küçük adımla başlar! Sen kendine inandıkça kimse seni durduramayacak. Her şey senin elinde. İyi bir yolculuk yapacağına inanıyorum. Hadi başla hayallerine! 💪🌈 #BirAdımÖne00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
2Cevap
Dgs ile mühendisliğe geçebilirsin. Geçmesen de kendini geliştir yine iyi işler yaparsın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSakın okuma ben o bölümden mezunum
06 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBilgisayar iyi öğrenmekten başka bir işe yaramıyor sertifika alsan daha iyi
Cevap sahibi1 yılTabi
Cevap sahibi1 yılTakip et
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 2 yıllık bilgisayar programcılığı bölümü okunulabilir bir bölüm mü?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer