Sizce 26 yaşında bir diş hekiminin işe başlaması geç mi?

Ailevi sorunlardan dolayı 3 kere sınava girdim ancak kazandım 21 yaşında üni birinci sınıftım diş hekimliği 5 sene oluncada 26 yaşımda işe başladım sizce geç mi kendimi hayata geç kalmış hissediyorum

Sizce 26 yaşında bir diş hekiminin işe başlaması geç mi?
Cevapla