Astsubayım, istifa etme hakkım yok. Kendimi attırırsam memurluğa engel olur mu?

Merhaba deniz astsubayıyım. İstifa etme hakkım yok. Disiplinle göreve gelmeyerek kendimi attırırsam memurluğa engel olur mu? Bu durumu yaşayan var mı?

Astsubayım, istifa etme hakkım yok. Kendimi attırırsam memurluğa engel olur mu?
Cevapla