YKS'de iyi bir puan almak için nasıl bir çalışma sağlamalıyız?

Sayısal bölüm istiyorum. Eşit ağırlıkçıyım aslında. Ama hemşirelik istiyorum o da sayısalda. Netlerimi nasıl arttırabilirim ve siz nasıl çalışmamı önerirsiniz?
YKS'de iyi bir puan almak için nasıl bir çalışma sağlamalıyız?
Cevapla