Ben bir şey demedim ki erkeklere 😅 cinsiyet üzerinden değil kimlik üzerinden yazdım hep. Ama erkekler biz daha iyiyiz derse cevabını veririm neye dayanarak diye
Siz kadınlarla anlaşamadığımı bir kere daha gördüm. Ben kendi ideallerimin peşinden gidip hiçbir kıza yüz vermemeye devam edeyim en iyisi. Siz de kendi dünyanızda naparsanız yapın.
Bencede sen öyle kendini sansürle heryerde ezecek bişey arıyor gizli sorduysa ne olmuş ne değişmiş sapık kaynıyor ortalık sizin nazınızı mı çekecek oh iyi yapmış hadi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
81Cevap
Erkekler kadınlara yatak odasında yenilirdi diyor herhalde yorum yaptığım o bayan üye arkadaş. :)
Nasıl görmek istiyorsan öyle gör. Hiç polemiğe girmiyorum.
Sizin gibi kadınlarla iletişim bile kurmuyorum hayatımda.
3 yorum da senin değil mi Emirhan bana mı görünmüyor yorumlar? Kiminle kavga ediyorsun
İçimdekileri yazıyorum.
Anladım
Sana diyorum
Kadınlarla işim yok bir erkek olarak.
Hayatımız sizden ibaret değil.
Yaz içindekileri rahatla. Ama ben seninle kavga etmiyorum haberin olsun
Bitti. Bu kadardı. Ama dediklerim kendim için doğru. Hayatımda kız arkadaşım falan yok yani.
Kendi tercihin tabi o. Ama onu sormadı ki kimse :)
Sizin erkeklere bakışınız da hiç umrumda değil. Nasıl gördüğünüz umrumda değil.
Sana diyorum be.
Ahaha (::
Komik olan ne
Umrumda değil diyorsun. Yazmıyorum. Sana diyorum diyorsun. Ne diyeyim 😂 güldürdün beni ya
E reelde karşıma gelsen umrumda olmazsınız. Kadınlar umrumda değil.
Erkeklere karşı olan fikirleriniz çöp bi kere.
Ben bir şey demedim ki erkeklere 😅 cinsiyet üzerinden değil kimlik üzerinden yazdım hep. Ama erkekler biz daha iyiyiz derse cevabını veririm neye dayanarak diye
Tamam umrunda değiliz Emirhannn tamaaaaaaam 😂
Siz kadınlarla anlaşamadığımı bir kere daha gördüm.
Ben kendi ideallerimin peşinden gidip hiçbir kıza yüz vermemeye devam edeyim en iyisi. Siz de kendi dünyanızda naparsanız yapın.
Senin anlaşma gibi bir çaban yok. Görünen bu. Sadece senin için yaptım bu yorumu. Kendine iyi bak
Evet hayatımda kadın istemiyorum
Kavga gürültü saç baş boya badana filtre gibi şeyler olurdu
Buram buram östrojen kokardı her yer bide her yer kan gölü olabilir ay başı 🙄🙄
Ülkelerin trip atması da ilgin olur... Savaşların olmaması için her şeye değer.
Saldırgan kadınlarda olmasaydı cennet gibi olabilirdi
Finlandiyayi kadınlar yönetiyor mesela. Bok gibi olut diyenler için örnek
Kadınlarda empati yeteneği güçlü olduğu için adil bir dünya olurdu.
Ülke bin parçaya bölünürdü, veganlık zorunlu hale gelirdi ve et yiyen hapis yatardı, inceller idam edilirdi..
Zaten dünyayı insanlar yönetiyor buna kadınlar da dahil. Doğru soru şu olmalıydı. "Sadece kadınlar yönetseydi ne olurdu?"
Kadın ruh hali dengesiz bir cins dünyayı yönetmesi kaosa veya ziyana neden olurdu.
Örneğin savaşılması gereken yerde savaştan kaçınmak isterdi dolayısıyla halkına büyük zararlar gelebilirdi.
Pek katılmıyorum çünkü her kadın iyi niyetli ya da düzgün ya da kültürlü vs değil. Erkeklerden bir farkı olacağını sanmıyorum.
şu soruyu bile gizli üye olarak soruyor ahahaahh aynen siz yönetin dünyayı
Canım gizli sormak istedi, ekleyim ne diyeceksen de. Bir çekincemiz yok 💅
Bencede sen öyle kendini sansürle heryerde ezecek bişey arıyor gizli sorduysa ne olmuş ne değişmiş sapık kaynıyor ortalık sizin nazınızı mı çekecek oh iyi yapmış hadi
Senin ben laf yapıştırışına kurban
@snaçkır0 kendimi sansürlemem ne alaka şimdi :D
Yani o tipini göstermeme sebeplerin vardır illaki böyle daha iyi demiştim neyse gereksiz bir bilgiydi diyeceğimi dedim zaten
maalesef ki rick morty makarna bölümüne davet ediyorum insanları kadın olarak
Her kadın değil.
Kadınlar erkeklerden daha gaddar olabiliyorlar
Daha lezzetli yemekler yapilirdi belki. O kadar.
duygusallıkla, mantık ters orantıda,
dürüst olayım, çok kötü olurdu.
Kadınların üstün olduğu bir dünyada yaşamak isterdim
Dünya yok olurdu Cünkü kadınlar tüketmek, erkekler üretmek için vardırlar. Sanılanın aksine tarihte olan savaşların 100 katı kadar savaş olurdu.
Theresa May İngiliz Başkanı geldiği gibi savaş başlattı. Uçakları Suriyeye gönderdi
Kadınlar dünyayı yönetseydi 1. Gratis savaşları çıkardı
En azından cinayetler olmazdi
Bence hepimiz insanız kadınlarda cok fazla çekememezlik var kımse benj linçlesın ıstemem Bende kadınım
evet güzel olurdu
✨
Acıkcası istemezdim hemcislerimin cogu egolu ve kiskanç egolarini tatmin etmekten yonetemezler hicbiryeri.
Her taraf pembiş pembiş olurdu 😂
Belki de daha güzel bir yer olurdu
Hiç bişi değişmezdi. Aynı şeyler olurdu.
Çok farklı olacagini düşünmüyorum maalsef.
en azından savaşlar aç gözlülük olmazdı
Çoktan yıkılmıştı dünya :)))
kötü olurdu. dünyayı kadın ve erkek birbiriyle işbirliği halinde yönetmeli
Hiç tahmin edemeyeceğin kadar bozuldu dünya
Şahane bir şey olurdu
Her yer dedikodu ve kısır dükkanı olurdu 🙄
Ha ha ha dedikoduyu erkeklerden daha güzel yapan yok
Dedikodu yapan erkek dünya ahiret bacımdır 😅
Aynen
Eyvallah
Benim hatun yonetse herkezi óldrürdü🤣
Zaten öyle. Çok da bişey demiyim
Bence çiçek gibi olurdu ☺️
Tabiki de savaşlar olurdu kadın diyosun
Daha çok savaş çıkardı
Sen öyle san aw
Ah keşke
Evet kesinlikle 👍🏼
Asko kusko dunya
Agdet döneminde vay ülkenin haline 😂
😂
Erkolar olmazdı güzel olurdu
Güzel olmazdı bence
Harika olurdu ☺️☺️
Daha saçma savaşlar olurdu
Yaprağı yerdik
Türk kadınları yönetmesin
kötü olurdu
Erkeklerden daha iyi yönetirdi.
Harika olurdu 🥰🌸
Çok iyi olurdu.
Zaten onlar yönetiyor
Yaşasın kadın Efendiler
Hayır
Kan ve göz yaşı olurdu kesin 😂
Süper olurdu,
mis gibi