25 yaşında öğretmen olsam çok mu geç kalırım?

23 yasindayim. 2 gun sonra kpssm var. tekrar hazirlandigimda ve 1 sene atama bekledigimde 25 olucam. gec mi kalmis oluyorum? cunku bir tip fakltsi bitiren biriyle hemen hemen ayni yasta olucam

25 yaşında öğretmen olsam çok mu geç kalırım?
Cevapla