Bak kolay olmaz öğretmen olana kadar zorlanirsin ama sonra okuduğun için kendine çok teşekkür edersin ve sınava çalışırken sunu unutma 1 kere suladın diye hiç bir ağaç sana meyve vermez çalış kendi ayakların üstünde dur ki durdurulamaz ol💙
Cerrahlar doktorlar paramedikler ne? Artık bilgi elinin altında öğretmenler de çoğunlukla çocukların psikolojisini bozuyor küçük yaşta sağlıkçı olmak diyorum ama o da kutsal değil ilahi olarak bı saygı uyandıran az hiçbir meslek.
Bende 24 yaşındayım ilk üniversitemi okuyorum ilk senem bitti bile hiçbir şey için geç değil okudum bölümde 30-40 yaşlarında ablalarım var istiyorsan denemelisin
Lan yorumlarda ne yağ yakmışlar. Gayet sıradan bir meslek ama çok rahat
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bulaşma 😂😂😂 Atanması ayrı zor. Şu an ki nesilde çok değişti. Ekstra yoruluyorsun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kutsal mesleklerden fakat şimdi gençlere önem verilmediği gibi bu mesleğe de verilmiyor. O kadar zor şartlarda oku mülakat denen rezil şey seni mahvetsin. En çok hak yenilen yerlerden biri. Aklı olan öğretmenlik okumaz bu zamanda.
seni ancak ben vaov yaparım :D şaka bi yana da bu konu hakkında konuşmamız lazım. tekrar sınava mı girmen lazım? süreç nasıl?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bugün bir haber gördüm anaokilunda kaynaştırma öğrencisini öğretmeni bilerek gösteriye almamış çok üzücü yani öğretmenlik kutsal bir meslek ve gerçekten vicdan sahibi insanların yapması gerek çocuğun geleceğini şekillendiren eğitim ortamı
Nasıl değil 3 ay yatış, kar yatış, yağmur yatış, diğer memurlar 8 saat çalışırken onlar 5.5 saat çalışıyor gerisi yine yatış... Sonra neymiş çocuklarla uğraşmak zormuş. E herhalde biraz zorluk olacak.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
81Cevap
Bıçaklanmak, küfür ve dayak yemek isteyenlerin tercihi oldu artık...
Değil aksine son zamanlarda ayaklar altına alınmış bir meslek
Ablam biz okuyoruz da ne oluyor sen açıklamalara baktın mi 3 yıl atama yok hemde zaten mülakat falan derken bence ilgin olan başka bir bölüme git
Bak kolay olmaz öğretmen olana kadar zorlanirsin ama sonra okuduğun için kendine çok teşekkür edersin ve sınava çalışırken sunu unutma 1 kere suladın diye hiç bir ağaç sana meyve vermez çalış kendi ayakların üstünde dur ki durdurulamaz ol💙
Ama illaki öğretmenlik olmak zorunda da değil farklı şeyler deneyebilirsin
Cerrahlar doktorlar paramedikler ne? Artık bilgi elinin altında öğretmenler de çoğunlukla çocukların psikolojisini bozuyor küçük yaşta sağlıkçı olmak diyorum ama o da kutsal değil ilahi olarak bı saygı uyandıran az hiçbir meslek.
Bende 24 yaşındayım ilk üniversitemi okuyorum ilk senem bitti bile hiçbir şey için geç değil okudum bölümde 30-40 yaşlarında ablalarım var istiyorsan denemelisin
Ne okuyorsun
Herkes eğitilmeyi sever ama bi aç bakalım totona iğne yapalım fantezisine erişemez 😂😂 mesleğin vooovu mu olur 😂
Ancak karşındaki kişi sapyoseksüelse senin öğretmen olman bir şeyleri eğitmen onu uçurur. Tam olarak böyle bir şeyi mi sormak istemiştiniz? 🤔
Gayet guzel kebap is 😊 tatil bakımından
Aama zorluu çocuklarla ilgilenmek o bakimdan çok sknti
Gir Twitter'da kadro alabilmek için mülakatı kaldırsın diye Cumhurbaşkanı yalakalığı yapanlarla dolu. Statü bu artık.
Öğretmenlere saygım sonsuz ama kesinlikle abartılacak bir meslek değil
Değil atanamayan öğretmenler kervanına eklenenilirsin
atansanda çok vaaoww olmuyor bence
Hayır, statü kelimesiyle bir alakası bile yok
Lan yorumlarda ne yağ yakmışlar. Gayet sıradan bir meslek ama çok rahat
Bulaşma 😂😂😂 Atanması ayrı zor. Şu an ki nesilde çok değişti. Ekstra yoruluyorsun
Kutsal mesleklerden fakat şimdi gençlere önem verilmediği gibi bu mesleğe de verilmiyor. O kadar zor şartlarda oku mülakat denen rezil şey seni mahvetsin. En çok hak yenilen yerlerden biri. Aklı olan öğretmenlik okumaz bu zamanda.
Öğretmenlik sizce ne zaman bitti
Mülakat başlayınca
Müşakat ne zaman geldi
Mülakat
Fetodan sonra 2016 da
Önceden öğretmenlere mülakat yoktu
Öğretmenlik değil öğretmen kutsaldır. Her insan öğretmen olamaz.
Yoo eğitim fakültesi okuyan herkes öğretmen değil mi oluyorlarmış demek ki?
'Öğretmen' kelimesi daha 'derin' anlamlı bir kelimedir.
seni ancak ben vaov yaparım :D şaka bi yana da bu konu hakkında konuşmamız lazım. tekrar sınava mı girmen lazım? süreç nasıl?
Bugün bir haber gördüm anaokilunda kaynaştırma öğrencisini öğretmeni bilerek gösteriye almamış çok üzücü yani öğretmenlik kutsal bir meslek ve gerçekten vicdan sahibi insanların yapması gerek çocuğun geleceğini şekillendiren eğitim ortamı
Öğretmenlik özel bir meslek ama özen gösterilen yerde, burada değil aman aman atanana kadar zaten emekli olacak yaşa gelirsin
Bunu diyen bilmemn kaç milyon insan var ve hepsi %<70 issiz
Bence boşa zaman kaybetme evlen kocan baksın 😂😂😂
Bence öğretmenlik mesleği herkesin kaldıracağı bir meslek değil
Atamalari azalttilar. Atanirsan ne ala ama atanamamak da var.
Maalesef günümüz şartların da değil yoksa çok kutsal bir meslek ama değeri bilinmiyor
Yarın sınava gireceğim, aklımda öğretmenlik var.
22 yaşında mısın
Evet.
Çok statülü değil ama öğretmenlik farklı bir şey insanın içinde olmalı öğretip bir şey katabilme durumu.
Vaov bir meslek değil kesinlikle ama rahat bir meslek. Özellikle ortaokul olursa.
Rahatmı? Doğu görevi falan zor
Tek zor kısmı o zaten. Doğu.
Yok be türkiyede yapılcak iş değil
Niye
Öğrenciler zor
Eskiden öyleydi şu an hayır
Eskiden dediğin ne zaman öncesine kdar bundan 10/15 sene öncesi mi
Hayır 2015 ve öncesi
Özellikle yeni nesil ile ve yeni sistemle role tamsmen bozuldu her şey
2010 dan sonra bozuldu bence öğretmenlik. 2010 a kadar iyiydi
Tam olarak 2015 ve sonrası mâlesef
2010 bence ya dhshshs
O ülkenin en. İyi dönemiydi
Ama ondan sonra zaten bozuldu hersey
her şey 2015 den sonra bozuldu ben iyi analiz edip teirhi iyi okurum biliyorum
valla ben öyle dediğim bir ya da iki kişi oldu
Nasıl ya
Yani
baya oğlum adam çok bilgili ya dediğim en fazla iki kişi olmuştur.
Hadi ya beanşları neler
tarih
Tarihçiler öyle oluyor ya
Evet öyleler
Atanma problemi var :)
Oku güzel saygın meslektir
Asgariden az alıyo çoğu
Değil. Normal bir meslek.
Bence vaov bir meslek değil
Vavo olmasada Wow bi Meslek 🤞
Waww bir meslek değil
Waaooovv bir meslek değil ama güzel meslek
Atanması çok zor. Okuyanlar pişman.
Yok wauv bir meslek değil
Asla doktor benim için
Eskiden öyleydi şimdi pek o tarzı kalmadi
Hayır değil. Öğrencilerle uğraşmak zor.
Önceden öyleydi ama artık değil bence
Evett kutsal bir meslek hakkıyla yaparsan
Hayır. BİM kasiyerleeinin çoğu öğretmen
Değil, normal herhangi bir meslek.
Hayır değil, rahat meslek ama ataması da zor
sinir hastasi olabilirsin
Abim öğretim görevlisi her gün beddua ediyor
güzel bir meslek ama zor
Öğretmenlik çok özel değerli bir meslektir.
Voov değil ama tabiki saygın bir meslek...
Aksibe ayaklar altında bşr meslek
Tabiki hayir. Sadece rahat bir meslek.
Bende rahat değil
Bence
Nasıl değil 3 ay yatış, kar yatış, yağmur yatış, diğer memurlar 8 saat çalışırken onlar 5.5 saat çalışıyor gerisi yine yatış... Sonra neymiş çocuklarla uğraşmak zormuş. E herhalde biraz zorluk olacak.
3 ay değil 1 temmuz-31 Ağustos arası yani 2 ay.
3 ay değil yani sonra onların seminerleri var
Gayet 3 ay, seminere keyif yapmaya gidiyorlar onu da online yaptılar birkaç yıl.
Artık online değil
Aman ne kadar üzücü. Sonuçta pasta börek keyif yapacaklari günlere çok az kaldı
Gerek yok atanma mı var sanki
Güzel bir meslek ama bu video daha güzel
https://youtu.be/Lwc5QFhIQCY?feature=shared
Hayır kesinlikle statülü değil
İng öğretmenliği😘
bence saygın ya sence?