Kızlar Bir Adım Öne Türkiye'de üniversite mezunu olmak bir ayrıcalık mı? (Sayfa 2) Cemrekaya701 Takip Et Master Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 712 Yapay Zekaya Sor Türkiye'de üniversite mezunu olmak bir ayrıcalık mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 19 kişi beğendi
Berati52 Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl maalesef değil 2 universte meznuyum fabrikada calsiyorum Türkiye'de arkanda dayın olsun yeterli diplomaya ihtycin yok 1 0 Yorumla
missmisft Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl Türkiye’de okumanın herhangi bir ayrıcalığını göremiyorum, aksine burada okumanın bireye yurt dışından ziyade daha az imkan sağlayacağını düşünüyorum 1 0 Yorumla
Gizlililiksartt Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Tr deki üniversiteler pek bişey ifade etmiyor onun yerine sınavsız puansız yurt dışı okullarına bakabilrisin Malta Polonya falan 1 0 Yorumla
Hahlqzey Takip Et Xper 2 Yaş: 20 +1 yıl Baska bir ulkede olsa ayricalik ama turkiyede ayricalik oldugunu sanmiyorum. Universite okuyanlarin cogu işsiz 1 0 Yorumla
alıbuldan Takip Et Xper 6 Yaş: 52 +1 yıl Bence herkes den ayrılan yanı üniversite bitirmiş olması lise mezunu olup da kendi kendini yetiştirmiş çok insan var 1 1 Yorumla alıbuldan +1 yıl Bu arada ben üniversite terkim yani lise mezunu yum Yorumla
Asnasnasn Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Nerede olduğu önemsiz olarak üniversite okumak bir ayrıcalıktır evet 2 0 Yorumla
unik16 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Artik hic bi onemi yok bence.Zaten konustugum cogu genc birey mezuna kalicam diyo 1 2 Yorumla BurcuQueen +1 yıl İşsizler nasıl barınacak Bill Gates nüfus azaltma planı başarısiz Yorumla unik16 +1 yıl Uni okumayanlar issiz kalmiyo, meslek ogren yeterki Yorumla
sirin08 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Ayrıcalık değil artık bu dönemde ama kesinlikle okunması lazim 1 0 Yorumla
AdosumKalbim67 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Türkiyede mezun olmak sıradan bir şey gibi bir şey benim düşüncem 1 0 Yorumla
_YAVAŞVESAKİN_ Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Artık farkı yok üniversite okuyup marketlerde ya da fabrikalarda çalışmak zor geliyor 1 2 Yorumla zubidubizubidubi +1 yıl Hangi Doktor'un markette çalıştığını gördün? Yorumla _YAVAŞVESAKİN_ +1 yıl Yurtdışında çalışıyorlar nasıl göreyim Yorumla
Cvsn73 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Ewet mezun olup ewinde oturmak büyük bir ayrıcalık sadece Türkiye’ye mahsus 1 0 Yorumla
YorgnSavaci Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Okumanın bir önemi kalmadı hobi gibi görüyorum artık 1 0 Yorumla
morlale777 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl önceden öyleydi de şimdi değil bence. artık okulun bi önemi kalmadı bi değeri yok. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Değil bence ama yinede farklı ortamlara giriyorsun geziyor görüyorsun bazı avantajları var bende gitmek istiyordum çok istedim olmadı:( 1 0 Yorumla
Cihanmb Takip Et Xper 6 Yaş: 41 , eic 93% +1 yıl Hangi üniversitede ve hangi bölümü okuduğuna bağlı 2 0 Yorumla
morumsupatlıcan Takip Et Bilge Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Üniversite okumanın hiç bir ayrıcalığı yok 2 0 Yorumla
adaeternum Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 91% +1 yıl Zengin için ayrıcalık, fakir için ızdırap. 1 0 Yorumla
u Summerwind Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Çok büyük bir ayrıcalık valla ( gayri ciddidir ) 1 0 Yorumla
__Belle_de_Jour__ Takip Et Xper 6 Yaş: 101 , eic 100% +1 yıl Okumayan kaldı mı ki ayrıcalık olsun? 1 0 Yorumla
eylüllakşamı Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 84% +1 yıl Mezun olunan üniversite ve okunan bölüme bağlı. 1 0 Yorumla
Gülümserken Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl İnsanların saygısını almakta işe yarıyor. 1 0 Yorumla
beyzaondr350 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl İmkanım olsa burada okumam ama mecbur 1 0 Yorumla
renklesingecelerim Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Açık lise okuyorum ben la daha 😂 1 1 Yorumla Cemrekaya701 +1 yıl Senin uzun yolun var fjvjdjdi Yorumla
Eto_demerzel Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl Biraz da mezun olduğun üniversite ve bölüme bağlı 3 0 Yorumla
arealtime Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Hangi üniversiteden mezun olduğuna bağlı tamamen. 3 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
maalesef değil 2 universte meznuyum fabrikada calsiyorum Türkiye'de arkanda dayın olsun yeterli diplomaya ihtycin yok
Türkiye’de okumanın herhangi bir ayrıcalığını göremiyorum, aksine burada okumanın bireye yurt dışından ziyade daha az imkan sağlayacağını düşünüyorum
Tr deki üniversiteler pek bişey ifade etmiyor onun yerine sınavsız puansız yurt dışı okullarına bakabilrisin Malta Polonya falan
Baska bir ulkede olsa ayricalik ama turkiyede ayricalik oldugunu sanmiyorum. Universite okuyanlarin cogu işsiz
Bence herkes den ayrılan yanı üniversite bitirmiş olması lise mezunu olup da kendi kendini yetiştirmiş çok insan var
Bu arada ben üniversite terkim yani lise mezunu yum
Nerede olduğu önemsiz olarak üniversite okumak bir ayrıcalıktır evet
Artik hic bi onemi yok bence.
Zaten konustugum cogu genc birey mezuna kalicam diyo
İşsizler nasıl barınacak Bill Gates nüfus azaltma planı başarısiz
Uni okumayanlar issiz kalmiyo, meslek ogren yeterki
Ayrıcalık değil artık bu dönemde ama kesinlikle okunması lazim
Türkiyede mezun olmak sıradan bir şey gibi bir şey benim düşüncem
Artık farkı yok üniversite okuyup marketlerde ya da fabrikalarda çalışmak zor geliyor
Hangi Doktor'un markette çalıştığını gördün?
Yurtdışında çalışıyorlar nasıl göreyim
Ewet mezun olup ewinde oturmak büyük bir ayrıcalık sadece Türkiye’ye mahsus
Okumanın bir önemi kalmadı hobi gibi görüyorum artık
önceden öyleydi de şimdi değil bence. artık okulun bi önemi kalmadı bi değeri yok.
Değil etraf okumuş cahil dolu
Değil bence ama yinede farklı ortamlara giriyorsun geziyor görüyorsun bazı avantajları var bende gitmek istiyordum çok istedim olmadı:(
Hangi üniversitede ve hangi bölümü okuduğuna bağlı
Üniversite okumanın hiç bir ayrıcalığı yok
Artık değil önceden öyleydi
Gönüllü ve diplomalı kölelik
eskiden evet ama şimde değil
Asla degıl. Hele gunumuz mezunları zero
Zengin için ayrıcalık, fakir için ızdırap.
Büyük bir ayrıcalık değil
Çok büyük bir ayrıcalık valla ( gayri ciddidir )
Çöp toplarsın en fazla.
evet Vip vatandaşlarımız hepsi
Hayır acınası haldeyiz
Tabii ki ayrıcalık
Okumayan kaldı mı ki ayrıcalık olsun?
Mezun olunan üniversite ve okunan bölüme bağlı.
Hiç bir işe yaramıyor artık
İnsanların saygısını almakta işe yarıyor.
İmkanım olsa burada okumam ama mecbur
Öylesine boş bir tantana
Artık herkes üni mezunu
Yooo hiçde değil valla.
2 yıllık hayir lise gibi ama havali...
Tabikide değil aynı şey
Öyle Bir ayrıcalığı kalmadı djsjdj
Hayır hiçbir özelliği kalmadı.
Mezun olduğun üniversiteye bağlı.
Açık lise okuyorum ben la daha 😂
Senin uzun yolun var fjvjdjdi
Bu devirde okumak para etmiyor
Kötü bi ayrıcalık diyelim
Yooo sıradanlık, işsizlik, depresyon
Onun da bir hükmü kalmadı artık
Ünili işsiz olara bi ayrıcalık oluyo tabi
Biraz da mezun olduğun üniversite ve bölüme bağlı
Eskidendi artık değil
Hangi üniversiteden mezun olduğuna bağlı tamamen.
artik degil
Okuduğuma pişmanım
TR'de degil..
Eskidendi o
Nereden çıktı
Hiçbir farkı yok
Farkı yok artik
Soru mu bu
Gereği yok bu devirde
Hayır değil