Kızlar Bir Adım Öne Türkiye'de üniversite mezunu olmak bir ayrıcalık mı? (Sayfa 3) Cemrekaya701 Takip Et Master Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 712 Yapay Zekaya Sor Türkiye'de üniversite mezunu olmak bir ayrıcalık mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 19 kişi beğendi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
Hayır herkes okuyor
Evet
hiçbir özelliği yok
Hayır değil
Hayır. Çok ta önemli olduğunu düşünmüyorum
Değil gibi pek
Tabiki çok büyük bir ayrıcalık 😂
artık değil
Eziklik
Yani Evet
Eskidendi o
Bence değil
hayır
Bence hayir
Değildir.
Hayır değil tabiki
hayır değil , her kes universite okuyabilirdir
Evet
Değil tabi
Hayır gercek hayat sonra baslıyor
Değil
Düz avantaj bazense avantaj
Değil
Ayrıcalık?
Hayr işe yaramaz
Değil 🤷
Hiç bir ülkede ayrıcalıklı değil artık
Hayır tabi ki
Bolume bagli
Artık hayır
Kesinlikle dgilll
evet öyledir
Hayır
Bilemem
Geçti artık onlarda
Degil
Değil bence
Evet
Çok bı anlamı yok
Değil artık.
Değil çoğu issiz
Bence evet