İşlerinde sadece ben yeniyim o yüzden onlar hep birbirini tanıyor ben de onları tanımak istiyorum tanimak için nerelisin kaç yaşındasın diye sormak istiyorum ama çok da soru sorarsam bunalirlar diye soramıyorum yakın olmak istiyorum da nasil yapacağım bilmiyorum. Mes
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bence sorabilirsin böyle böyle bir şeyler paylaştıkça samimiyet artar zaten. Eğer onların sana karşı merakı ve soruları yoksa sen de ona göre davranırsın
04 Yorumla
Soran+1 yılOnların da bana karşı merakı var nedense ben onlarla tam samimiyet kuramıyorum. İş arkadaşlarımdan biriyle yemek molasında sohbet ettik tam samimi olduk derken o biriyle telefonda konuşurken telefonda bir dakika anlatacağım diyip benim yanımdan gitti başka bir yerde telefonla konuşmaya devam etti. Benden bir şey gizliyor ya da anlatmak istemiyor bu durumda benim onunla samimi olmam mümkun mü? O bana herşeyini anlatamıyorsa ben nasıl anlatacağım
Soran+1 yılOnlar bana soru sormadan ya da ben onlara soru sormadan birimizi tanıyamayiz. İşte onlar bana herşeyini anlatacaklari kadar samimi olmadıkları için ben de soru sormakta çekiniyorum bazı şeyleri sorsam özele mi girerim ya da birden çok soru sormak onları sıkar gibi geliyor. Ben onları tam olarak tanımak için ne yapmalıyım?
Soran+1 yılİşe yeni başlayan sadece ben varım onlar daha önce işe başladıkları için birbirlerini tanıyorlar o yüzden ben çoğunlukla konunun dışında kalıyorum bu durum değişmez değil mi ben hep konuyu bilmediğim için sohbetin dışında kalacağım
En İyi Cevaplar
Ben de yaklaşıp 7 8 ay önce yeni işe girdim. Ortak noktalar bularak çok çabuk anlaşmıştık. Bununla ilgili sorular sorabilirsin. Samimi olmak her zaman sevdirir. Benim şansım çoğumuzun bilgisayar nerdleri olmasıydı. Bu bölümden gelince genel de ortak noktalar bulunuyor
10 Yorumla
Çok soru sormak yerine biraz zamana bırak. Zira sevmeyeceğin insanlarda olacaktır. Konuşmak isteyen ile konuşursun. Zaten bir süre sonra senelerdir çalışan biri gibi hissetmeye başlayacaksın :)
07 Yorumla
Soran+1 yılBu hafta ikinci haftam oldu senin dediğin gibi senelerdir orada çalışıyormuş gibi hissettim ama hala İş arkadaşlarımla samimi değilim ben de onlara herşeyimi anlatmıyorum onlar da anlatmıyor. Mesela geçen gün İş arkadaşlarımdan biriyle yemek molasında sohbet ettik tam samimi olduk ortama insanlara alıştım derken o biriyle telefonda konuşurken telefonda bir dakika anlatacağım diyip benim yanımdan gitti başka bir yerde telefonla konuşmaya devam etti. Benden bir şey gizliyor ya da anlatmak istemiyor bu durumda benim onunla samimi olmam mümkun mü? O bana herşeyini anlatamıyorsa ben nasıl anlatacağım
- +1 yıl
Bak direk böyle yargıda bulunma. Biriyle konuşurken diyorsun. Belki eşi olabilir, Özel bir durum olabilir, vb birçok ihtimal olabilir. Yani naçizane bir tavsiyede bulanayım. İnan her şeyi bilmek zorunda değilsin ve emin ol bilmemek bazen işine bile gelebilir. Ayrıca meraklı olma bence. Belli bir ritmin olsun. Kendine has bir karakterin olsun. Bu ilerleyen zamanlar içinde geçerli. Çok samimi olduğun kişiler olsa bile asla tam tanımadan hayatındaki özel şeyleri söyleme. Samimiyet her şeyi anlatmak ile alakalı değildir. Samimiyeti örnek ile açıklayacak olursak; mesela işte yenisin ve bir hata yaptın ve bunu senin için düzeltip. Ben düzelttim demeden seni kurtarıyorsa, bak bu samimiyettir. Mesela kendine çay aldığında istemesen bile sana alıyorsa, sabah kendine simit aldığında sana alıyor veya kendi simidini senin ile paylaşıyorsa bunlar samimiyet göstergesidir. Biraz gözlemleyerek ilerleyin. Sadece işinize odaklanın. İnanın yavaş yavaş oturan ilişkiler daha güzel ilerler
Soran+1 yılMesela arkadaş beraber yemek için bir paket nugget ve ekmek alacaktı bana sen de katılmak istermisin dedi kartla mi nakit mi ödeyeceksin dedi ben de kredi kartımı unuttuğum için " Ne kadar tuttu" diye sordum ne kadar tuttuğunu bilemeyiz dedi. Ben katılmasam dedim o da olmaz öyle şey sen bana sonra ödersin dedi. Bu samimiyet mi
Soran+1 yılYaptığım hatayı düzeltmek mecburiyetinde kalıyorlar. Bence bu samimiyet değil. Ben markette kasiyerlik yapıyorum bir ürünü kasadan yanlış geçmişin müşteri fişten fark edip fazla alınan parasını geri istedi. İş arkadaşım da bu hatayı düzelti. Bana senin hatanı ben düzelttim demedi ama ben onun karşı kasadinda müşteri aldığım için hatamı düzeltigini gördüm. Akşam çıkışta da sabahçı olan kız kasanın yanında iade fişlerini imzalamadan koymuş bu yüzden dolayı Gizem hanımın arkasını ben topluyorum Ama o da benim arkamı topluyor hakkını yememek gerekir dedi. Bu durumda samimiyet yok gibi sence var mı?
Soran+1 yılSöylemedi ama nedense geçmişimde yaşadıklarımdan dolayı arkamdan kotü konuşuyorlarmiş gibi düşünüyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
18
Cevap
15Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u +1 yılBence kendiniz olun yeterli.. zamana bırak
00 Yorumla
+1 yılBu gibi durumlarda hiç acele etme derim önce güzel bir gözlemle nerede ne konuşuluyor dikkat et zaten bunlara dikkat edersen kendi kendine onlara katılmış olacaksın ama kalkıp onlara sen tanışma isteğiyle olan bir izlenim verirsen sağlıklı bir arkadaşlık olmaz
10 Yorumla
+1 yılYemekhanede yanına oturarak, gün içinde basit selamlar ile yavaştan yakınlık kurulur zaten fırsat oldukça ayak üstü sohbet veya molada beraber çay içme ile de samimiyet sağlanabilir.
15 Yorumla
Soran+1 yılGün içinde nasıl selam verelebilirim yani göz göze geldiğimizde ne demeliyim
- +1 yıl
Sabahları günaydın dersin ne bileyim zor veya uğraştırıcı çalışanı görünce kolay gelsin dersin akşam iyi akşamlar dersin lafa başlamadan ilk ortama girince merhaba dersin tabi dozunda akışına göre.
Soran+1 yılGünaydın akşmalri kolay gelsin falan diyorum zaten
Soran+1 yılDün akşam tam çıkarken kolay gelsin dedim mağazada para sayiyordu arkadaş da senin yüzünden saydığımı unuttum dedi. Meselq böyle diyince ne tepki vereceğimi ya da ne diyeceğimi bilemiyorum sence bu durumu hazır cevap olmadığım için mi yaşıyorum?
- +1 yıl
Zamanlama sorunu yaşıyorsun kafa karıştırıcı iş yaparken dikkat dağıtmışsın
+1 yılÖncelikle asla çok yakin olmak istediğini belli etmemelisin ozguvenli davranmalisin ama egolu değil tanışmak için kaç yaşında olduğunu ya da nerde yaşadıkları gibi ufak iki soru sorabilirsin yemek molalarinda onların seni davet etmesini bekle sonraki günler de onlara sende katıl ve negatif olma enerjili biri ol
11 Yorumla- +1 yıl
@Mavimsii16 güzel tespit bencede katılıyorum sana
Paylaşacağınız ortak bir şeyler olmalı. Ortak arkadaşınız sayesinde, ortak derdiniz sayesinde ya da tatlı falan götür ortak yeyin.😄
04 Yorumla
Soran+1 yılOrtak derdimiz sadece iş başla ortak bir noktamız yok
Soran+1 yılSürekli iş ile ilgili konuşmaktan sıkılmazlar mı
Soran+1 yılİş arkadaşlarımla hangi konuda konuşacağımı bilmiyorum yani onları tanımak için soru sormak istiyorum ama sürekli onlara soru sorarsam yanlış anlamazlar mı
+1 yılMesafeli ol herşeyi konuşma zamanla yavaş yavaş tanıya tanıya kaynaş
08 Yorumla
Soran+1 yılMesafeleyim zaten ama bu yüzden iş yerinde müdürüm utangaç olduğumu söyledi
Soran+1 yılAilemden çok birimizi göreceğiz bu yüzden utanmanq gerek yok dedi
- +1 yıl
Müdür de cilveli çalışan mı arıyor 😁
- +1 yıl
Olsun yine de utanma değilde soğuk kanlı ol bu devirde iş yerinde insanlar tuhaf lar
Soran+1 yıl*Ailemizden çok birbirimizi göreceğiz kendi evimdeyim gibi davran dedi
- +1 yıl
Sen bilirsin dikkat et yine de
Soran+1 yılOnlar da bana karşı mesafeli nedense arkamdan konuşuyorlarmiş gibi hissediyorum İş arkadaşlarımdan biriyle yemek molasında sohbet ettik tam samimi olduk derken o biriyle telefonda konuşurken telefonda bir dakika anlatacağım diyip benim yanımdan gitti başka bir yerde telefonla konuşmaya devam etti. Benden bir şey gizliyor ya da anlatmak istemiyor bu durumda benim onunla samimi olmam mümkun mü? O bana herşeyini anlatamıyorsa ben nasıl anlatacağım
- +1 yıl
Sende herşeyini anlatma insanlarında boş ver her şeyini bilip kendine yük yapma
+1 yılBu zamanla olacak bir şey senin bir sey yapmana gerek yok zaten kendiliginde oluşacak yavaş yavaş
00 Yorumla
+1 yılNasılsan öyle davran zamanla zaten kaynaşıcaksınız
08 Yorumla
Soran+1 yılNormalde çekingen biriyim ama iş yerind çekingen olmamam gerekiyor
- +1 yıl
Zaman geçtikçe beraber iş yaptıkça kaynaşıcaksınız çekingen olman bunların önüne geçemeyeceği için acele etmene gerek yok biraz sabretmen gerek
Soran+1 yılSence onlarla kaynaşmam uzun süre mi
- +1 yıl
İşiniz çok yoğunsa yani tek değil de 2 veya fazla kişi olarak çalışma ortamın oluyorsa fazla uzun sürmez
Soran+1 yılBenim çalıştığım kurumda benimle birlikte 6 personel var
- +1 yıl
Zamanla samimiyetiniz artacak. Arkadaşlarını izleyerke tanımaya çalış sadece :)
Soran+1 yılİsyerinde benimle aynı yaşta olan bir kız onunla arkadaş olmaya çalışıyorum sanki o benimle samimi olmak istemiyormuş gibi geliyor. Mesela onunla benim evim aynı mahallede gece 21 de işten çıktık aynı mahallede oturduğumuz için beraber gideriz sanmıştım ama o arkadaşlarımla buluşacağım dedi ve karşıya geçti. O karşıya geçip evinin olduğu sokağa kadar geldi. Kız karşıdaydı ama benim önündeydi aynı yolu gittik ama niye benimle yürümek istememiş olabilir de niye yalan söylüyor ki?
- +1 yıl
İlk görüşte egolu gelmiş olabilirsin. Çekingen olup konuşmadığın için farklı bir izlenim olmuş olabilir ya da kendisi egoludur. Öyleyse bile çok takmamak lazım akışına bırak.
Biraz zamana bırakmak gerek böyle şeyleri, sen sadece güler yüzlü, samimi ama insanlara kendini kullandırmayan biri ol yeter
20 Yorumla
+1 yılSamimi olmaya çalışm bence zaten zamanla tanırsın onları
00 YorumlaAmannnn diyim... Kimseyle samimi olma... Sonra çıkamazsın işin içinden...
00 Yorumla
+1 yılHiç acele etme. İş yerinde samimiyet başa bela. Sen şu an kurtları bul ona göre tavır al.
00 YorumlaOluruna bırak güler yüzlü ol onlar sorarlar yavaştan dahil olursjn sıkma canını
00 YorumlaBence sen samimi olmak yerine ilk etapta işine odaklan
00 YorumlaGüler yüzlü ol ve zamana bırak gerisi olur hep
00 Yorumla
+1 yılsosyalleşmenin kursu olmaz bence bi psikiyatriye gidip anksiyete ilaçlarıyla bu sosyal anksiyeteyi yenersin sonrasında gayet güzel sosyalleşirsin hadi eyvallah
04 Yorumla
Soran+1 yılDevlette psikiyatriye nasil gideceğim
Soran+1 yılDevlet hastanelerinde psikiyatri bölümü var mu biliyor musun
- +1 yıl
psikiyatri bölümü var, sen psikolog ile karıştırıyorsun galiba
Soran+1 yılEvet varmış teşekkürler
+1 yılBence bunu çok düşünme niye bilmiyorum ama bu konuyu bir mesele haline getirince genelde olumlu olmuyor zamanla illaki bir samimiyet oluşacaktır akışına bırak derim ben
00 Yorumla
+1 yılİşini yapmaya gidiyorsun arkadaş edinmeye değil bence hiç samimi olma ve işine odaklan sonra sorunlar çıkar
00 YorumlaSadece kendin ol bebeğim, çünkü biz biz olduğumuz için güçlüyüz, değerliyiz, özel ve güzeliz:) sen onlara değil onlar sana gelsin.
00 YorumlaSamimi olma 😂 zamanla keşke hiç samimi olmasaydım diyeceksin sjsn
00 YorumlaSadece bi anda herşeyi anlatıp çok sıkı mıkı olma herkes senin kadar iyi olmuyo çünkü
00 Yorumla
+1 yılSen bişey yapma, onlar yapsın. Davet gelecek mi gelmeyecek mi bir gör ölç biç tart
00 Yorumla
+1 yılMesafede mutluluk ve huzur vardır, tavsiyə.
12 Yorumla
Soran+1 yılMesafeli olunca da onlar da mesafeli oluyorlar samimi davranmıyorlar bu durumda beni üzüyor.
- +1 yıl
Onlar sadəcə iş arkadaşınız, aileniz veya yakın arkadaşlarınız değiller ki...
+1 yılOysa samimi olmamak için çaba göstermen gerekirdi
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden ki? Sonuçta hergun onları göreceğim için samimi olmam benim için daha iyi olmaz mı?
+1 yılÖzgüvenli davran her zaman
00 YorumlaZamanla olur özel çaba göstermene gerek yok
00 Yorumla
+1 yılHayırlı olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence samimi olmaya çalışma.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendin ol yeterli
00 Yorumla
+1 yılcesurmusun
016 Yorumla
Soran+1 yılDeğilim
- +1 yıl
olmalısın
- +1 yıl
olabılırmısın ne burcusun
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılTerazi burcuyum
- +1 yıl
sordum
- +1 yıl
terazı baya cesur aslında utangacmısın
Soran+1 yılEvet utangaçim ve sessiz biriyim
- +1 yıl
taktık verebılırım ıste sana
Soran+1 yılVerirsen güzel olur
Soran+1 yılAma taktik işe yarar mı ki?
- +1 yıl
tabıkı de yarayacak
Soran+1 yılO zaman taktığını yaz taktiği uygulayacağım
- +1 yıl
Burdan olmaz
Soran+1 yılşu an müsait değilim sonra konuşsak olur mu?
- +1 yıl
tamam once gel
+1 yılLaf arasında sorabilirsin
00 Yorumla
+1 yılAnlasmaya bak
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOlma
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Yeni bir işe girdim. İş yerindeki arkadaşlarla samimi olmak için ne yapabilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer