Düz memurum işime nefret ederek gidiyorum, istifa edip öğretmenlik için kpssye hazırlanmak akılsızca mı?

çoğu kişi saçmalıyosun vs. diyor ama işimden nefret ediyorum çocuk gelişimi mezunuyum şu an sağlık bakanlığındayım ve ileride sağlık bakanlığı çalışmak istediğim bir bakanlık değil, ya meb de yad a sosyal bakanlığı düşünüyordum ama öğtlik şu an daha yakın geliyor hem anasınıfı ileride yorarsa ing öğretmenliğine de geçebilirim diye düşünüyorum ne diyosunuz

Düz memurum işime nefret ederek gidiyorum, istifa edip öğretmenlik için kpssye hazırlanmak akılsızca mı?
Cevapla