çoğu kişi saçmalıyosun vs. diyor ama işimden nefret ediyorum çocuk gelişimi mezunuyum şu an sağlık bakanlığındayım ve ileride sağlık bakanlığı çalışmak istediğim bir bakanlık değil, ya meb de yad a sosyal bakanlığı düşünüyordum ama öğtlik şu an daha yakın geliyor hem anasınıfı ileride yorarsa ing öğretmenliğine de geçebilirim diye düşünüyorum ne diyosunuz
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Herkesin hayatınla ne yapacağınla ilgili bir çok fikri vardır ama ölüm döşeğinde yaptığın seçimlere bakıp hayatını değerlendirecek olan sensin.
Ing öğretmenliği mezunuyum. Bizim alan cok zor hazırlık ve 4 sene okuman lazım.
Sen rahatlığını bırakıp oralara gitmek istiyorsun sen bilirsin
İngilizce oku yabancı dil sınavı oluyor ona çalış bence
İng öğretmenliğine geçmen için ingilizce okuman gerekli.
Karar senin ama destek in ve fikir alısverısı yapıca kişi ve duacın var mı
Hangi şehir ve kacla atandın
İngilizce daha çok önü açık şu an
Bence ayrılma asla
Kesinlikle akılsızca
Evet
Olmaz