Herkese selam 24 yaşındayım daha önce iş hayatım olmadı oldu ama oyle çok sık değil karakterim olarak çekingen utangaç birisiyim endiseliyim genelde pazartesi başlayacağım ama aklımda hala sori işaretleri var kendime güvenemiyorum iş bi de vardiyalı yapabilir miyim diye düşünüyorum sürekli sizce iş konuları nasıl geçer ne yapmam gerekli alışabilir miyim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılAleyküm selam abla, öncelikle ilk günün utangaçlığı çekimserliği olur üzerinde ama sonra alışmaya başlarsın yavaş yavaş 2 gün 3 gün falan derken 1 haftayı geçirirsin öyle, sonrasinda alışmaya başlarsın abla eğer iş yerinde ortamın olursa arkadaş vs. senin açından güzel olur alışman açısından arkadaşları çabuk alıştırır seni işe bende öyleydim bende ilk başladığımda hiç bilmediğim bir yerde başladım sehrimden uzakta başta zorlandım ama 3 günde alıştım ben sonrasinda zaten kolaylaştı işim rahatladım, inşallah sende alışırsın bu arada işin hayırlı olsun ablacım 🙂🙏
04 Yorumla
Soran+1 yılInan bilmiyorum napicam çok panik halindeyim korkuyorum
- +1 yıl
İşe gittiginde okuyabildigin kadar inşirah suresini oku abla rahatlarsın dua et abla inşallah günün güzel geçer
Soran+1 yılUmarım bi arkadaş bulabilirim
- +1 yıl
Ortam kurmaya çalış zaten ilk günün etrafını tanimayla geçer knk etrafı tanidikca işin kolaylaşır
En İyi Cevaplar
Sakin ol , zaten önce çevreyi tanıyacaksın , işin tanımı yapılıp ilk gün izlemeni istiyecekler daha sonra yavaş yavaş işi vericekler iş başladığında zaten bir utangaçlığın kalmıycak çekingenlik konusunda da duygularını kenara bırak ve sen oranın patronuymuşsun gibi sahiplenirsen ve bunu göz önüne sokmaz isen herkes senin çalışma tarzını beğenir bu durumda çekingenliğini de yok etmiş olursun ama sana nacizane tavsiyem öncelikle kimseyle samimi olma ama güleryüzlülüğünü eksik etme unutma işyerinde mutlaka bir iyi polis birde kötü polis vardır gruplara dahil olma herkese ayak uydur.
01 Yorumla
Soran+1 yılİşte ben biraz cekingenim soğuk biriyim iletişimim pek iyi değil biriyle doğru düzgün ilişki kurabilir miyim bilmiyorum
Hiç çekinme rahat ol bana zamanında kaynak yapacaksın dediler hiç kaynak yapmayı bilmiyordum. Sonra zaman içerisinde öğrendim şimdi işin ustasıyım ilk zamanlar biraz zor olur sonra alışırsın.
02 Yorumla
Soran+1 yılYaaq ne güzel bende ne yapacağımı bilmiyorum tedirginim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
14Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u +1 yılBence sakin olun kendiniz olun yeter
01 Yorumla
Soran+1 yılKendim çok soğuk biriyim iletişimde bi tık zayıfım bu konuda endiseleniyorum açıkçası
+1 yılKorkulacak bir durumu yok aslinda ilk baslarda heyecan stres olur ama zamanla gecer tabi oradakilere alismaya calis sadece
16 Yorumla
Soran+1 yılDünden beri stresliyim uykularım kaçtı o derecede
- +1 yıl
Bu kadar heyecan olmasi normal eger ilk isinse ama zamanla alisirsin maksadin ordakilerle iyi anlasmak olsun
Soran+1 yılİşte biraz çekingen olunca sıkıntı oluyor yalandan artık gulumseyecegiz
- +1 yıl
Mecburi oyle yaparsin artik ilkler de boyle olur kendine arkadas ya da konusabilecek birilerini bulursan daha iyi olur senin icin
Soran+1 yılİnanılmaz gerginim iş bi de çağrı yapabilir miyim diye dört dönüyorum
- +1 yıl
İstedikten sonra yapamayacagin birsey yok bence cok heyecan yapma biraz stres olur o kadar
Gizli Üye(18-24)+1 yılİş hayatında kimseye güvenme ve arkadaş olma çekingen durma az şey yapıp çok şey yapmış gibi göstermeyi bil
34 Yorumla
Soran+1 yılHmmm zor bi durum
Cevap sahibi+1 yılkolay olan ne var ki?
Soran+1 yılStres yaptiriyor bu iş bana
Cevap sahibi+1 yılalışırsın
+1 yılKorkacak bir şey yok, yaşamdan kaçarak huzur bulamazsın. bol şans sana güveniyorum.
04 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ediyorum keşke bende biraz bana güvensem
- +1 yıl
Sen kendini seveceksin sen kendine inanacaksın , tamam mı bol şans hayırlı işler sana güveniyorum.💙✨
Soran+1 yılTeşekkür ederimmmm
- +1 yıl
😊
Çağrı merkezi işinde biraz hakaret işitebilirsiniz, hazırlıklı olun bu tür durumlara karşı.
05 Yorumla
Soran+1 yılMüşteri bazlı bu hakaret kısmı değil mi
Soran+1 yılYok satış değil jeneratör
Soran+1 yılTeşekkürler inşallah yapabilirim
+1 yılDoğal ol ve korkma onların da senin benim gibi bir insan oldugunu unutma
02 Yorumla
Soran+1 yılİş ortamı çok farklı ya sonuçta bilmiyorum panik yaptım
- +1 yıl
hayır yapma işini en iyi şekilde yaptığını onlara kanıtla diğer hiç bir şey seni üzemez orada zaten bana güven kendin ol ve işini en iyi şekilde yap
+1 yılYa bu dişilerin korkularını anlamıyorum korkmamasını ögrenemiyorlar
02 Yorumla
Soran+1 yılPanik yapıyoruz maalesef
- +1 yıl
Bak bir ormandasın her yer sessiz onu dinlemeye çalış gözün açıkken
+1 yılBu konu üzerinde çok düşünürsen daha çok panik olursun
00 YorumlaPsikolojik ve bedenen insan yoruluyor maalesef ekmek kazanmak çok zor
00 Yorumla
+1 yılRahat ol gerisi gelecektir ztn
01 Yorumla
Soran+1 yılSakin olamıyorum bi türlü yaaa panik halindeyim ya işi yapamazsam ya bozarsam ya dalga konusu olursam iş çağrı
Ne iş yapacaksın peki
04 Yorumla
Soran+1 yılCagri
- +1 yıl
🤔 utangaçlığını yenebilmen için kendine güvenmen gerek bu konu da ve korkun varsa meditasyon yapmanı öneririm stresinden kurtulman için
Bir bana böyle iş nasib etmediler "öz geçmişi havuza kaydettik" diyip dursunlar sadece ve kolay bir iş bu zor değil sadece konuşacaksın müşteri ile ilgileneceksin
Soran+1 yılKolay mı sizce
İşin ne olduğunu söyleseydiniz..
06 Yorumla
Soran+1 yılÇağrı
Soran+1 yılKorkulucak bi durum yoktur değil mi ya
Soran+1 yılAlt tarafı sonuçta telefonla konuşmak günde 200 tane çağrı almak :) değil mi
seni çabuk harcarlar kurtlar sofrasında
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılilk önce işi öğrenmeye bak ve adapte olmaya çalış sonrası kendiliğinden gelir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİş odaklı ol, arkadaşlık kurmaya çalışma.
00 YorumlaÜzüldüm
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden
+1 yılmeslek nedir
01 Yorumla
Soran+1 yılÇağrı
+1 yılMeslek ne
02 Yorumla
Soran+1 yılÇağrı
- +1 yıl
Korkna sadece konusacaksin
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe tür bir iş yapacaksın
01 Yorumla
Soran+1 yılÇağrı merkezi
+1 yılAkışına birak
02 Yorumla
Soran+1 yılİş çağrı merkezi bi sorun çıkarsa diye korkuyorum
- +1 yıl
Cikmaz
+1 yılNeden korkuyon
01 Yorumla
Soran+1 yılYapabilir miyim diye
Ne iş yapıcaksın
02 Yorumla
Soran+1 yılÇağrı merkezi
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Pazartesi işe başlayacağım, inanılmaz korkuyorum. Önerileriniz nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer