Bu arada hırdavatçı vida, dubel vb eşyaların satıldığı yer
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKendini orada mutlu hissediyorsan devamlı olsun. Kadınların tuttuğu muhasebe ve iş pazarlığı daha sıkı oluyor. Karşı taraf genelde erkek olduğu için, bir kadının karşısında fiyatı esnetebiliyor.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
çalışır ne olcak hatta farklı gelir insanlara merak uyandırır cici imaj da verir işte bizim işyerimizde bi cicek var hatun var. patron ordan da pr kasar. kimi müşteri de sırf senden dolayı gelir. begenen olur seni görmeye gelmek isteyen vs. ama cok calısırmısın orada pek sanmıyorum:D yatırım yapmaya degmezsin bence orada gelen müşteriyi karsıla güler yüzle hoş geldiniz de kafi:D daha kendine göre iş bulursan kacarsın bence. bakalım görcez kalcan mı orada.
10 Yorumla
Sıva yapan kadın duvar ören kalıp söken demir bağlayan 6 kadın tayfa gördüm. Demek ki mesele farklıymış. Ya yaptığın işi seveceksin ya da sevdiğin işi yapacaksın. Sen kazanıyorsan mutluysan ihtiyacını gideriyorsa ve seviyorsan gayette güzel süper bişry hatta. Başarılar kolay gelsin dilerim.
Belki ileride hırdavat mağazan olur. Patronda sen olursun belli mi olur. 😁😏😎🤓
10 Yorumla
Karaköy Hırdavatçılar Çarşısı'nda bir sürü kadın görebilirsin. Özellikle oradaki dükkanların muhasebesini tutan. Bunu diyenleri takma bence, yani kafa yapıları 3 aşağı 5 yukarı belli.
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
47Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u +1 yılÇalışabilir.
00 Yorumla
+1 yılÇalışmak ayıp bişi değil tabiki çalışabilir. Yurt dışında kadınlar inşaatlarda çalışıyor sıva yapıyor nedende bizim ülkemizde bir algı var kadınlar çalışmaz, okumaz evde çocuk bakar diye yok böyle bişi çalış canım sen kimsenin dediğini de kafana takma ;)
20 Yorumla
+1 yılBu işi seviyor olabilirsin, bu tarz malzemelere karşı ilgili olabilirsin, paraya ihtiyacın vardır. Önemli olan işini severek yapman. Tebrik ederim işin daim olsun 🫶🏼
31 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim 🙏 harikasınız ❤️
+1 yılGünaydın kolay gelsin neden calisilmasin ki. Ne işler yapan kadınlar var. Ben bu ayrıma karsiyim. Kız orada çalışamaz niye çalışmasın bak gayet güzel girmişsin çalışıyorsun.
21 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler ☺️
+1 yılÇalışabilir, yeter ki emek versin ve işini sevsin.. Kadın isterse her şeyi başarabilir bunda anormal bir durum yok. Bence bunu garip karşılayanlar geri kafalı..
10 YorumlaAtaerkil zihniyette degilsen her yerde calisabilirsin
32 Yorumla
Soran+1 yıl🙏☺️
Yoo niye işin mesleği olsun, haberlerde bir kadın vardı araba tamirat ustası oldu. Bu da cidden bu soruyu soranlara kapak olmuştur baya.
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
+1 yılTorna operatörü gördüm kadın kadının olmadığı yer yok sen ekmeğini kazan erkek parası yiyeceğim diye uğraşma kimin ne dediğine de kulak asma
10 Yorumlaiş insanın para kazanmak amacıyla sömürülmediği yerdir. Siz çalışıyor ihtiyacı karşılıyorsanız sorun eden g. tüne baksın çünkü delik.
00 YorumlaGayet de çalışır garipsenecek bir durum yok bence. Hatta aşırı sevimli geldi bana. Koçtaş'a girsene orası kurumsal.
00 Yorumla
+1 yılHa market ha hırdavat. Olur neden olmasın yani. Tır şoförü Air bus pilotu var da hırdavatçı da olur.
00 YorumlaAksine daha çok müşteri çekebilirsin dükkana :D
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Çalışılır. Bana 2 koli wd-40 ayarla girmişken
03 Yorumla
Soran+1 yılGel hemen al ☺️
Soran+1 yılMuğla ya gel 😁
+1 yılHeryerde calisabilirisin Meles çalışmak isttormusun
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet
+1 yılÇalışır neden çalışmasın. Milletin dediklerini boş ver memnunsan sorun yok
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
- +1 yıl
Rica ediyorum. Milletin ne dediğine göre yaşarsak ooohoo 😊
+1 yılniye çalışılmasın ya anlamıyorum bu insanları sen memnunsan, iş sana ihtiyacın olan parayı kazandırıyorsa emeğinin hakkını alabiliyorsan olay bitmiştir.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKolay gelsin çalış insanların ağzı durmuyor zaten
10 Yorumla
+1 yılBen çalıştım ahaha bi süre işe ihtiyacım vardı orada idare ettim
00 Yorumla
+1 yılÇook hırdavatçı gezdim ( işim gereği ) hep kadın çalışanlar gördüm.
Normal durum00 YorumlaÖakılır neden çalışmasın ki. Koçtaş da daha büyük daha kapsamlı hırdavatçı ve çok çalışan kız var
00 Yorumla
+1 yılOlabilir niye çalışmasın. Onların satışını yapıyorsun.
00 Yorumla
+1 yılÇalışmanın ayıbı da cinsiyeti de olmaz. Herkes heryerde çalışabilir
00 Yorumla
+1 yılÇalışılır. Alın teriyle kazandığın paranın değeri ölçülemez.
00 YorumlaNeden calismasin meraki hevesi varsa her iste calisir engel tanimaz
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılhırdavarçtçı tam tersi dediklerini satmaz. nalbur satar. karaköy Perşembepazarında hırdavatçıyım. gl gör hırdavatçıda ne satılır.. sllama.
02 Yorumla
Soran+1 yılBen ne bileyim tabelada öyle yazıyor 🙄🙄
Cevap sahibi+1 yılneyse..🙂hayırlı olsun işin. zevklidir..
+1 yıl- + Fare kapanı da var mı arkada bir yerde.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılniye çalışmasın bu arada sana bi soru aç kapa taharet musluğu içi var mı sizde
05 Yorumla
Soran+1 yılO kadar bilmiyorum ki ☺️
Cevap sahibi+1 yılama şimd oldu mu:))))
Cevap sahibi+1 yılha 2. haftaymış pardon
Soran+1 yılEvet 😁
Cevap sahibi+1 yılhayırlı olsun yeni işin bakma sen millete
Ayakları üzerinde duran her kadın gücü yettiği her işi yapabilir 8 Mart Kadınlar gününün anlamı da buradan geliyor zaten. Başarılar.
00 YorumlaBir nevi tezgahtarlık. Bayanın markette çalışması ile aynı bence.
Bunu abes bulanlar bu dünyada sadece tüketici konumunda olan insanların durumunu neden abes bulmazlar acaba 🤨
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılHelâl para olsun da , her yer de herkes çalışır kardeşim. Ve sana 2 kere helâl olsun 👏🌷
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl👏👏
Gizli Üye(36-45)+1 yılHırdavatçıda da çalışır, lastikçide de sanayide de.
00 Yorumla
+1 yılÇalışır, mühim olan işini severek yapman
10 Yorumla
+1 yılBir kiz icin cok karizmatik bir is bence
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler ☺️
Günaydın kolay gelsin , neden çalışılması?
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
+1 yılNeden çalışmasın o da bir iş sonuçta
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
+1 yıliş iştir bak işine boş ver diğerlerini
00 Yorumla
+1 yılHelal sana kardeşim devam takdir ettim vallahi 😂
00 YorumlaMutluysan sorun yok bebek
00 Yorumla
+1 yılHelal para elde edeceksen her yerde çalışılır.
00 YorumlaÇalışır ya niye çalışmasın
00 YorumlaÇok çalışan başarılar dilerim
00 Yorumla5 lik dübel var mı?
00 Yorumla
+1 yılAleyna ustammm bize bir beşlik çivi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAleynada aleyna he hırdavatci tanıdık mı
01 Yorumla
Soran+1 yılBabamın tanıdığı
neden kazanmasın gayet normal
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılFotodaki sen isen çalışılmaz
00 Yorumla
+1 yılMaaş olarak ne kadar alıyon
02 Yorumla
Soran+1 yılYazlık bir iş babamın tanıdığı yere girdim haftalık 1.500 🙄
- +1 yıl
Gayet iyi e
+1 yılçalışır tabiki
00 Yorumla
+1 yılÇalışır kanka
00 YorumlaÇalışılır
00 Yorumla
+1 yılTebrikler
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNiye çalışılmasın
00 Yorumla
+1 yılNeden calismasin
00 YorumlaKolay gelsin
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
Calisir tabiki
00 YorumlaOlur niye olmasin
00 YorumlaMusteri ceker
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > İlk iş deneyimimin 2. haftasına giriyorum. Herkes bir kız hırdavatçıda çalışır mı diyor, sizce çalışılmaz mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer