İşte hepsi bı anda dünyanın en zor mesleği gibi tepkiler veriyorlar ve itfaiyeci hiç bir tanıdık da yok örnek vericekleri bilgileri de yok tam meslege dair ama istegimi kirmaya çalışıyorlar
Kadın düşmanlığı ile IQ seviyesinin ne alakası var kuş beyinli Ayrıca kadınlardan nefret ettiğim de yok Bir moda çıkmış kadınları zor işlerde çalıştırmak için, siz de özeniyorsunuz onlara
Otur oturduğun yerde derken yapacak başka iş mi bulamadın anlamında söyledim
Benim kapasiteme laf atan kuş beyinli barfiksle boyunu uzatmaya çalışıyor
Vay saftirik. Barfiksle boyun uzadığını sana kim söyledi? Barfiks basketbol boy uzatmaz, bunların boy uzamasıyla alakası yok. Hiç mi bilim adamlarını dinlemiyorsun? Dünyadan haberin yok. Git bi bilimsel çalışmalara bak araştır
Yani zor evet polisligi de basvurucam da ona nasıl hazırlanmam gerektiğini bilmiyorum kursa da gidemem şu an. İtfaiye olduğum şehirde var bölüm ve geliyor da kararsizim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Giremezsin zaten torpil lazım
Her yer için boyle deniliyor peki biz neye yonelicez meslek olarak
Yurtdışına çık
Tatlım daha kolay bir iş seçsen
Her işin zorluğu var. Kolay iş yok ki.
Selamlar, dene şansını
cevrenin akli biraz kitmis sanirim
Zorluk falan yok seversen zor gelmez
İtfaiyeci kadın olursa o ateş sönmez.
Yapamazsın. Haklılar.
Kadınlar her şeyi yapar bunu unutma..😉
Gayet de yapabilirsin ya. Kadınların başaramayacağı şey yok.
Bazı meslekler erkekler içindir
Kadınlar isterse zor diye bir şey yoktur
100 lük hortum tuttun mu daha önce
Hayır
O zaman bş tecrübe et içinden 30 bar su akarken
yaparsın itfaiye hortumunla yangınları söndürürsün
insan kurtarıp kahraman olursun Süpermen gibi :)
Yaparsin cevren kim olmus laf ediyo
İşte hepsi bı anda dünyanın en zor mesleği gibi tepkiler veriyorlar ve itfaiyeci hiç bir tanıdık da yok örnek vericekleri bilgileri de yok tam meslege dair ama istegimi kirmaya çalışıyorlar
Kadınlar herseyi başarır en güzelini yapar
Yapamayacak bisey yok kadından zaten yatış.
Kadınlar Hayatın her alanında olmalı
Ceza alanı hariç
enistem var
Peki ondan gördüğün kadariyla ya da anlattığı kadarıyla sizce abartılacak kadar zorluğu var mı? Ya da daha zorlu meslekler var mı ondan?
hayır çok zorlanmıyor bölgesinde pek sorun da çıkmıyor gerçi
Anladım peki sosyal hayata vakit ayirabiliyorlar mi
Evet tabi
Yapamazsin.
Peki neden?
Bencede yapanan
Sen o hortumu tut sana bı. kutu çikolata
Sen istiyosan gerisinin önemi yok
İnsanlar her bku derr
Gayet de yaparsın.
kadin itfayici mi varmis ilkkez dudydum gorudm
Herşeyi zor
Otur oturduğun yerde
İq seviyeni belli etme buralarda
Kes sesini
Hahahah canım seni kadin nefretciligini git baska yerde kus 5 iq
Kadın düşmanlığı ile IQ seviyesinin ne alakası var kuş beyinli
Ayrıca kadınlardan nefret ettiğim de yok
Bir moda çıkmış kadınları zor işlerde çalıştırmak için, siz de özeniyorsunuz onlara
Otur oturduğun yerde derken yapacak başka iş mi bulamadın anlamında söyledim
Sende bunu anlayacak kapasite yok
Sanane belki bu isi yapmak istedi her şeye ne maydanoz oluyon senin cocugunmu
Sende kapasite namına bir sey yok üzgünüm
İstediğim yorumu yaparım şapşal
Sana mı sorcam?
Boş boş konuşacak yerde o bücür boyunu uzatsana 😂
Benim kapasiteme laf atan kuş beyinli barfiksle boyunu uzatmaya çalışıyor
Vay saftirik. Barfiksle boyun uzadığını sana kim söyledi? Barfiks basketbol boy uzatmaz, bunların boy uzamasıyla alakası yok. Hiç mi bilim adamlarını dinlemiyorsun? Dünyadan haberin yok. Git bi bilimsel çalışmalara bak araştır
Şapşal mı :D benim belimde sıkıntı var ve barfiks iyi geliyor ayrica boyumu neyle uzatmaya calisacagimi sanami sorcam doktor musun?
Çok zoruna gitmis belli ki beni stalklamissin
Hakikaten şapşalsın
Bana bir şey sor dedim mi
Barfiks boy uzatmaz dedim
İstersen sabah akşam barfiks çek basket oyna ama işe yaramaz
Ne zoruma gidecek? Kim bu şapşal diye profiline baktım
Tam da tahmin ettiğim gibi şapşallıklarını gördüm
baya zor ya
Yani zor evet polisligi de basvurucam da ona nasıl hazırlanmam gerektiğini bilmiyorum kursa da gidemem şu an. İtfaiye olduğum şehirde var bölüm ve geliyor da kararsizim
İstersen yaparsın
kimseyi aldırış etme
Regl olmak
Benim hafif ağrılı geçer ve zaten nerde calisirsak calisalim o zamanlar sıkıntı olur kadınlar için bence meslek farketmez
Yapabilirsin
Memelerin
Olabilirsin
İstedin mi olursun.