21 yaşındayım kasımda 22 olacağım hiç çalışmadım ne yapabilirim? Sizce hala küçükmüyüm yolun başındamıyım hala neler yapabilirim? ?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
21 yaşındayım kasımda 22 olacağım hiç çalışmadım ne yapabilirim? Sizce hala küçükmüyüm yolun başındamıyım hala neler yapabilirim? ?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Önemli olan deneyim. Bir yerde işe gir en azından deneyim olarak yazılsın. Diğer yerlerde çalışman daha kolay olur
Üniversite oku. Işe gir çalış. Kursa git. Çocuk değilsin. Küçük de değilsin
Ne kurslarına gidebilirim mesela var mı aklında
Yeteneğin nedir. Yazılım bilgisayar gidebilirsen çok iyi olur. Mesleğe dönük git. Yakınında vardır halk eğitim. Kuaförlük, kişisel bakım. Çok iş potansiyeli var. Hiç bekleme.
Bence yolun başındasın, bir an önce gir bir yere çalış ve para kazan.
İstersen kırk ol hiçbir şey için geç değil sadece daha fazla efor sarf etmen gerekecek
Valla ben de 23 yaşıma kadar hiç çalışmamıştım gerçek anlamlı. Yeni başladım
Küçük değilsin büyükte değilsin artık ufak ufak iş hayatına atıl derim
En azından bir yerde sigorta başlangıcınızı yaptırın. Geç kalmayın.
Garsonluk yapmanı tavsiye edebilirim güzel meslek ama çok yorucu ama çalışman gerek
Nerden başlasan o kardıe sana
Evet daha yolun başındasın
En azından kaybettiğin 3-4 sene var
İş hayatı olarak yolun başındasın
Baban zenginse çalışma
Yolun başındasın çok gençsin
Gibi
Tabikide
Başındasın
Evet
Tabii ki de.
Çalışırsın
Calişmak mı istiyor sun
Tabi basindasn
Tabiki