Günümüzde siyaset halen erkek işi olarak görülmektedir. Kadınlar çok fazla aktif rol almamaktadır. Siyasette kadın faktörünün oldukça önemli ve gerekli olduğunu düşünüyorum. Bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Günümüzde siyaset halen erkek işi olarak görülmektedir. Kadınlar çok fazla aktif rol almamaktadır. Siyasette kadın faktörünün oldukça önemli ve gerekli olduğunu düşünüyorum. Bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Herkes kadınları bir kalıba sokmuş yok narin yok şey. Artık hiçbir kadında durum şartları yüzünden narinlik kalmadı. Türkiye de yaşayan her kadın ne istiyor neye dahil olmak istiyorsa hakkıdır sonuna kadar da almak zorunda. Siyasette yok kadın narin yok şu bu geçti o işler kadının narinliği gününüz paranoyası yüzünden bitti. Atatürk kurduğu bu ülkede kadın dahil olmaz diyen insanın Türklüğünü sorgulamak gerek. Onları destekleyen yetiştiren biri sayesinde buralardayız. Asıl insanlar tek cinsiyet dürtüsünde kadınları bu ve bunun gibi safsatalar ile dışlamaya çalışıyor. Kimsenin kimseye tavizi narinliği kalmadı. Narin kadınlar artık çantalarında biber gazları kesici şeyler ile gezmek zorunda kaldı. Tek bir düşünce yerine bir çok fikir gelişimin baş nedenidir. Erkeklerde kadınlar da bir olup el ele verip 21 yüzyılın medeniyetini gelişmişliğini arttırmak için bir olmalı. Her canlının varlığının bir değer olduğunu unutmamalı. Varlığınız sebebi gelişim ve değişimdir. Yok etmek değil. Kimse rekabet içinde değil. Bize verilen hakların sadece lafta kalmasını istemiyoruz o kadar. Erkeklere düşman değiliz ama düşman eden mahlukatlar ve zihniyetler yok olmaya mahkumdur. Siz onlar gibi olmayın geldiğiniz yeri unutmayın. Sözün kısası elbette dahil olmalı. ( Her cinsiyeti severim cahil olmadığı sürece)
Kadınlar ile erkekler arasında gereksiz bir rekabet her iki tarafında yaratılış üzerine artı ve eksileri var evet siyasette belli yerlere gelebilirler ama kritik yerlere gelmelerine karşıyım kadın annelik duygusu taşıyor ve kalpleri yumuşak ve narin duygusal varlıklar o yüzden kadın erkek eşit değildir ve eşitte olamaz evet kadınlar siyasete girmeli ama sadece kadınlar ve çocuklar üzerinde bir siyaset yapmalı onlar için
Bu Erkeklerin cilt bakım makyaj uzmanı olmaları gibi olasılığı düşük bir ihtimal mesela futbolu genelde erkekler sever ve oynar o yüzden tribünlerde daha çok erkek var siyasette bunun gibi
Cevap
6Cevap
Bence katılmalılar
Mantıklı ve rasyonel karar verebilen kadınlar seçilirse neden olmasın bi çoğu bunu yapamıyor duygusal yaklaşıyor yaratılış böyle 🤷🏼♂️
Bence evet. Kadınlar da erkekler de siyasette olmalı.
Evet katılmalı ama en başta siyaset dürüst yapmalı ve bunun kadını erkeği olmaz
Hayır ya, kadının en büyük düşmanı gene kadın, ne kadın "siyasetçiler " gördük bu ülkede
Mecliste erkeklerin söz sahibi olduğu kadar kadınlar da söz sahibidir.
Evet katılmalılar
Katılsınlar belki düzelir düzen
Siyaset yapabilirler bunda herkes özgür
Kesinlikle her yerde olmaları lazım
Katılmıyorum
Kesinlikle katılmalı😏
Katılmalı
Katılmalılar
