Kadınlar siyasete daha çok katılmalı mı? Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Günümüzde siyaset halen erkek işi olarak görülmektedir. Kadınlar çok fazla aktif rol almamaktadır. Siyasette kadın faktörünün oldukça önemli ve gerekli olduğunu düşünüyorum. Bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Kadınlar siyasete daha çok katılmalı mı? Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kadınlar siyasete daha çok katılmalı mı? Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla