37 yaşında bir kadın olarak tek başıma yeni bir hayat kurabilir miyim?

Ailemle yaşıyorum işten ayrılinca uzun bir suredir evde surekli beraberiz ve inanılmaz bunaldım. Temizlige sardım. Ister istemez her işi tek kız olarak ben yapıyorum. Yaş ilerledikçe iç içe olmak, herşeyin hesabını vermekten cok bunaldım. Işe girip duzenimi oturttuktan sonra ayrı eve cıkmayı istiyorum bir kız arkadaşla. Hatta radikal karar alıp hayatıma yeni bir sayfa açıp diledigim erteledigim ne varsa düşledigim hayatı yasamak istiyorum. Akraba o bu su komşu filan zart zurt herşeyden herkesten, varisli yasli teyze dedikodularindan elalemden uzak yepyeni bir hayat... başarabilir miyim? Ilk başta maddi olarak zorlansam da yapmak istiyorum. Biliyorum tek kadin olarak guvenlik acisindan da zor ama bunaldım.

37 yaşında bir kadın olarak tek başıma yeni bir hayat kurabilir miyim?
Cevapla