Ailemle yaşıyorum işten ayrılinca uzun bir suredir evde surekli beraberiz ve inanılmaz bunaldım. Temizlige sardım. Ister istemez her işi tek kız olarak ben yapıyorum. Yaş ilerledikçe iç içe olmak, herşeyin hesabını vermekten cok bunaldım. Işe girip duzenimi oturttuktan sonra ayrı eve cıkmayı istiyorum bir kız arkadaşla. Hatta radikal karar alıp hayatıma yeni bir sayfa açıp diledigim erteledigim ne varsa düşledigim hayatı yasamak istiyorum. Akraba o bu su komşu filan zart zurt herşeyden herkesten, varisli yasli teyze dedikodularindan elalemden uzak yepyeni bir hayat... başarabilir miyim? Ilk başta maddi olarak zorlansam da yapmak istiyorum. Biliyorum tek kadin olarak guvenlik acisindan da zor ama bunaldım.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Benim görüşüm yalnız yaşa kendine gelirsin gerçekten bak Ben yalnız yaşıyorum spora gidiyorum geziyorum eğleniyorum rakı içiyorum bira içiyorum yerine göre her şeyi yapıyorum kimseye hesap vermiyorum en güzel yaşam şekli budur zaten evlilikler yürümüyor O yüzden hiç kimseyi de düşünme gönlünce hayatını yaşa derim
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Sürekli hareket eden bir dünyada yaşıyoruz. Sizi daha mutlu kılmak için binlerce olasılık var gibi gözükse de cesaretinizi toplayıp hayatınızda yeni bir sayfa açmak her zaman o kadar da kolay olmaz. Kendinizi paralize olmuş hissedebilirsiniz çünkü en basit hali ile ne olmak istediğinizi bilmiyorsunuzdur. Ne yazık ki, çeşitli korkular ve çekingenlik genellikle en iyi fırsat ve şansları kaybetmeye sebep olur.
00 Yorumla
+1 yılÇok zorlanirsin hele tek başına hele bu zamanda kedinin fareyi bekledigi gibi bekliyorlar sözüm ona!!!
Meslek var mı bilmiyorum yoktur sanırım 5.500 ne yapabilirsin hiç birsey şu an çok isteklisin ama işin içine girdiğinde bunalimlara girersin keşke bu adımı atmasaydım diyeceksin iyi düşün çıkarken geri geleceğim düşüncesiyle kapıyı kapatma neticede aile dir.
00 Yorumla
Fikir vermek haddim değil fakat eve tek çıksanız sanki daha iyi olur. İnsan birçok konuda zamanla daha seçici oluyor. Bunalmanız çok normal. Muhtemelen hobilerinize dahi eğilemiyorsunuzdur. Ancak eminim gelecek size çok daha güzel şeyler getirecek.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
28
Cevap
93Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence ben oyle düşünüyorum Bunun nedeni, dinsel kurallarla biçimlenmiş toplumsal davranış kalıplarının daha ergenlikte bireylere empoze edilmesi. Batı dünyası bunu yüzlerce yıl önce kilisenin devlet ve toplum üzerindeki etkisini azaltmak için mücadele ederek aştı. Din olgusunu toplumu dizayn etme ve yönetme aracı olmaktan çıkarıp kişisel/özel yaşam alanına hapsettiler. Ancak, kadınların meta olmaktan çıkarak birey olarak kabul görmelerinin tohumları sanayi devrimi ile işgücüne katılmaları sayesinde atıldı. 19. yüzyılda yaşanan acı bir olay bu tohumlardan biri. Ücret ve çalışma saatlerinin düzenlenmesi gibi işçi hakları için New York'ta bir fabrikada direniş eylemi yapan kadınlar fabrika binasına kilitlendi ve çıkan yangında 129 kadın işçi can verdi (8 Mart 1857). 1977 yılında BM genel kurulunda yapılan oylama ile 8 Mart günü, Dünya Emekçi Kadınlar günü olarak kadınlara armağan edildi. Batı dünyasında kadınlar bugünkü haklarını direnerek, can vererek, mücadele ederek söke söke aldılar. 20. yüzyıl ortalarında bile Amerikan toplumunda, muhafazakar eyaletlerde kadınların görevi iyi birer ev hanımı olmak ve çocuk büyütmekti. Bizde ise, dünya tarihinin en büyük lideri Atatürk tarafından, sahip olduğu üstün insani değerleri sayesinde, Türk kadınına, 60ü yıllık esaretin ardından altın tepside sunuldu ve maalesef değeri bilinmedi. Dini kuralların da etkisiyle toplumun büyük bölümünde halen kadınlar çocuk doğurmak ve erkeğe hizmet etmekle görevli, evlenene kadar "namusunu korumakla" yükümlü birey olarak görülüyor. Taşrada kadınların çalışmasının halen aile hayatı için tehdit olarak görüldüğü geri kalmış yerler var. Ev işlerini karısıyla paylaşan erkeğin zayıf, kılıbık vs ifadelerle aşağılandığı yerler var. Kadının ikinci sınıf sayıldığı kültürel altyapıdan çıkamamış yerler var. Genç kızların yaşıtları erkeklerle iletişimi, arkadaşlığı "elalem ne der" kaygısı ile kısıtlanınca genç erkeklerin cinselliğe aç yetişmeleri, ileride tanıdıkları her kadını cinsel obje olarak görmelerine neden oluyor. Tutucu toplumsal yapı, aslında gençlerin gelecekte karşı cins ile normal, sağlıklı, insani ilişkiler kurmalarını önleyerek onların mutsuzluğuna ve karşı cinse sürekli şüphe ile yaklaşmalarına neden oluyor. Erkeklerin, kadınlara sadece cinsellik odaklı yaklaşmalarının da, kadınları eğlenilecek-evlenilecek kadın diye ayırmaları da bu sebepten. Umarım ki seninle cinselliğe odaklanmadan, seni kendisiyle eşit haklara sahip bir birey olarak gören, sana vajinandan dolayı değil, kişiliğinden dolayı değer verecek bir erkekle karşılaşırsın. . Elbette
00 YorumlaBugün variz yarin yokuz sağlığın el verdiği sürece daha aklında olan yaşamadığın şeyleri yaşa derim ille evli olmak gerekmiyor insanın hayatında birirleri olması gerekmiyor bunlari yaparkene bu hayatı yaşamayı hiç bilmedik hep insanların ağzına bakıp hayatımızı yanlış insanlar için feda ettik ya şımdı ya hiç senin mesela hazır cocuk coluk başında yokken bir erkek yokken özgürsün yap hayatını yaşa
13 Yorumla37 yaşında bir insansın senin için tek sorun maddi zorluk olacaktır. Onuda aşarsın zorda olsa. Bir noktayı iyi düşün sen yeni hayatına adım attığın anda sana ihtiyacı olan insanları terk etmiş oluyorsun. İçin rahat ederse yaşarsın. Başarılar dilerim
10 Yorumlabu sitede tanıştığım ama sonradan allahın tevafuku aynı mahallede karşılaştığım bir bayan var
boşanamıyordu korkuları vardı. yardımcı oldum. hem fikir hem hukuki olarak. boşandı. sonra eğitim ve iş ile alakalı yardımlarım oldu. şu an rahat kendi başına yaşayabiliyor. hiç kimseye muhtaç değil.
aynı mahallede olduğumuzu da 1 yıl sonra öğrendim.01 Yorumla
+1 yılElbette tek başına bir hayat kurabilirsiniz, çok iyi üstesinden de gelirsiniz, Annenizin, Babanızın manevi anlamda size ihtiyacı vardır, onların yanında kalırken de planlarınızı hayallerinizi gerçekleştirebilirsiniz, ailenizi bu yaşam şekline alıştırırsınız hem de kendinizi daha rahat hissedersiniz
00 YorumlaYalnız yaşamal maddi bi güç ister ve devamı sağlammgüvenilir dayanak biri olsun o güveni arkamda hissedeyim dersin. Eşin yok evli deilsen bu dayanak ailen olur onlardan kendini asla soyutlama gölgelerini hep hissedir ol. Gerçekten bu çok önemli. Aşırıya kaçıp hevesimdeki hayatı yalicam derken çok farklı kutup insanların içinde bulma kendini 😉
00 Yorumla
+1 yıl37 yaş bir şey değil ki. Tabii ki yaparsınız. Önemli olan maddi kazancın yetip yetmeyeceğidir. 2 bin - 2500 lira tutar bir evin ısınma ve diğer faturaları. Maksimum 800 lira veya 1000 lira tutar doğalgaz.
02 Yorumla- +1 yıl
@06Madam 😂😂
+1 yılBasarman ıcın kendıne oz guvenın olması gerekır yanı ben yaparım basaracgım dıyeceksın emınım kı yaparsın cunku azımlı gordum neden dıyeceksen azmlı olmasan bu kararları almazdın
00 Yorumla
+1 yılBu zamanda ayrı eve çıkabilmek ( ekonomik olarak ) çok zor. Artık memleketimde ( Bursa ) banyosu tuvaleti leşşşş gibi olan evlere bile 3.500 civarı kira isteniyor.
00 Yorumla
+1 yılŞu an girip çalışacağınız bir işle kira faturalar derken çok zor olur. Gemileri yakmadan iyi düşünmeli.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet oraları kafamı karıstiriyor.
Himm neden olmasin, kadin arkadasinizla özgür bir şekilde istediğiniz herşeyi yapabilir mutlu olabilirsiniz
00 Yorumlabasarırsın guvenlik mevzu yasadıgın sehre göre degişir hangi sehir birazda maddiyat zorlar seni
00 Yorumla
+1 yılArrik cok gec keske bunları 15 sene once yapsaydin.
02 Yorumla
Soran+1 yılKeşke..
- +1 yıl
O cshilce sacmaliklari dinledigin ifin pismansin degil mi ozelikle iliski ve cinsellik konularinda
İstersen yapabilirisn. Ailende anlicaktır seni diye düşünüyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılTahammul edemez hale geldik anne tamam calış ayri eve çık diyor kizgınlikla ama o bensiz yapamaz 😄
Başarabilirsin tabi. bende istiyorum annem bırakmıyor ama onuda alacağım yanıma 🙂
10 Yorumla
+1 yılburada anahtar, ekonomi..
ekonomik özgürlüğe kavuşunca her şey daha kolay olur
10 Yorumla
+1 yılMaddi zorluktan baska hic birsey koymaz sana durmak yok yola devam
00 Yorumlaiş bulmadan... çıkma devrımızde sadece para konusuyor...
00 Yorumla
+1 yılİşiniz ve maddi ürününüz varsa elbetteki bunu yapabilirsiniz.
00 Yorumla
+1 yılYaparsın. Bunun için kendine güvenmen ve kararlı olman yeterli.
00 YorumlaZaten bu yaşında ailesi ile yaşayan kadını ben de istemem herşeyi kısıtlı olur
00 YorumlaTürkiye'de hayat, düzen kurmak zor ama hayatta kalabilirsin direnirsen.
00 YorumlaHiçte zor değil
Nerede yaşadığına bağlı
00 Yorumla
+1 yılHiç bekleme, bu hayat senin, tabiki yapabilirsin sadece yola çık, gerisi gelir...
00 Yorumla
+1 yılTabii ki de neden olmasın? Bu hayat bir kez yaşanıyor, değmez bir çok şey için üzülmeye.
00 Yorumla
+1 yılElbette kurabilirsin ama maddi birikimin olması. Şart
00 Yorumla
+1 yılYap bence çok geç kalmışsın hayatı yaşamaya başka bir il yeni bir hayat 👍 ben yaptım
00 Yorumla
+1 yılYalnız kalmak her zaman güzeldir,
Neticede az insan çok huzur denilen kavram var ve acayip inanıyorum bu söze00 Yorumlayanınıza alicak arkadaş elemesini yaptınız mı? kararınızı destekliyorum 😊
00 YorumlaUmarım basarırsın dene eminim galip geliceksin
00 Yorumla
+1 yılTanıdıklardan uzakta bir iş bularak ya da kurarak başlayabilirsin
02 Yorumla
Soran+1 yılBir yol bulmaliyim yoksa bu sekilde mutsuzum
- +1 yıl
Bu aralar aynı şeyleri yaşadığım için gayet iyi anlıyorum. Her şeyin başı maddiyat ona göre plan cizmen gerekiyor
Yapabilirsin bence tek lazım olan yeterince iyi kazanacağın bir iş
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKesinlikle yaparsın , ben 27 yaşındayım, boşandım. Ailemin yanına gitmedim, bir yıldır tek yasiyorum
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl37 yaşında bir kadın olarak hayatta yaşamak istediğin ne varsa yaşamalısın. Bunu yaparken tabiki dikkatli ve seçici olmalısın.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılgenelde evlenıp kurtulma derdıne gırer kadınlar sızde o yok sanırım
04 Yorumla
Soran+1 yılIstiyorum hatta anne olmaya da hazırım ama nerde guvenilecek adam !
Cevap sahibi+1 yılhıc basınızdan evlılık turu bır durum gecmedı o zaman sanıyorum
Soran+1 yılHic evlenmedim
Cevap sahibi+1 yılanlıyorum işe gırerek baslayabılırsınız gucunuzu hıssetıgınızde yapamayacagınız sey yok
Gizli Üye(36-45)+1 yılBugüne dek hiç çalıştın mı? Eğitim durumun var mı varsa nedir? Nerede yaşıyorsun?
04 Yorumla
Soran+1 yıl12 yıl kadar resmi yerde bir fiil çalistım
Sobra ara verdim uzun suredir calismiyoru.
Cevap sahibi+1 yılİşin ne bilmiyorum da aynı işe devam edebilir misin ya da farklı bir yerde aynı işi bulabilir misin
Soran+1 yılKlavye azizliği pardon. Uzun suredir calismiyorum. Bir fiil resmi yerde 12 yıl calıştım. İstanbul ..
Cevap sahibi+1 yılİstanbul sıkıntı ya. Ben yeni geldim. Memurum. İlk ay eve çıkmam 30 bine patladı. Yaşadığın semtte kiralar nasıl. Ya da düzen kurmak istediğin semt diyelim. Ve aklında iş var mı
Zor olur illa ki yani tabi kafani toparlamak lazim ama arkadasinda sana ne kadar uyacak orasi da sorun
00 Yorumla
+1 yılKurabilir yeni bir şehir yeni bir iş yeni bir ev neden olmasın önemli olan inanmak ve istikrarlı olmak
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYaş rakamdan ibarettir , istediğin düzeni kurabilirsin
00 YorumlaYaparsın tabiki 37 yaşına gelmişsin yahu yapmalısım zaten hala hesap vermek kendine bir saygısızlık onların bir hayatı var bide seninkine karışıyorlar açgözlülük
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılailene yaşlanmiştir hafiften tamda gidilmemesi zamanda gidiyorsun. zamanlamayi yanlis ayarlamissin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl24 yaşındayım inşallah atanırsam aynısını kendim yapıcam
00 YorumlaElbette kurabilirsiniz, bazen çok kötü haldeyiz dediğimiz durumlar inanın başkalarının hayali olabiliyor, her zaman unut vardır 🙂
00 YorumlaBen yeni yaptım bunu ailemle yaşıyordum ayrıldım tavsiye ederim tek yaşıyorum ve önerilerim olacak ona göre yaparsın bu arada gizlisin nasıl yapalım
00 Yorumla
+1 yılMerhaba ben kurduysa sizde kura bilirsiniz ayrıca terapistim sorunlarınıza ışık tutabilirim tabi konuşmak isterseniz
00 YorumlaYaşamaq üçün heçkimseye ehtiyac duymamalıdır insan öz heyatını özü qurursa ne gözel
00 Yorumla
+1 yılOlur neden olmasın biraz zorlanirsin fakat sonrasında kafan rahat olur yani
00 Yorumla
+1 yılGelirin olduktan sonra evet ayrı eve çıkabilirsin
00 Yorumla
+1 yılBence yapabilirsin. Zor dönemler olur illaki ama yapılabilir
00 Yorumlaneden yapamıyacaksın once ıstemen lazım.. yazabılırsın dıledıgın zaman
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCok boğucu dimi marketten bisey alsan onun hesabi evde bisey değisse ceneleri susmaaz kafes gibi oluyor
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTürkiye'nin ekonomisini görüyoruz dediğin gibi zor.. onun dışında 37 yaşında birinin hâlâ anne baba ile yaşaması banada etik gelmiyor.
00 Yorumla
+1 yılEvlenmeyi neden dsunmuyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılIstiyorum aslında. Mizacım da uygun anaç ruhluyum anne olmayi istiyorum anlayıslı ve guzel kızsın neden bekarsın diyorlar karsima cıkanlar ya da benim sectiklerim olmadı ya.
- +1 yıl
Yukarıda saydiklarini evliykende gaayet yapabilirsin ki daha zevkili eğlenceli olur. Evlenip 2 3 ya da 4 yil neyse işte keyifle gezilir sonra çocuk yapılır bu seferde çocukla gezilir
+1 yılNeden bu yaşta bekasin
02 Yorumla
Soran+1 yılHerkes aradıgıni bulamıyor hayatta... hele ki şu devirde guvenilecek birini bulmak en zor olay. Inandigim adam olmadı.
- +1 yıl
Annen veya baban ne diyor bu olaya
+1 yılBaşaranlar var neden biride sen olmayasın
02 Yorumla
Soran+1 yılZor ama denicem
- +1 yıl
Başarılar diliyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılElbette kurabilirsin neden olmasın ki. Eğer istersen birazda olsa konuşabiliriz olur mu
00 YorumlaKadın isterse her şey yapar
00 Yorumla
+1 yılaçık konuşayım paran varsa her şeyi yaparsın
00 Yorumlaİstersen herşeyi yaparsın..
00 Yorumla
+1 yılhersey maddiyata bakar
00 Yorumla- Devamını Gör (61)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 37 yaşında bir kadın olarak tek başıma yeni bir hayat kurabilir miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer