Gizli Üye(25-29)+1 yılBence ben oyle düşünüyorum Bunun nedeni, dinsel kurallarla biçimlenmiş toplumsal davranış kalıplarının daha ergenlikte bireylere empoze edilmesi. Batı dünyası bunu yüzlerce yıl önce kilisenin devlet ve toplum üzerindeki etkisini azaltmak için mücadele ederek aştı. Din olgusunu toplumu dizayn etme ve yönetme aracı olmaktan çıkarıp kişisel/özel yaşam alanına hapsettiler. Ancak, kadınların meta olmaktan çıkarak birey olarak kabul görmelerinin tohumları sanayi devrimi ile işgücüne katılmaları sayesinde atıldı. 19. yüzyılda yaşanan acı bir olay bu tohumlardan biri. Ücret ve çalışma saatlerinin düzenlenmesi gibi işçi hakları için New York'ta bir fabrikada direniş eylemi yapan kadınlar fabrika binasına kilitlendi ve çıkan yangında 129 kadın işçi can verdi (8 Mart 1857). 1977 yılında BM genel kurulunda yapılan oylama ile 8 Mart günü, Dünya Emekçi Kadınlar günü olarak kadınlara armağan edildi. Batı dünyasında kadınlar bugünkü haklarını direnerek, can vererek, mücadele ederek söke söke aldılar. 20. yüzyıl ortalarında bile Amerikan toplumunda, muhafazakar eyaletlerde kadınların görevi iyi birer ev hanımı olmak ve çocuk büyütmekti. Bizde ise, dünya tarihinin en büyük lideri Atatürk tarafından, sahip olduğu üstün insani değerleri sayesinde, Türk kadınına, 60ü yıllık esaretin ardından altın tepside sunuldu ve maalesef değeri bilinmedi. Dini kuralların da etkisiyle toplumun büyük bölümünde halen kadınlar çocuk doğurmak ve erkeğe hizmet etmekle görevli, evlenene kadar "namusunu korumakla" yükümlü birey olarak görülüyor. Taşrada kadınların çalışmasının halen aile hayatı için tehdit olarak görüldüğü geri kalmış yerler var. Ev işlerini karısıyla paylaşan erkeğin zayıf, kılıbık vs ifadelerle aşağılandığı yerler var. Kadının ikinci sınıf sayıldığı kültürel altyapıdan çıkamamış yerler var. Genç kızların yaşıtları erkeklerle iletişimi, arkadaşlığı "elalem ne der" kaygısı ile kısıtlanınca genç erkeklerin cinselliğe aç yetişmeleri, ileride tanıdıkları her kadını cinsel obje olarak görmelerine neden oluyor. Tutucu toplumsal yapı, aslında gençlerin gelecekte karşı cins ile normal, sağlıklı, insani ilişkiler kurmalarını önleyerek onların mutsuzluğuna ve karşı cinse sürekli şüphe ile yaklaşmalarına neden oluyor. Erkeklerin, kadınlara sadece cinsellik odaklı yaklaşmalarının da, kadınları eğlenilecek-evlenilecek kadın diye ayırmaları da bu sebepten. Umarım ki seninle cinselliğe odaklanmadan, seni kendisiyle eşit. haklara sahip bir birey olarak gören, sana vajinandan dolayı değil, kişiliğinden dolayı değer verecek bir erkekle karşılaşırsın. .
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılErkek mesleği diye bi şey yok soru bile ayrımcılık içeriyor. Meslekleri cinsiyete göre kategorize ettiren tamamen gerici bir kafa ve 1950lerden kalma kalıplardır. Şehrimde bir sürü kadın makinist şoför görüyorum ve şaşırmıyorum bile aaa erkek mesleği yapıyor helal olsun ya diye. Ne alaka yani. Doktor olması da normal şoför olması da çocuk bakıcısı olması da. Geçin bence artık bunları
12 Yorumla- +1 yıl
Peki
- +1 yıl
Eşit isek böyle olması gerekir zaten katılıyorum.
+1 yılbir şey düşünmemiz mi gerekiyor hanfendi eşit degilmiyiz erkek mesleği ne demek bu nekadar cinsiyetçi bir üslup. Mesleğin erkeği kadını olmaz eşit isek her mesleğe el atın artık bütün zor pis kirli tozlu yorucu işleri erkeğe iteleyip eşitiz demek çok bencilce
13 Yorumla- +1 yıl
Eşitiz
- +1 yıl
Ozaman bu zor işleri zor meslekleri erkek mesleği olarak adlandırmak tan vazgeçip her işe el atın ki eşit olalım adilce
- +1 yıl
Olur
+1 yılBaşarılı buluyorum sonuçta yapabiliyorlarsa ne güzel bir şey ama ne yazık ki trafikte kadınlara karşı hödük bir şekilde davranan erkekleri de unutmamak gerekir, hatta bırakın kadını erkeği erkeğin erkeği bile saygısı olmuyor.
0106 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
- +1 yıl
🤗 Teşekkür ederim
- +1 yıl
Ne demek
- +1 yıl
Sorularıma neden gelmiyorsun
- +1 yıl
Görürsem gelirim
- +1 yıl
Hep gel 😎🥺
- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
En iyi görüş seçmek istiyorum
- +1 yıl
Teşekkür ederim
- +1 yıl
Eig için gelmem normal görürsem gelirim
- +1 yıl
Ya en iyi görüş bahane seninle konuşmak için bahane arıyorum 😂
- +1 yıl
Ama evliyim..😄
- +1 yıl
Oha böyle şansın 😄
- +1 yıl
Haha:))
- +1 yıl
Ya üzüldüm be ilk defa buradan biriyle konuşmak istedim, hesabı siler atarım 😄
- +1 yıl
Üzülme
- +1 yıl
Bulursun birini
- +1 yıl
Birini bulmak mi? Ben sıradan olsaydın sana ulaşmak için uğraşmazdım da
- +1 yıl
Üzüldüm diyemem daha üstü hayal kırıklığı ☺️
- +1 yıl
Üzdün be..😄
- +1 yıl
🥺🥺 benim kadar üzülmüş olamazsın sağlık olsun
- +1 yıl
Yok ya
- +1 yıl
Üzülen birini görünce üzülürüm
- +1 yıl
Bakma nickimin kalpsiz olduğuna
- +1 yıl
Boş ver bu kaderim bu şansım yok
- +1 yıl
İnsanları adına göre değerlendirmiyorum zaten kalpsiz olduğunu düşünmüyorum
- +1 yıl
Öyle düşünme
- +1 yıl
Neyse rahatsız ettiysem kusura bakma özür dilerim
- +1 yıl
Yok estağfurullah
- +1 yıl
Keşke özelden yazıp söyleseydin
- +1 yıl
Sanal alemi o kadar ciddiye almıyorum
- +1 yıl
Bence sen de alma
- +1 yıl
Ciddiye almak değilde
- +1 yıl
Neyse daha detaylı burada yazıyor
- +1 yıl
Daha detaylı burada yazmayayım
- +1 yıl
Neyse..😄
- +1 yıl
Hayata bir sıfır yenik başlamış birisi için çok şey istedim aslında
- +1 yıl
Takibinden çıkarım tekrardan özür dilerim
- +1 yıl
Niye özür diliyorsun
- +1 yıl
boş ver evli olduğunu bilsem başında yazamazdim
- +1 yıl
Reelden biriyle tanış ya
- +1 yıl
Sanalı boş ver
- +1 yıl
Hayatımı bilsen böyle demezsin ☺️☺️
- +1 yıl
Haklısın sende kendine özgü
- +1 yıl
Ne yaşadın
- +1 yıl
Yorumda çok uzun olur kalpsiz melek ben bedensel engelliyim kolay bir hayatım yok, o yüzden gerçek hayatta işim çok da kolay değil
- +1 yıl
Bu hepimizin başına gelebilecek bir şey kendini üzme
- +1 yıl
Engelli olduğum için üzmüyorum benden daha kötü durumda olan insanlar var ama beni üzen başka şeyler var
- +1 yıl
Ne gibi
- +1 yıl
Sevgisizlik yalnızlık, ailem değer veriyor yanlış anlama ama sevgi olarak
- +1 yıl
Anlıyorum
- +1 yıl
Neyse başını ağrıttım
- +1 yıl
Hayır ya
- +1 yıl
Olsun ☺️
- +1 yıl
Hıhım🙂🙂
- +1 yıl
Tanışmadik ama memnun oldum, ☺️
- +1 yıl
Ben de
- +1 yıl
Helal olsun valla yorumda sohbet ettin ya hayal kırıklığı da olmasa iyiydi
- +1 yıl
Haha
- +1 yıl
Ama bir gün sana mesajla da ulaşacağım 😂
- +1 yıl
Gerek yok
- +1 yıl
Belki buradan yazamadığim şeyler var
- +1 yıl
Neyle ilgili
- +1 yıl
Kendimle
- +1 yıl
Anlatma sanaldan kimseye gerek yok ya
- +1 yıl
Kimse olsan anlatmam 😂
- +1 yıl
Niye öyle şeyler diyorsun Necmettin dhşdnd
- +1 yıl
Necmettin kim yav 😂😂😂
- +1 yıl
Sen değil misin yoksa Kutbettin
- +1 yıl
Onlar kim yav adımın baş harfi bile değil 😂
- +1 yıl
Şaka yapıyorum sana
- +1 yıl
Volkan volkan adım 😂😂😂
- +1 yıl
Biliyorum kalpsiz 🥺
- +1 yıl
Peki peki
- +1 yıl
Peki peki anladık 😂
- +1 yıl
İşte o kadar😄
- +1 yıl
Çok fenasın ya 😄
- +1 yıl
Neden ki
- +1 yıl
Adımı da öğrendin 😂
- +1 yıl
Unuturum
- +1 yıl
Balık hafızalıyım
- +1 yıl
Ben seni unutamam
- +1 yıl
Senin sorunun😄
- +1 yıl
İşte kadınlar böyledir acısı bize kalır ,😂
- +1 yıl
Erkekler de aynı o zaman 😄
- +1 yıl
Sen benden hoşlanmadin ama aynı değil
- +1 yıl
Doğru
- +1 yıl
Ben hoşlandım
- +1 yıl
Unutmalısım
- +1 yıl
😞😞😞
- +1 yıl
🙂🙂
- +1 yıl
🥺🥺 özür dilerim
- +1 yıl
Bir şey yapmadın özür dileme
- +1 yıl
Unutacağım seni hurma gözlüm 🥺
- +1 yıl
Hurma gözlü ne ya
- +1 yıl
Ne bileyim aklıma geldi
- +1 yıl
Peki öyle olsun
- +1 yıl
Şaka yapıyorum şaka kızma
- +1 yıl
Kızmadım
- +1 yıl
Cidden evli misin ya gerçek olmasın 🥺
- +1 yıl
Sence
- +1 yıl
Bence değilsin sırf salça olmasın diye öyle dedin 😂
- +1 yıl
Yoo
- +1 yıl
Şaka yapıyorum şaka Rabbim mutlu ve daim eylesin
- +1 yıl
Sağ ol
- +1 yıl
Rica ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u +1 yılBaşarılı ve güçlü olduklarını
04 Yorumla- +1 yıl
Güzel
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Peki
- +1 yıl
Tamam
Meslekleri neden kadın erkek mesleği olarak ayırıyorsunuz ki? Girişte şart mı koşuyorlar? Bir kadın kaportacı da olur, bir erkek anaokulu öğretmeni de olur, kadın kuaförlerin çoğu erkek mesela hatta artık erkek kuaförlerinde kadınlar çalışıyor. Ne gerek var böyle kalıp yargılara.
00 Yorumla
+1 yılerkek kadın diye bir ayrım olmamalı kadınlarda her meslekte erkekler kadar başarılılar yeterki liyakatli olunsun
15 Yorumla- +1 yıl
Haklısın da oluyor bazen
- +1 yıl
evet erkeklerden kaynaklanıyor kadından emir almak hoşlarına gitmiyor bir takmama eğiliminde olabiliyorlar bazen
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Kadınlarında güçlü ve karalı durması gerekiyor
- +1 yıl
Orası öyle
+1 yılErkek mesleği diye bir şey yok. Erkeklerin genelinin ya da kadınların genelinin başarılı olduğu meslek diye bir şey var
130 Yorumla- +1 yıl
Belki de var
- +1 yıl
Hayır yok. Kadınların şoförlük mesleğinden bu denli uzak durmasının sebebi toplumun ona kötü gözle bakması ya da uzaylı görmüş gibi bakmasından kaynaklıdır çoğu zaman. Bu şoförlüğü erkek mesleği yapmaz erkeklerin işgal ettiği meslek yaparım şekerim
- +1 yıl
Daha zor meslekler var
- +1 yıl
Mesela?
- +1 yıl
Ciddi güç gerektiren işler
- +1 yıl
Onlar meslek değil insanların emeğini hayatını sağlığını sömüren rant kapılarıdır tatlım
- +1 yıl
Ama varlar
- +1 yıl
Sonuçta 🤔
- +1 yıl
Bu dediğinin soruyla alakası ne?
- +1 yıl
Hangi dediğim anlamadım
- +1 yıl
Ciddi güç gerektiren meslekler... Hiçbir kadın o mesleklere yanaşmıyor ki güzelim
- +1 yıl
Yapanlar var ama
- +1 yıl
Örnek ver bitanem
- +1 yıl
Araştırsan mı ya da 🤔
- +1 yıl
İddaa eden sensin güzelim senin örneklemen gerekir
- +1 yıl
Tamam işte örnekleri Google amcada var
- +1 yıl
İlk defa bir fenomen bir görüş altinda bu kadar uzun konuştu benimle
- +1 yıl
Biz de üyeyiz ne olmuş ki
- +1 yıl
Fenomenler başka bir alemden oluyor
- +1 yıl
Neden öyle düşünüyorsun ki?
- +1 yıl
Çünkü bunu çok yaşadım
- +1 yıl
Önyargılı olma boş ver
- +1 yıl
Sürekli aynı seyleri yaşayınca aklından geçen düşünce önyargı olmuyor tecrübe oluyor
- +1 yıl
Haklısın sanırım
- +1 yıl
Hak verdiğin için teşekkür ederim balım
- +1 yıl
Ne demek
- +1 yıl
Bu arada balım tatlım güzelim hitaplarima takılma. Lafın gelişi söylerim ara sıra
- +1 yıl
Yok Yok takılmıyorum böyle şeylere
- +1 yıl
Ahhh bebeğim çok naziksin. İyi geceler dilerim görüşmek üzere
- +1 yıl
Sana da
Serhat Yabancı nın bir sözü geldi aklıma
Bir kadının gücünü erkeklerin yapabildiğini yapabilmesi ile ölçmek bile kadına hakarettir11 Yorumla- +1 yıl
Doğru
Mesleklerin bir cinsiyeti olduğunu düşünmüyorum. Bazı meslekler fizik gücü istiyor sadece, o sebeple erkeklere daha yatkın meslekler diyelim.
11 Yorumla- +1 yıl
Haklı olabilirsin
+1 yılCok itici buluyorum. sidik yarısı gibi bir durum maksat onlarin yaptigi herseyi yapariz msji.
03 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka
- +1 yıl
Estetik bulmuyorum, yakisiksiz geliyor bana bu benim gorusum. Otobus kullanan bir kadin hic hos gelmiyor bana mesela. Alakası bu
- +1 yıl
Hayat şartları
+1 yılGüçlü ne alakası var? Bizim yaptığımız sıradan işleri kendiniz yapınca güç olarak görüyorsanız bu güçsüz olduğunuz gösterir
01 Yorumla- +1 yıl
basit işleri kastetmedim çok daha zor ve güç gerektiren işlerden bahsediyorum
+1 yılKadınların erkek işi yaptığı zaman kendini güçlü görmesi normalde kadınların erkeklerden daha ezik olduğunun bir göstergesi midir?
03 Yorumla- +1 yıl
Değil midir🤔
- +1 yıl
Kızların görüşlerine baktım midem bulandı ben gidiyorum. Umarım başkalarının başarıları ile övünme gereği duymadan yaşarsınız.
- +1 yıl
Ne alaka
Sizin orada garip olabilir ama Almanyada cok kadin sofor vardir hepside isini cok iyi yapar
16 Yorumla- +1 yıl
Öyle mi
- +1 yıl
Görüyorum
- +1 yıl
Burada da var
- +1 yıl
Evet öyle
+1 yılÇok güçlü anlayışınız bizim sıradan gördüğümüz meslekleri yapmanız mı 🤣 yok artık feministlik şarabını fazla kaçırmayın
00 YorumlaBence her kadin yapabilir. Isimden cok memnunum bir kadin olarak..
01 Yorumla- +1 yıl
Haklısın bence de
+1 yılCesur ve güçlü olduklarını düşünüp gurur duyuyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Ben de öyle😇
+1 yılBir kadın yapıyorsa o işi erkek mesleği değildir zaten.
01 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle
+1 yılDevlet destekliyor... Bizim gemiye 3 tane kız stajyer geldi.. Birini gözüme kestirdim.
03 Yorumla- +1 yıl
Kestirdim derken ne konuda
- +1 yıl
Havalar soğuduğunda birbirimize sarılarak uyuyacağız.
- +1 yıl
Peki
Biz kadınlar hangi işi yaparsak en güzelini yaoacak güce sahibiz…
014 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
- +1 yıl
İnşaat ameleligi gibi işlerde de görmek isteriz sizleri etrafınzdaki nekadar yapı varsa hepsi erkek eseri maalesef. Şimdi kadın mühendislerden bahsetmeyin a dan z ye her alanda olun ki eşit olalım görelim gücünüzü.
- +1 yıl
Şahsına ya da istisnalara söylemiyorum burada genel bir konudan bahsediyoruz.
- +1 yıl
Yapamazsınız demedim farkındaysan yapın ki adil bi eşitlik olsun dedim. Bence ne demek istediğimi gayet iyi anlıyorsunuz ama işinize geldiği gibi konusuyorsunuz. Bende size şöyle cevap vereyim ben çok iyi çocuk bakarım altını değiştirir yedirir içirir uyuturum lakin bu erkeklerin çocuk baktığı bu işi kadinlara itelemedigi anlamına gelmez. İstisnalar kaideyi bozmaz. Ben hiç bir zor işte çalışan kadın işçi görmedim
- +1 yıl
Kullandığın alet edevat tan tut bütün araç gereç yaşam alanın her şey erkek eseri erkek buluşu erkek işçiliği. Bence sizin eşitlik anlayışınız hiç adil değil
- +1 yıl
Ve bir haklısın demeye bile elvermeyen adalet anlayışınız var bu yorumlarda olduğu gibi. Birşeyleri kabul etmeden yanlışları düzeltemezsiniz.
- +1 yıl
@zzzaaafffeeerrr Bence gereksiz bir üstünlük taslama çabası bu. Bilip bilmeden. Sanki tüm aletlerin üretim tarihini okumuşsunuz gibi bol keseden atıyorsunuz. Mary Anderson araba cam sileceğini, Stephanie Kwolek kurşun geçirmez yeleğini bulmuştu. Hatırladıklarım bunlar daha çokçası var…
- +1 yıl
Tabi tabi kesin vardır 😁
- +1 yıl
Üstünlük taslama gibi bir derdim asla olmadı hiç bir zaman. İstersek herşeyi yaparız diyorsunuz bende diyorum ki yapın ozaman yapinda layıkıyla eşit olalım. Boş beleş eşitlik naraları atmaktan başka bir şey yaptığınız yok. Sorduğunuz soruda bile cinsiyetçilik yapan sizsiniz erkek mesleği diyorsunuz mesleğin erkeği kadını cinsiyeti olmaz diyorum bende
- +1 yıl
Tabi tabi kesin öyledir tanımadığı bir insanı cahillik ile itham eden kendisi cahilin önde gideni ve saygısız dir. Ben biliyorum bilmesem ortaya atmazdim bu konuyu. Daha önce de dedim istisnalar kaideyi bozmaz icatlar buluşlar yuzdeye vursak kadınların buluşu yüzde bir bile olmaz sıfır onda dokuz yüz doksan dokuz gibi bir şey olur
- +1 yıl
@zzzaaafffeeerrr sakin olun arkadaşlar
+1 yılYapabiliyorlarsa "erkek mesleği" olarak isimlendiremeyiz :)
01 Yorumla- +1 yıl
Evet doğru
Eşitlikten bahsettiysek gayet normal karşıladığım bir durumdur.
01 Yorumla- +1 yıl
Evet
Öyle kadınlara hasta ve hayranım keşke benim kadınımda öyle olsa en sevdiğim kadın tipi
02 Yorumla- +1 yıl
Umarım olur
+1 yılBöyle kadınlara can kurban, yan gelip yatıp koca parası yemiyorlar, helal olsun 👏🧿❤️
01 Yorumla- +1 yıl
Hıhımm
Guc de onemlı mutlaka ama caresizlik daha cok sebep olabilir
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel tespit
+1 yılKadınların gücü erkekler gibi aşırı duygusal olmadığından geliyor bence daha çok mantık önde kadında
00 Yorumla
+1 yılMesleklerin cinsiyetleri mi varmış ilk defa duyuyorum. Bir kadın vardır vinç operatörü ama o vinci kullanmak hakkında bilgi sahibi olmayan erkeklerde vardır. Tamamıyla ilgi alaka ve beceriye dayalı bir konu bence.
01 Yorumla- +1 yıl
Tabii ki o da var
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAnormal mısın sen? erkek mesleği diye bir şey mi var? Hayret bir şey. Erkeklerin yaptığı tüm meslekleri biz de yaparız.
014 Yorumla- +1 yıl
Niye öyle dedin ki😑
Cevap sahibi+1 yılDaha eşit olduğumuzu bile düşünemiyorsun. Direkt ayrımcılık yapıyorsun. Erkeklerin uzağına düşüyorsun. Sen erkeklerden zayıf mısın?
Cevap sahibi+1 yıltuzağına
- +1 yıl
Çoğu iş ciddi güç gerektiriyor
Cevap sahibi+1 yılKadınlardan da yapmak isteyen olunca yapıyor. Ne alaka? Güç gerekince ortaya çıkıverir.
- +1 yıl
Çok ağır işler var ya, madencilik kolay mı örneğin
Cevap sahibi+1 yılKadın madenciler de var. 1 tane kadın o işi yapabiliyorsa o işe erkek işi diyemezsin. Sen erkeğe göre eksik misin? neyin eksik? anlatsana?
- +1 yıl
Fiziksel gücü kastettim aslında erkek işi derken
Cevap sahibi+1 yılAyrımcılığa girdi direkt. Fiziksel güç isteyen iş deseydin keşke. d mi? Anladım ki niyetin kötü değil. Ama azıcık dikkat ile toplumun kural gibi kurduğu tuzaklara düşmeyiz. Erkek sözü vermek, adam ol, erkeklik sende kalsın, iş adamı, gibi kalıplara dikkat. Sanki 5cm fazlalıkla adam/insan olunuyor. Onların demek istediği İnsan/adam olmak beyinle ve ruhla mümkün. Bunu sakın unutma Öptüm seni.
- +1 yıl
Biraz feministlik var sende 🙂😄
Cevap sahibi+1 yılHepimizde biraz olmalı yoksa erkekler afedersin hepimizin ağzına sı. arlar
- +1 yıl
Sanki sende biraz daha fazla var
Cevap sahibi+1 yılBenim yaşıma geldiğinde (37) beni daha iyi anlayacaksın.
- +1 yıl
Belki de
Bence erkek de kadın da eşit olmalı aynı işi yapmasi hakinda bi sakınca göremiyorum
05 Yorumla- +1 yıl
Evet öyle ama çoğu işler fiziksel güce bakıyor
- +1 yıl
Kesinlikle
- +1 yıl
🙂🙂
Azim iyidir.
Güçlü olmayı başarana helal olsun.
Tebrikler
02 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle
Show yapanları sinir bozucu olsa da normaldir, olabilir, makul.
01 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
+1 yıl"erkek mesleği" diyor, yani kadınlara uygun değil.
11 Yorumla- +1 yıl
Olabilir 🤔
alın teri bu saygı duyuyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederiz
- +1 yıl
Hıhı öyle
+1 yılDurmak yok yola dewam
11 Yorumla- +1 yıl
En iyisi
+1 yılErkek mesleği diye bişey yok ayırmak saçma
11 Yorumla- +1 yıl
Maden işçiliği örneğin çok zor bir şey, erkekler bile zor yapıyor. Sence de yok mu?🤔
+1 yılneden yapmasınlarki gayet normal
01 Yorumla- +1 yıl
Evet yaani
+1 yılİnsan isteyince her şey yapar
01 Yorumla- +1 yıl
Evet doğru
+1 yılSanki uzay mekiği mk
03 Yorumla- +1 yıl
Senin düşüncen
- +1 yıl
Normal şeyler bunlar
- +1 yıl
Öyle tabii
+1 yılGururla izliyorum onları..
00 YorumlaMesleklerin cinsiyeti olmaz
11 Yorumla- +1 yıl
Öyle tabii ki
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence erkek kadin meslegi diye bisey yok
01 Yorumla- +1 yıl
Peki
Gizli Üye(30-35)+1 yılbenden uzak dursunlar yeter
055 Yorumla- +1 yıl
Neden
Cevap sahibi+1 yılbenim ölümüme sebeb olacak bir kaç kazada sakat kalım.. katil edecek şekilde şoförlük yapan kadınlar var diyorum ya benden uzak dursunlar en son bir kızı dövecektim bu yüzden çağırdım polis yazdırdım cezasını defolup gitti. söz konusu trafikse kadınlardan Allah'ım korusun beni 2 kırık var bir tane engel kaldı o yüzden kadınlardan uzak duruyorum
- +1 yıl
Anladım..
Cevap sahibi+1 yılbizim burada büyük şehir toplu taşıma araçlarında genelde kadınlar sürüyor.. birinde kadın kırmızı da geçti ben kendi Taksimi sürüyorum. bildiğin arabanın önünü kestim.. araba ağzına kadar dolu şoför kadını dovecekler di.. valla olurda birgün gene bir kazada beni yaralı birakirsa bir kadın yemin ediyorum azraili olacam canını alırım kim neder bilmiyorum trafikte kadınlar inan başıma beladan başka bir şey getirmedi. kullansınlar isteği mesleği yapsın ama benden uzak dursunlar eğer benim ve ya sevdiğim insanın canını bir kadın yakarsa ne olursa olsun artık canını alırım
- +1 yıl
Sakin ol
Cevap sahibi+1 yılbenden uzak olsunlar tek isteğim bu kadın düşmanı değilim ama benim ölmeme sebeb olacaklar. benim canım yakacağın a onların ki yansın ben okuma konusunda kadınların okuyup daha rahat iş yapmasını isterim ama trafikte kadınlar cidden çok salıncaklı ya bana çok geliyor lar ya da hepsi mi aynı bilmiyorum
- +1 yıl
Bayağı sinirlenmişsin
Cevap sahibi+1 yılsen kendini benim yerime koy kızın yaşı 21 ehliyeti almış 8 tane kamera var ya kırmızı da geldi bana çarpı 10 km hızla giden arabayı durdurduramadi delirdim bana niye geçiyorsun diyorum bağırdım kıza. diye ben motorlulara özellikle dikkat ediyorum benim amcam öldü motor kazasında diyor ee ozaman neden geçtin bana çarptın diyorum Yok yeminle dövecektim kızı dedim git Allah versin cezanı dedim çağırdım polis i yazdılar cezayı aracıda bağladılar dedim karşıma çıkma bir daha
- +1 yıl
Unut gitsin
- +1 yıl
Öleceğiz nasıllsa
Cevap sahibi+1 yılvalla ölsem mutlu olurum ama sakat kaldım bir daha sakat kalırsam ne olacak?
- +1 yıl
Allah korusun
- +1 yıl
Kalmazsın ya😑😑
Cevap sahibi+1 yılilkkez hastanelik olduğum da 8 Ekim 2011 1 sene yattım 2 kez ameliyat o Zorlu süreç birde sakat kalma o psikolojiyi unutmak imkansız sebebi ne bir kadinin aptalca korkuları aptalca araç kullanmaları bak Allah yukarda ya benim canımı alsınlar vursunlar öleyim ya da benden uzak dursunlar bir daha bir kadın benzer hata ederse yeminle çok kötü olacak
- +1 yıl
Ah be..
Cevap sahibi+1 yılsende dikkat et bak kadınsın yayasin kadınların en büyük sorunu soğuk kanlı olamamak bu yüzden başları na böyle bela geliyor
- +1 yıl
Ben soğukkanlı biriyim
Cevap sahibi+1 yıldiyelim ki bir bacağını kangiren oldu dediler ki al eline bıçağı kendi bacağıni kes kopar yoksa öleceksin deseler bunu yapacak soğuk kanlılik var mı peki
Cevap sahibi+1 yılçünkü birinde kadına çarptık kadın kanı görünce gitti ya 5 saat sonra ayildi olan ne bizim kafa tası kırığı
- +1 yıl
Kötü olmuş
Cevap sahibi+1 yılo yüzden sen ne kadar soğuk kanlı isen o kadar dikkatlisindir. benim şu an önümde adam ölse ne yapacağımi biliyorsam gözüm bile kırpmam ameliyat hanede bile ameliyat masasına kendim yatıp kedim kalkan biriyim narkozla. sen düşün . bu yüzden sinirim çok fazla kadınlara o yaşadığım şeyleri bir daha yaşamak istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılbir kadının daha bana hata yapma payı sıfır yani
- +1 yıl
Kadınlara karşı önyargılı olmuşsun
Cevap sahibi+1 yılöylede hep mi beni bulur arkadaş hep mi beni
- +1 yıl
Bugün de sana yakıyoruz
Cevap sahibi+1 yılbenden uzak durdukları ve sürece sorunum yok 🤭
Cevap sahibi+1 yılmangal mi
- +1 yıl
Hayır 😄
Cevap sahibi+1 yılne yakacan ozaman sigara yakma senin saçını keserim bak benim için ancak mangal yakarsın beraber gömeriz 😋😋😋
- +1 yıl
Sigaradan nefret ederim
- +1 yıl
Lafın gelişi söyledim aslında
Cevap sahibi+1 yılhee deme ozaman bende içmem ondan dedim yakmalayim be. yanlış anlama ama senin ismin Aycan dan ya da aydan değil dimi
- +1 yıl
Hayır ne alaka ki
Cevap sahibi+1 yılya senin yaşında bizim komşu vardı 2 kızlar var onların ismi aydan Aycan da seni onlara bayağı benzettim ondan sordumda yani yüzün ve zayıflığın çok benz
- +1 yıl
Çok merak ettim
Cevap sahibi+1 yılikizler ben 15 senedir görmüyor um onları da ondan en son gördüğüm haline benzettim ondan sordum
- +1 yıl
Anladım baktım da pek benzetemedim
Cevap sahibi+1 yılbir tanesi var diğeri ben ona benzetim ondan olabilir yani benzettiğim için sordum da
Cevap sahibi+1 yılbenim için gözüm öyle görüyor ya😂
Cevap sahibi+1 yılyak hadi yakk
- +1 yıl
İnsan insana benzermiş
Cevap sahibi+1 yılsen neden ölüme taktın bugün yaaa 🥺 valla böyle cici bir kızın öleceğiz nasılsa demesi neden kalbini kırmışlar sanki benmi öyle gördüm acaba
Cevap sahibi+1 yılsen insan değilsin 😳
- +1 yıl
Ölüme mi taktım
Cevap sahibi+1 yılnasıl olsa öleceğiz takılma falan yazdin sanki ondan öyle dedim de
- +1 yıl
Ölmeyecek miyiz
Cevap sahibi+1 yıl😊 bir gün ölmek için hergün yaşıyoruz bende bunu farkındayim ama . sen insan değilsin melek misin anlamadım ama iyi birisin Allah kaza bela vermesin sağlıklı bir ömür yaşa.
Cevap sahibi+1 yılölme ama benim için biraz yanağını sık kızarsın istiyorum🤭🤭😂
- +1 yıl
Olur
Cevap sahibi+1 yıl😊 teşekkür ederim ❤️🤲 sohbetin ve tatlılığın için teşekkür ederim kalben iyi ki varsın hayırlı geceler dilerim 😊😊😇😇❤️
- +1 yıl
İyi geceler
Cevap sahibi+1 yılteşekkür ederim canım
- +1 yıl
Ne demek
Cevap sahibi+1 yıltekrar görüşmek dileğiyle 😊
- +1 yıl
Görüşürüz
+1 yılYapabilir ne var bunda
15 Yorumla- +1 yıl
Bir şey yok
- +1 yıl
Çok saçma bir enerji oldu şu an anlatamadım ama sen beni anladin
- +1 yıl
Anlamadım
- +1 yıl
Anlasan zaten bu halde olmazdik 😂
- +1 yıl
Peki
Mesela futbol maçı yönetmek
02 Yorumla- +1 yıl
Olabilir
- +1 yıl
Ne düşünüyorsun bu konu hakkında
+1 yılGitsin madende çalışsın
01 Yorumla- +1 yıl
Erkekler bile bunu zor yapıyor
+1 yılHelal olsun derım
03 Yorumla- +1 yıl
Doğrusu bu
- +1 yıl
Aynen katılıyorum sıze
- +1 yıl
Sağ ol
+1 yılHelal olsun diyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
Güçlü başarılı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHelal olsun diyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen🙂
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 