Kadının güçlü olması onu her zaman bir adım önde tutar mı?
Güçlü bir kadın her zaman bir adım önde midir sizce?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ciao
Güç anlayışına bağlı.
Güçlü kadın başlığı altında feminenlikten uzak maskülenlik ağır basan kadınlar bence pekte önde değil.
Toplumdaki "erkek gibi kadın" güçlü kadındır algısını sevmiyorum bu bence bir adım geri.
Kadın gibi kadın olan kadın güçlü gözümde. Başarılı bir kariyer, yüksek gelir, zarafet, asillik, ev, araba , mal ve mülk bunların hepsi kadın gibi kadında yer alabilir. Bu kadın güçlüdür. Erkeksi olmak zorunda değildir.
Paylaştığınız ve googla güçlü kadın yazdığımızda çıkan görsellerde dahi kas gösterimi var neden?
Zarif narin feminen kadınsı bir vücutta , güçlü bir hayat sürülemez mi?
Ben adam gibi kadınları değil, kadın gibi kadınları güçlü buluyorum.
Güçlü insanlar her zaman bir adım önde fakat kadını öne çıkaracak konuda bile kas yer alması gerçekten toplumların (kişisel algılamayın) ne kadar geri düşünceli olduğunun işareti.
Kadının güçlü olması, erkek hegemonyasına karşı büyük bir darbedir ve bir adım önde yapar lakin aşk konusunda erkeklerin kaçacağı ve istemeyeceği bir insan olarak yüzü gülmez.
Elbette öndedir, lakin şunu söylemek isterim ki bu durum sadece kadınlara özgü değildir her insan kendini geliştirmeli, düzgün bir meslek sahibi olup para kazanması gerekiyor, bir kadın para kazanır okul okur emekli olur, bunlar olması gerekiyor, yalnız bu durumu böyle meydana çıkaran insanların amacı kadın önde olsun erkek geride olsun kadın erkekten üstün olsun gibi tek amaç insanlar arasında kavga ve ikilik çıkarmak için yapıldığını düşünüyorum.
Sen gerçekten çok iyi bir kızsın seni tanımıyorum sohbetim olmadı ama hissediyorum ve hislerim beni hiç yanıltmaz, ancak bir gün seninle sohbet etmek isterim, çünkü seni çok merak ediyorum.
Anladım aslında sende haklısın, internet sitesi üzerinden öyle insanlar oluyor ki sanıyorum ki güven meselesi, ancak zaten imkanım olsaydı seninle sanal değil gerçek hayatta da tanışmak isterdim. Ama engelim olduğu için pek mümkün olmuyor.
⭐ Güçlü olması dahi kadını bloke edebilir çünkü esasen toplumsal tabulara, insan ilişkilerine uymadığı için en başta reddedilir ve haddi bildirilmek istenir. Hem çoğu kadın, hem de çoğu erkek, güçlü kadın sevmez. Güçlü olmak; lider olmak demek, göze batmak demek, "fazla olmak" demek. Bir adım önde olmayı garantilemez. Bilakis, mücadeleyi garantiler.⭐
alisilmamis bir durum kadin oldugu icin cok basit begen begenme ama bir gercek olan erkeklerin hukmettigi bir dunyada kadinlarin guclenmesi kimsenin hosuna gitmez daha dogrusu erkeklerin zaten bir kadinin yukselmesine guclenmesine izin vermezler cok az kadin guc sahibidir gunumuzde o da erkeklerin izin vermesinden kaynaklanir dahasi her basarili erkegin arkasinda bir kadin vardir palavrasi da kadinlarin moralini yukseltmek tamamiyla dislanmis hissetmemeleri icindir gercekleri soylemek tercihimdir ikiyuzlu palavraci olmak yerine
kadin ile erkek asla esit olamaz cinsiyeti geregi yaradilisi geregi cok farklidir kadinlarin her isi yaptikalrini ispat etmek icin kendilerini gulunc itici duruma dusurmeleri cok yanlis kadinlarin daha onurlu ozguvenli kadin gibi davranmalarini beklerdim erkekleri taklit etmek kadinlara bir sey kazandirmaz aksine itici ve bu tip kadinlarina dislanmalarina sebep olur zaten bu kadinlara yakismiyor siritiyor kadin kadin gibi davranmali erkek de erkek de erkek gibi uygun olani dogru olani da budur zira gunumuzde kim erkek kim kadin belli degil bu durum iyi degil adeta kadinlar erkek gibi davrnamak yasamak icin birbirleriyle yarisiyorlar davranislariyla giysileriyle konusmalariyla asiri itici ve kadinlara hic yakismayan bir tutum
yanlis anlasilmasin kadinlarla bir sorunum yok benim uygun olani dogru olani soyluyorum olmasi gerekeni soyluyorum kadinin kadin gibi erkegin de erkek gibi davranmalari giyinmeleri vs vs gerekir farzedin ki bir erkek kadin gibi davraniyor giyiniyor itici olmaz mi dislanmaz mi rezalet yani herkes ozgurdur ama ozgurluk diye dogaya karsi davranmak dogru degil