Dişçi tercih ederken cinsiyetin önemi var mı sizin için?

Dişçi tercih ederken cinsiyetin önemi var mı sizin için?

daha çok erkek dişçileri tercih ederim. beğendiğim bir erkek dişçi kadınları pek önermemişti. bu arada yanlış anlaşılmasın öyle yobaz biri değil. kibar beyefendi kültürlü biri.
Erkekler çok hızlı çekim yapıyor hiç acı duymuyoruz. Lafı dişçiler de güler yüzlü oluyor
Kadınların eli titriyor küçükken dişimi mahfetmişti ağzımdan burnumdan kanlar aka aka dişçiden kaçmıştım daha 10 yaşında bile değildim uyuşmadan dişlerimi çekmişti hemde parçalayarak. 2 sene önce erkek bir dişçiye gittim gayet kendinden emin stabil bir şekilde acısız halletti. Geçen ara sürede 20 sene civarı hiç dişçiye gitmedim
Asla kadın erkek ayrımı yapmam ama tecrübe olarak erkek tercih ederim kadınların bilek gücü erkekler kadar iyi değil dişimi çektirirkn bayan bir çalışan çekemedi çok zorladı ağzımı ama erkek doktor bir seferde çekmişti sebebi de bu
O Kadar güzel bir yorum ki
Teşekkür ederim canım
Ben kadınları genel olarak hiç bi yerde pek tercih etmiyorum. Müzikte olsun, iş yerinde olsun
Erkeklerin sesi daha güzel, erkekler işini temizte yapıyor. Kadınlar genel olarak pis
O kadar kesin konuştun
Cevap
19Cevap
Tıp, bankacılık, operatör, müşteri hizmetleri ve diğer tüm kurumsal mecralarda avrat tercih ediyorum hanımefendi.
Neredeyse hepsi
Kadın veya erkek değil de işini ne kadar iyi yaptığı daha önemli degilmi bence biraz iyi araştırma yapmak gerek
Kesinlikle diş çok önemli :(
Erkekler iyi yapıyor diyor ya eskiler
Alakası yok hekimlik sonuçta bu ve ince bir iş el beceresine bakar
Elbette ince iş eş becerisi şart
Önem vermem ama genellikle kadın diş hekimlerin eli daha hafif oluyor, sempatik ve cana yakın oluyorlar.
Doğru kadınların eli hafif diyen de çok
Cinsiyet sevmiyorum doktora giderken benim için fark etmez. Muayenesini güzel yaparsa sorunum yok.
Muhakkak öyle
kadın dişçilere giderim hep elleri daha hafif oluyor
Evet erkekler öyle diyor
Bir kere kadına dişimi çektirmiştim çenemi komple aldı sandım 🥹 erkek tercih ediyorum
Diş çekiminde ben de mağdur olmuştum :(
Benim iki tanesini kadın çekti biri iyiydi de diğeri cidden çok zorlandıı çekerken hatta ben acıdan bacağımın tekini kaldırmıştım 😂 . Üstteki dişimide erkek çekmişti oda çok acıtmıştı.. Ergenken birine diş taşı temizliği için gittim. Kadındı. bana sevgilisine güzel görünmek için gelmiştir demişti hiç unutmam halbuki sevgilim flörtüm bile yoktu
Senin anıların gerçekten sitcom gibi otur izle 🤭
Ama o son diyen aşırı saçmalamış o ne cahil bir düşünce sistemi ya
Hahha saç dökülmem içib kel bir doktora gittim oda saçın gür diye seninki mi dökülyor birde benim kafama bak demişti allahta sürekli doktora gitmiyorum da anım çok yok 😂 liseye başlamadan önce kaşımı kuaföre aldrmaya gitmiştim oda buna benzer bir şey demişti 😂 erkekle kafayı bozmuşlarr
İyi ki fazla gitmiyorsun epey komik eğlenceli bir insana da benziyorsun başla neşem yerine geldi 🤭🤭
Hep de seni bulmuşlar sabır dilerim 🤗
Aslında gittiğim doktorlatın çoğuu iyi tek tük böyle denk geldi 😂
Garip şeyler olmuş
Ben mesleki tecrubesine ve yaptigi işe bakarim 15 senedir ayni hekime gidiyorum
Erkek mi peki. Genelde erkek dişçi algısı var ya toplumda eskiden gelen onu merak ettiğim için sordum
Hayır kadın
Tamamdır, teşekkür ederim ❤️
En son discimi secerken allahimin dedigini seciyorum diyip sectim
Dişçi fobin mi var
Pardon ben yanlış okumuşum :)
Hayatımda bir dişçiye gittim o da erkekti 😅 ikinci gidişim daha olmadı
Yaa neden ki? Canını mı yaktı :(
Kesinlikle insan stres oluyor. Ama dişçi in tecrübesi önemli o rahatlatıyor
Kadın erkek farketmez. Yorumlara bakarım ona göre karar veririm
Yorum yoksa?
Yorumsuz doktor tercih edilmiyor demektir
Bazen zorunda kalıyor insan ağrı çok olunca mesela
İnternete girmek 1 saniyenini bile almaz. Ağrın olunca nasıl ki tuvalete gidebiliyorsan internete de girebilirsin😀
Randevu doludur belki :)
O doluysa ikinci en çok yorum alıp memnun olan doktoru tercih ederim
Memnun olunanlar hep dolu olur :)
Yoo ben aradığımda sorun yaşamıyorum 😀
En şanslısın o zaman
Bir kere ağzım yandı. Yorumlara bakmadan gittim pişman oldum. Hayatımı kaydırdılar. Bir daha yorumsuz doktora gitmem dedim
Yoğurdu üfleyerek yiyorum artık.
O zaman özele gidiyorsun mecbur
Hep özel
Dişçi de özel der bir Dr arkadaşım. :)
Doğru söylemiş
Kadın desem demem dişimi çektirdim sa olsun dolgu mu düzgün yapmamış şu an implant yaptırmak istiyorum erkek ya da kadın değil de işinde iyi olsun 😉
Evet işinde iyi olsun
Kadınların eki genelde daha hafif olduğu için kadın dişçiliği
Evet elleri daha hafif olur
Ciao
Cinsiyet ayırmıyorum işinde iyi olan tercihim.
Fark etmez bana kibar tatlı dilli olsun yeter
Elbette kibarlık çok mühim
tecrubeli olması yeterli cinsiyet ayrımı yabmam
Tecrübe şart peki hakkındaki yorumlar kötüyse?
yorumlara bakmaya gerek yok görmeden haksızlık yabmak olmaz
Bu da doğru bir bakış açısı
yani do ktor iyi ama karalamak için kotu sadece yorumlar yabanlar var görmek lazımm
Evet arrt niyetli insanlar her yerde
maalesef oyle
Maalesef Ertuğrul bey
sohbet için tskler daha fazla rahatsızlık vermiyeyim
Ben teşekkür ederim ❤️
rica ederim ne demek 🌹
Hayır. benim dişi stajer bayan yapmıştı mükemmeldi 👍🏻
Kimmiş o ya ihtiyacım da var şu ara :)
İşini iyi yapsın farketmez. İş ahlakı önemli.
En önemlisi o kesinlikle
Diş çekimiyse erkek
Diğer işlemler kiz
Aynısını arkadaşım demişti. Çekimler için erkek :/
Kadınların gücü pek yok erkek hemen çekiyor hiç unutmuyorum bir dişimi çektirdim kadın çekti resmen dışı çekene kadar bir saat oldu yani
Aynı benim de çok uzun sürdü ben ter attım resmen o sürede. Sonra bilindik dra devam.
Dişçi fobim var
Herkesin var biraz fobisi
Dişçiye gidemiyorum ben
Ama bazen şart oluyor, yenmeye çalış :)
Dişçi sevgilim olursa belki yenilir
Vay şarta bal 😍
Ne fark eder ablacım
İstatistik önemli :)
Kadınların eli DaHA az titrermiş kadın olsun. Hem belki daha titizdirler.
Cinsiyet seçmem ama erkek daha iyi çekiyor
Bunu hep söylerler
Askerden izne gelmiştim agridan duramıyorum gittim dişi bir baya çektirdim abov her yer kan alet edavat oldu ama erkeğe gittim adam bitane pense çekti saniyede :) ama tabi güzel çeken bayanda vardır denk gelmesi lazım 35 yaşlarinda falan tecrübesi olacak karinin
Tecrübe her meslek için güven verir zaten
Öyle öyle 😂😂
Cinsiyete bakmam
Neye bakarsın
Tedavi etsin yeter neyine bakcam
Çok tatlı bir cevap 😬
Evet 😂
Teşekkür ederim
Rica ederim
Erkek
Eskiler gibi diyorsun
Erkek.
Hep erkekleri tutuyorsun 😬
Emin misin? Erkekleri çok pis yerme huyum da vardır, bence bir göz at.
Hadi bakalım göreceğiz :)
Bu arada burç bencesi yazsan da okusak 🙏
Artık hep film üzerine yazıyorum, tarzım değişti
Biliyorum ama astroloji bilgin çok iyiydi.
Yazdık yazacağımızı artık yeterli bence :D
Kadın dişçi
Genelde erkek tercih ederler gariptir
Erkekler kadın, kadınlar erkek diyor
Karılar incitmedn geçirio erkekler hard diye
Ne güzel anlattın öyle 🤭
Kadınları
Erkekler hep kadın dedi :)
Diş çekmek istermisin
Ben bir dişçi değilim :)
Kulağımı çek olur mu
Şiddete karşıyım :)
İstiyom ama hoşuma gider benim
Erkek
Genelde hep erkek derler eskiler
Bilmem ben zaten bi kere gittim onda da erkekti ahahwhwgafk
Güldürdün beni 😬
Aslında 2 kere gitmiştim ya ilk gittiğimde artık ağrıdan duramadığım için özele gitmiştim ordaki kadındı, dişime baktı dişlerini hiç fırçalamıyor musun bu ne ya demişti ahwhsh haklıydı da aslında, cidden 1 yıl boyunca iğrenç bi depresyona girmiştim kendime hiç bakmıyordum sürekli kola ve sigara içip dişlerimi fırçalamamıştım. Ama gitmeden 2 ay kadar öncesinde günde 3 kez düzenli fırçalamaya başlamıştım da düzelmemişti tam. Ama yine de zoruma gitti öyle diyince. Kalktım gittim o ağrıyla 3 hafta randevu bekledim devlette ajkakkxxm şu an dişlerim çok iyi durumda, Allah kimseye kendine bakım bile yapamayacak depresyon yaşatmasın😂
Kesinlikle o depresyon aşk acısı kaynaklı değersizlil hissi mi acaba?
Sayılabilir aslında hırslarıma yenik düşüp sonrasında pişmanlık yaşayıp elimden bişey gelmemesinden kaynaklı bi durumdu, hala ara ara etkisi oluyor ama uzun sürmüyor o kadar
Bir kere bulaşınca o depresyondan sıyrılmak çok zor. İnsanın başına gelebilecek en kötü şey.
Tecrübeliyiz sanırım..🚬
Erkek dişçi olsun
Daha güçlü diye mi?
Benim de öyle olmuştu
Fark etmiyor benim için
En iyi olani
O muhakkak :)
Dişçi değilim
Şuanki erkek
Erkek
Neden peki
Farketmez
Eder nasıl etmesin
Erkek.
Daha mı iyiler?
Erkekler her zaman temiz iş yaparlar. Kadınlar işine sadık olmazlar. O yüzden işletmeler bile dünyanın her yerinde erkek seviyor. Hiçbir iş kolunda kadınlara güvenmem.
Ve bunu bir kadın diyor ama güzel de ifade ettin kendini.
Hem devlette hem özel sektörde görev almış tüm kişiler bu dediğimi söyler. Bilmiyorum neden ama erkekler işine kat kat sadık. Çok çalışkan kadınlar da var elbette ama genelde kadınların belki alternatifi olduğu için pek sallamıyorlar. Erkekler ise koşturuyor işi için. Ben bugün işyeri açsam ve zorunluluk olmasa erkek personel tercih ederim
Kadınlar çabuk öfkelenir uyum problemi olabiliyor bazen
Evet.
Erkek.
