Kızlar Bir Adım Öne Cinsiyetler arası ücret eşitsizliği nasıl aşılır? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor CiaoTopluma bu konuda neler entegre edilmeli.#andro Cinsiyetler arası ücret eşitsizliği nasıl aşılır? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı. Umarım her kadın hakkı olan ücreti alabilir mesleklerinde 0 0 Yorumla
Hanicancan Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Özellikle büyük şirketlerin insan kaynaklarının "biz pozitif ayrımcılık yapıyoruz zaten askere de gitmemişsin" demeyi kesmesiyle başlanabilir. 0 0 Yorumla
Trendhunter Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl En gelişmiş ülkelerde bile var bu eşitsizlik maalesef. Kolay aşılabileceğini zannetmiyorum 0 0 Yorumla
Gülümseöprüm Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Bak buna sözüm yok çalıştıgının hakkını almalı kadın ya da erkekmiş diye az ya da çok para verilmemeli 1 0 Yorumla
Efebey3421 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl İş ne ise yapılır ücret ne ile anlaşılmışsa alın teri ödenir birazda işçiye bağlı ama değil mi 0 0 Yorumla
kalpsiz-melek Takip Et Master Yaş: 25 , eic 50% +1 yıl Bunun kolay kolay aşılabileceğini düşünmüyorum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl yok artık öyle bir şey eskiden vardı kalmadı 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Gayet var ki ünlü kişiler bile bunu dile getiriyor kendi adınıza yok diyin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Umarım her kadın hakkı olan ücreti alabilir mesleklerinde
Özellikle büyük şirketlerin insan kaynaklarının "biz pozitif ayrımcılık yapıyoruz zaten askere de gitmemişsin" demeyi kesmesiyle başlanabilir.
En gelişmiş ülkelerde bile var bu eşitsizlik maalesef. Kolay aşılabileceğini zannetmiyorum
Bak buna sözüm yok çalıştıgının hakkını almalı kadın ya da erkekmiş diye az ya da çok para verilmemeli
İş ne ise yapılır ücret ne ile anlaşılmışsa alın teri ödenir birazda işçiye bağlı ama değil mi
Bunun kolay kolay aşılabileceğini düşünmüyorum
yok artık öyle bir şey eskiden vardı kalmadı
Gayet var ki ünlü kişiler bile bunu dile getiriyor kendi adınıza yok diyin
Sosyalizm ile