Ciaoo aşkolarr🍀🦇🎀🎗
Genelde erkeksi ve maskülen kadınlar güçlü olarak algılanırken. Daha kadınsı ve feminen giyinenler hafife alınıyor.(Genel bakış açısı) Sizce bu tabu ne zaman yıkılır?

Ciaoo aşkolarr🍀🦇🎀🎗
Genelde erkeksi ve maskülen kadınlar güçlü olarak algılanırken. Daha kadınsı ve feminen giyinenler hafife alınıyor.(Genel bakış açısı) Sizce bu tabu ne zaman yıkılır?

Biran önce yıkılırsa iyi olur insanları kategorilere ayırmak yanlış bişey
Bazıları kadınsılığını da yaşayamıyor tabular yüzünden umarım ben de öyle olmam
Araplaşmadan kurtulduğumuz zaman
https://youtu. be/pw1qDAAnFX4
Sayfa hala lşnk atma sorunun önüne geçemedi. Sayfa yöneticileri ülke vasıfsızlığının genel özeti
https://youtu.be/pw1qDAAnFX4
Cevap
5Cevap
Umarım bu tarz saçma tabular yıkılır. kadın her zaman güçlüdür
Kıyafet ile güç gösterisi yapılabileceğini zannetmiyorum cicili bicili giyinen bir kadının altından bir panter çıkabilir bilemeyiz
Zaten böyle bir imaj yoktu bence. Gücün cinsiyetle alakalı olduğunu düşünen kütfen 1950lere dönüp orada yaşamaya devam etsin
Bence bu kolay yıkılacak bir şey değil
Genel gecer dusunceler hep mi sagliksiz olur:/
Ataerkil sistem biter bitmez.
Güçlü olmak zorunda olduğunuzu kim soyledi
o ne demek
Erkeklerden daha güçlü baskin olmayi seviyormusn

En İyi Cevaplar