sana sinirlenmedim ki sadece hani insan isteği bölüm seçmediğim için biraz mutlusu zum sonuc ta ben o kadar o bölüm girmek için matematik geliştirdim ama girmedim neymiş okulda böyle bir bölüm yokmuş ama normal lise var sıf engelli olduğum için böyle bir saygısız olmaz ama haksız mıyım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Grafik tasarım
sen ne diyorsun ben engellim var diye isteğim bölüm okumadım gittim konaklama seyahat okudum he engelliyim sadece dil donmüyor başka bisey yok
ama okumak isterdim bölüm matematik üzerine di
Niye sinirlendin ne dedim ki
sana sinirlenmedim ki sadece hani insan isteği bölüm seçmediğim için biraz mutlusu zum sonuc ta ben o kadar o bölüm girmek için matematik geliştirdim ama girmedim neymiş okulda böyle bir bölüm yokmuş ama normal lise var sıf engelli olduğum için böyle bir saygısız olmaz ama haksız mıyım?
Haklısınız tabi ki.
Ciao
Uzay ve havacılık aynı zamanda temel bilimlere de ilgim mevcut.
Kariyer olarak bi noktadan sonra yatırımlarla ilerlemekten yanayım.
Hayat modern köle olup oturmak değil yaşamak için var.
İstediğim bölümü okudum ve sevmedim. Daha da okumam
Hayal edip uğruna çalıştığım şeyi istiyorum mutluyum şu anki meşguliyetimden ötürü
Merhaba,
Eskiden olsa tıp derdim şuanda okumak yerine sahnelerde olmak isterdim. Sahnenin insanı parlattığıba inanıyorum ben şahsen.
#kızlarbiradımöne istedim ve şu an gazetecilik okuyorum
radyo tv okumayın da :)
Neden
işsiz kalmak istemiyorsanız kesinlikle okumayın zaman kaybından başka bir şey değil
Şu an okuduğum bölümü istiyorum 😁
İstiyorudum*☺️
Mimarlık
Hangi üniversite
diş istiyordum.
Hangi üniversite
okul bitti çalışıyoruz artık
Hayırlı olsun
darısı sana
Amin
Gastronomi istiyorumdum tarih geldi
Tiyatro bölümü
endüstri mühendisliği