Elbetteki herkes cevabın ne olduğunu biliyor. ÇALIŞAN ABİ! her başarılı insanın kendi hikayesi vardır, gidin az okuyun ve yok şu daha başarılı yok bu saha başarılı demeyi bırakın.
@iaskyouanything Elbette her çalışan ve başarılı insanın kendi hikayesi vardır fakat burada bireylerden bahsetmiyoruz. Bak soran arkadaş ne sormuş, erkekler mi kadınlar mı iş hayatında daha başarılı diye sormuş. Soruya cevap vermek için burdayız o başarılı bu başarısız gibi bir ayrım yok ortada
Ve en sonunda ikisini de içine alan çalışan kişi başarılı olur diye bir cevap da hâlâ verebiliriz de mi? Bunu anlayabilirsin diye düşünmüştüm... Ama açıklamak zorunda kaldım, vay be...
@iaskyouanything Yok sen anlamakta zorluk çekiyorsun. Soruyu tekrar oku istersen. İki cinsiyetten hangisinin daha başarılı olduğunu soruyor, neden ikisinide içine alan bir cevap vereyim sorunun ne anlamı kalıyor o zaman. Çocuk kavgası mı ayırıyoruz ikisininde gönlü olsun diye sen haklısın der gibi. Erkekler daha başarılı demek zoruna mı gidiyor bunu dememek için kıvranıyorsun cevap çok basit halbuki. Sen benden daha başarılı olabilirsin hatta tüm erkeklerden de başarılı olabilirsin veya herhangi bir kadın erkeklerden daha başarılı olabilir. Ama genele baktığımızda cevabı bulmak zor değil.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
İşin sektörüne göre değişiyor
Erkekler tabikide 😎 Tartışmasız
Erkekler daha basarilk
Kisiden kisiye degisir esit
kadinlar başarılı yasasin kadinlar
Kişiye göre değişir. Cinsiyetle alakası yok...
Isimi kim iyi yapiosa...
Çok zor bir soru bence her iki taraf da başarılı
Kadınlar
Erkekler tabi ki
Kadınnn
disiplin edinenler
Eşit bence
Erkekler özgüvenli oldukları için bi adım öndedir
Erkekler
Çalışan başarılı
Genel, Erkekler daha başarılı
Kadınlar bana gore
Bu söylediğine kendin inanıyor musun acaba
Sen inanmasanda olur
Benim inanmam zaten söz konusu değilde ben senin inanıp inanmadığını merak etmiştim, her ne kadar cevabını bilsem de
Elbetteki herkes cevabın ne olduğunu biliyor. ÇALIŞAN ABİ! her başarılı insanın kendi hikayesi vardır, gidin az okuyun ve yok şu daha başarılı yok bu saha başarılı demeyi bırakın.
Çalısan abi değil "çalısan, abi!" ne bilim, bazıları erkek dediğimi zanneder diye açıklayım istedim...
@iaskyouanything Elbette her çalışan ve başarılı insanın kendi hikayesi vardır fakat burada bireylerden bahsetmiyoruz. Bak soran arkadaş ne sormuş, erkekler mi kadınlar mı iş hayatında daha başarılı diye sormuş. Soruya cevap vermek için burdayız o başarılı bu başarısız gibi bir ayrım yok ortada
Ve en sonunda ikisini de içine alan çalışan kişi başarılı olur diye bir cevap da hâlâ verebiliriz de mi? Bunu anlayabilirsin diye düşünmüştüm... Ama açıklamak zorunda kaldım, vay be...
@iaskyouanything Yok sen anlamakta zorluk çekiyorsun. Soruyu tekrar oku istersen. İki cinsiyetten hangisinin daha başarılı olduğunu soruyor, neden ikisinide içine alan bir cevap vereyim sorunun ne anlamı kalıyor o zaman. Çocuk kavgası mı ayırıyoruz ikisininde gönlü olsun diye sen haklısın der gibi. Erkekler daha başarılı demek zoruna mı gidiyor bunu dememek için kıvranıyorsun cevap çok basit halbuki. Sen benden daha başarılı olabilirsin hatta tüm erkeklerden de başarılı olabilirsin veya herhangi bir kadın erkeklerden daha başarılı olabilir. Ama genele baktığımızda cevabı bulmak zor değil.
Tm en haklı sensin
@iaskyouanything İşte bu be bravo bunu yazınca sen haklı oldun 👏👏
En son ki cümlemde benim haklı olduğumu söyleyen ne gibi bir ifade var?
@iaskyouanything Siz ergenlerle anlaşmak gerçekten zor. "tm in hikli sinsin" şair ne anlatmak istiyor burada? Cevabı çok klasik aslında da neyse
Tm
Zeki olanlar
erkekler de başarılı bazı kadınlarda
Erkekler
İkiside bence gayet başarılı
Bireysel bakılır buna kadın erkek olmaz
Erkekler daha rahat kadınlara nazaran
Yerine, bulvarına göre değişir..
Erkek
Basarinin hala cinsiyetle alakasi yok
Erkekler tabiki
Bizzz :)
Mesleğe göre değişir
iki tarafta
Değişiyor bence
Değişir.
Hırslı olanlar
Bekar kadınlar
Kadın
erkekler
Kadinlar
Sizin vasfiniz ne ki
Atak helikopteri
Erkekler
Erkekler
İkiside
Bence erkekler