İş yerinde yeni olduğum için beni kullanmaya çalışan bir iki kişi var, ne yapmalıyım?

Hiç öyle biri olmadigim için bunu anlamiyorum bile, yöneticimiz söyledi yeni oldugun için seni kullanıyorlar kullandırma kendini diye, ne yapmaliyim nasıl anlarım nasıl tepki vermeliyim

İş yerinde yeni olduğum için beni kullanmaya çalışan bir iki kişi var, ne yapmalıyım?
Cevapla