+1 yılCahile laf anlatmak zordur. Hakkımızı savunmak için genelde konuşmamız söylenir ama bazı durumlarda susmak en iyisi ve en iyi cevap fakat haddini aşarsa ben de haddimi aşarım ama bu sağlıklı bir tepki olmaz o zaman, o başka...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılCiao
Gerekli birimlere başvurarak.
Mesela işte mobingse patrona, patronsa savcılığa vb. Cahile laf anlatmak zordur.
Erişkin düzeyde birine açıklama yapmana gerek dahi yok.
Zaten o yaşa gelene kadar kendini geliştirse farkındalığı olurdu.
00 Yorumla
+1 yılErkek olarak bunu yapmasını sağlayan şeylerin bir kadın olarak bende olduğunu da açıklayarak en kibarı ama genelde erkekliğine saldırmak en yakışanı olur öyleleri o tür laftan anlar çünkü
00 Yorumla
Tepkinizi gösterin kadın erkek eşitliğinden yanayim kadın toplumda güçlü olmalı! seviyeli ve saygın her kadının başımız üzerinde yeri var
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
+1 yılÇoğu insan buna henüz kendi ailesinde maruz kalıyor.. sanırım aşmanın en doğru yolu eğitimi hayatımızdan hic cikarmamak ve kendimize yatirim yapmak.. kadin guclendikce cinsiyetsizlesiyor ya da daha gercekci olursak cinsiyetsizMİŞ gibi davraniliyor
00 Yorumla
+1 yıleger benim hayatımı etkileyecek biri degilse cevap bile vermiyorum. anlayacak biri degil sabaha kadar anlatsan da
03 Yorumla- +1 yıl
ozellikle tartismaya basladiktan sonra oyle bisi diyolar ki bazen , diyosun ya tartismaya girmeye hic gerek yokmus mumkun degil anlamaz
Aileye belki bir şey yapamayız ama dışarıda sosyal hayatta cinsiyetçilik yapanların ağzını burnunu kırmak lazım ancak böyle asılır bu
00 Yorumla
+1 yılsessiz kalma da
11 Yorumla
+1 yılırkçılığın her türlüsü kötü eylem yapın :D
08 Yorumla- +1 yıl
vazgeçmek yok sakin :)
- +1 yıl
hayır şahsi algılamadım bende zaten yazış şeklinizden belli oluyor sorun yok :)
- +1 yıl
iyi günler
Sükunetle mantık çerçevesinde
03 Yorumla
+1 yılBöyle bir saçmalık mı var
04 Yorumla- +1 yıl
Çok üzücü
- +1 yıl
Peki tepkiniz ne oldu sizin
+1 yılÖncelikle sakin olmalıyız.
00 Yorumla
+1 yılYapamazsın diyene inat yaparsın bu kadar basit.
00 YorumlaBu devirde ne cinsiyetçiliği öyle bi maruz yok
05 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılDirekt alanen dile getirerek
00 YorumlaNasıl bir cinsiyetçilik
01 Yorumla- +1 yıl
Yakın akraba veyahut çevre kesiminde özellikle belirli bir bölge içerisinde yaşıyorsak maalesef karşımıza kalıba sokulmuş kadın tabirleri karşılıyor bizi ve bizi bu tabirlerle uyarmaya çalışıyorlar. Bu kesim kendisi de bu zihniyet ile büyüdüğü için ve maalesef bazılarımız bağları koparamıyacak yakınlıkta olduğu için uzun bir süreç içerisinde bununla karşı karşıya kalıyoruz. Cinsiyetçilik burada oldukça bağnaz gösteriyor kendisini maalesef.
Gizli Üye(25-29)+1 yılnasıl yani
01 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer