Bir erkeğin kendisinin hiçbir şeyi olmayan kıza karşı bu tarz konuşması normal mi?

  • Aramızda samimiyet var ama sadece her gün hal hatır sormalık şekilde olan bi sohbet. Yani dostça

Kendisi 7 24 namazında dinine bağlı bi insan yani başkası böyle konuşsa şaşırmam

Bu samimiyet de biraz benim canım iyi niyetimden oldu babası kanser falan olunca

Konuşmaları buradan atamıyorum c. n. s. llik kısmına girdiği için paylaşılmıyor xper yetersiz

İyi dinleyici olup yorum yapmaya vakti olan arkadaşlar bana mesaj atsın isterlerse konuyu anlatıp konuşmaların ekran görüntülerini atayım

Bir erkeğin kendisinin hiçbir şeyi olmayan kıza karşı bu tarz konuşması normal mi?
Cevapla