şu an bir bölüm okuyorum ama istediğim sevdiğim bir bölümü işi yapmak istiyorum sıralaması yüksek ama güveniyorum kendime çalıştıktan sonra yaparım. 21 yaşında tekrar sınava hazırlanmak çok mu geç?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Sende kendini yaşı geçmiş mi saniyorsun gelse bana bak bi
Emin ol geç değil yasa takılma yeter ki azim ve aklına güven
Bilmiyorum
Ya ben kazandığım de ne yaslarda arkadaşlar vardı okursun emin ol buna bilgiler de taze aklında zaten emin ol 30lu yaşlarda hiç istemez canın ve keşke de dersin okusaydim mesleğimi yapardım severek
Teşekkür ederim
Rca ederim
Değil
ama şunu okuyorım
şunu istiyorum diye belirtseydin keşke 😂
:D ne biliyim ya yaşım çok büyük geliyor gözüme 30 a kadar evlenme gibi niyetimde yok
Bak hala söylemiyor 😂
Tanıyan çıkarrr :D
Yapma şunu 😂
Tabi ki degil. 25'ini gectigi halde hâlâ okuyan o kadar cok ki, arada kaynarsın.
Merhaba,
Lütfen böyle düşünme 21 yaşında hiçbir şey için geç kalmış sayılmazsın yolun başı zaten. 25 yaşında mezunsun. Mis.
Geç değil ama derslerini saydir
Daha hızlı biter okul zaman kaybında minimum olur
Evet öyle düşündüm ya çalıştıktan sonra yapıyorum ben çünkü
Bence okumanın yaşı Yok
Umuyorum yaşım çok büyük geliyor
Hiçbir şey için geç değildir
Hayır tabi ki 21 çok küçük bir yaş gayet zamanı
Nesi geç
Yaşım geç
Yani ha 22 23 de mezun oldun ha 25 de ne farkı var yani okumasan şirketiniz var ve onun başına geçmeyeceğini göre
Mantıklı bakış açısı
Evet, geç
Ay sağol ya çok moral verdin
Diplomayla işe girme hayallerin varsa, geç bir yaş. Gerçekler bunlar. Hobi için okuyacağım diyorsan oku, iş beklentisi gütme yeter
Zaten okuduğum profesyonel olduğum bir alan var şu an ama fazla istemiyorum
Geç degil
tam tersi çok erken.
Ne okuyosun ki