Hastaneye danisman olarak ise gircem ama cok korkuyorum hic calismadim bu korku nasil gecer
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Hastaneye danisman olarak ise gircem ama cok korkuyorum hic calismadim bu korku nasil gecer

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Zamanla ve alışınca yeniyorsunuz sadece stresi azaltın ve kendinize güvenin
Stresi azaltman gerek. Gerçi Türkiye'de çoğu işin bir havası strest yapacak durumu yok. Bir iki güne alışırsın.
korkunla yüzleş yani yapmaya korktuğun şeyi yapman lazım yapmadan korku geçmez geçse bile bu yıllar çeker ve kaç yıl çekeceyinide bilemezsin
Öncelikle derin nefes al, spor yap. Kendine güvendiğini söyle. Herkes bir şeyi alama aşama öğrenir bunu da unutma.
Keyifli paylaşımlar dilerim.
Çalışmaya başladığın ilk andan itibaren bu korkuyu yeneceksin
İlkler her zaman korkutucudur ama kısa sürede alışacağından şüphem yok
buna tecrübesizlik diyorlar tecrübe edindikçe geçecektir
Alışırsın. Adım at gerisi gelir. İlk günler zorlanırsın sonra ortama alışınca rahat olur.
Ciao
her şey den önce özgüvenli ol herkes anasının karnın da öğrenmiyor işi ayrıca 1 hafta ya tempoya düzene uyum sağlarsın enerjini ve modunu yüksek tut yeterki iste yapamayacağın şey yok
Katil
Katılıyorum
1 haftaya alışacaksın burada ne yazarlarsa yazsınlar o heyecan sende olacak
İlk heyecan iyidir bı iki hafta sonra alışırsın
Korkmayarak ve ahlağınızla
Bileme
ben de senin gibiyim